fallback

И Skoda с новите дизелови двигатели тип common-rail на групата Volkswagen

В Женева Skoda ще се представи наред с новия Superb и Octavia, оборудвани с новия дизелов двигател базиран на системата common-rail.

Става дума за двигателят TDI CR DPF с обем 2.0 литра. Той е с новата за групата Volkswagen система за впръскване на горивото тип common-rail. Volkswagen реши да замени популярните си дизелови мотори TDI тип „помпа-дюза” с тези използващи системата common-rail. Най-общо предимството на common-rail пред „помпа-дюза” идва от възможността да се впръсква горивото при постоянно налягане, като за един работен цикъл се осъществяват 7 впръсквания. Това дава по-добър резултат при потреблението на гориво благодарение на подобрения горивен процес, намалява вибрациите и шума. Наред с това има и леко общо намаляване на теглото на двигателя използващ системата common-rail, като споменатия двигател с който Skoda Octavia сега ще се представи в Женева, e по-лек с 10 кг. в сравнение с варианта „помпа-дюза”. Новият двигател има предимство и когато става въпрос за безопасност на пешеходците. Неговата конструктивна височина е по-малка и така между капака на мотора и самия двигател има повече място за евентуална деформация. Останалите характеристики са идентични с тези на добре познатия двигател TDI PD 2.0 литра, тип „помпа-дюза. ”Максималната мощност е 125 kW при 4200 об/мин, максималният въртящ момент е 350 Nm при 1750 об/мин.  
Тагове:
fallback
  • #8
    Bossa ( преди 15 години )
    Az za Tapite francuzi znam 4e osven svirki da pravqt drugade gi nqma pak kamoli da govorim za dvigateli mn sa zle Peja ,Rena vse *** pak i koito e karal nemsko i naistina e karal ne da se e vozil vinagi 6te go predpo4ete pred frenskiq minet4iiski *** deto kato go podgoni6 i izduhva garnitura na glavata nai malkoto koeto moje da stane
  • #7
    the best ( преди 16 години )
    palia4ovci frzncuzite osven svirki drugo ne praviat.....az imam novata octavia.......pojelavam na vseki da ima takuv super avtomobil, a iskam da kaja 4e edin kolega ima peugeot s tezi tupi hdi dvigateli i xar4i dva litra pove4e ot moeto biji, zashtoto ako ne znaete pompa duzata vkarva gorivoto s dvesta bara pove4e ot frenskite bokluci 4etete be xora.........
  • #6
    Go6o ( преди 16 години )
    Vie ne ste istina, Skoda e chast ot VW ot godini, za koe tochno da gi sudqt?!?!?
  • #5
    maniaka ( преди 16 години )
    abe vie tapi li ste be! Skoda e sobstvenost na VW t.e. ni6to ne sa otkradnali! A i dosega izpolzvaha pompa duza za6toto pri tqh ima6e po dobra tqga. Sega vkarvat common-real za da sa po tihi, ni6to pove4e. A francuzite sa mnogo po nazad. Vse pak pejo sega montirat dizelovi dvigateli na mercedes za6toto tqhnite za ni6to ne stavat!!!!!!!!!!! VZEMETE PRO4ETETE NE6TO I SLED TOVA PI6E6E
  • #4
    maksa ( преди 16 години )
    awe az ako sam na nemcite 6a gi sudq 6a...... vsi4ko zemat ot VW
  • #3
    Driver ( преди 16 години )
    A na fran4y6kite i cial jivot niama da stigne za da razberat kolko napred vuv vsi4ko drygo sa nemskite koli.../common-rail sistemata e razrabotka na GM-fiat/
  • #2
    diesel ( преди 16 години )
    На фолкщайген им трябваха 10 години да се озъзнаят колко напред са френските производители при дизеловите мотори.
  • #1
    az ( преди 16 години )
    razgele preuspqha s 10 godini zakusnenie
fallback
Последни