Успешният евтин модел Logan трябва да осигури половината от планираното повишение на оборота. В по-скъпия сегмент Рено ще се концентрира върху подобряване на качеството при модела Лагуна, който трябва да стане един от най-добрите 3 в своя сегмент. Опитите на Рено да укрепи позициите си в най-високия клас остават към момента безуспешни. Модели като Velsatis и Avantime (който не се произвежда вече) се оказаха прекалено ексцентрични за европейския вкус и не се продават добре.
Евтиният автомобил Логан, произвеждан от дъщерната румънска компания Дачия, пожъна до момента невероятен успех. Ще се появят в скоро време нови варианти на Логан, макар че разработването на нов евтин модел засега не се предвижда.
Рено възнамерява да разработва и т.нар. „алтернативно задвижвани" автомобили. Заедно с Нисан ще бъде разработен хибрид, горивни клетки и електромобил. Компанията си поставя амбициозната цел половината от продадените мотори с вътрешно горене през 2009 година в Европа да могат да се движат със смес от бензин и етанол. При дизела също е планирано засилено използване на биогориво.
Като цяло Рено възнамерява да намалява зависимостта си от западноевропейския пазар и да се стреми към ръст в Източна Европа, Турция, Иран, Русия, Южна Африка. Именно в тези страни трябва да бъдат продадени между 550 000 и 800 000 автомобила, с които ще се увеличи производството. Стъпване на големия американски пазара засега обаче не се планира. Концернът ще запази участието с във Формула 1 най-малко до 2007 година. За по-нататъшното оставане в „кралския клас" на състезателните автомобили ще се решава година за година. Рено записа за миналата година спад в оперативния резултат, поради повишените разходи и намаляване на продажбите в Западна Европа. Нетната печалба в размер на 3.367 милиарда евро обаче се оказа рекордна, благодарение на дъщерните фирми Нисан и Волво AB.