IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

КАБРИО ЗА ЕКСЦЕНТРИЦИ – ПЕЖО 407 СЕДАН И ФИАТ ПУНТО ПИКАП

В Женева Пежо и Фиат ще представят две студии, които са по-различни от всичко познато досега.

КАБРИО ЗА ЕКСЦЕНТРИЦИ – ПЕЖО 407 СЕДАН И ФИАТ ПУНТО ПИКАП
Hueliez MakarenaHeuliez Maкarena - под това наименование се крие малко необикновен седан от среден клас. На пръв поглед това е Пежо 407. След по-добро вглеждане обаче, започват да се забелязват разликите. Липсва колонката между вратите. Самите врати имат форма различна от тази на 407. Разликата в покрива също така е забележима, разликата в задната част... Може да се продължава, защото разликите между Пежо 407 и Пежо Heuliez Makarena са доста. Всичко става ясно, когато след натискането на един бутон покривът, съставен от три части започва да се сгъва и влиза в багажника и пред погледа се открива кабрио - автомобил с четири врати и пет пълноценни места. Пред вас е първият седан-кабриолет на света - Пежо Hueliez Makarena! С елегантният си външен вид автомобилът, наполовина класическа лимузина, наполовина истинско купе, не може да не привлече внимание. Когато покривът е затворен се вижда, че той e изцяло прозрачен. Интересно е, че дори когато покривът е сгънат в багажника заемо много малко място и оставя още 300 л. за друг багаж. Цялата операция по отваряне/затваряне на покрива отнема само 30 секунди. Жалко е, че все още не се предвижда производство на този изключително красив и функционален автомобил. Проблем очевидно е решението за здравината на каросерията и това все още ще се решава от Пежо.Fioravanti SkillВ Женева Фиат ще покаже Фиат Пунто Grande в нови модификации - купе/кабрио и кабрио/пикап. Това е Fioravanti Skill. Както личи от името, студията е произведение на големия дизайнер Фиораванти, този, който наскоро възбуди духовете, като патентова сгъващ се покрив за Ферари Суперамерика. Покривът на Fioravanti Skill e елегантен и почти кръгъл. Сгъва се и изчезва там, където би трябвало да са задните седалки. Фиораванти е решил да направи автомобила двуместен. Там отзад, от ляво и дясно са и двата изваждащи се от каросерията щита срещу вятъра. Интересно е, че Фиораванти Скил има две версии - купе/кабрио и пикап/кабрио. И Фиат обаче, както Пежо при Heuliez Makarena не планира серийно производство, поне засега.
0 от 500