Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Audi вкарва нови 64 000 дизелови коли в сервизите си

Акцията засега засяга само автомобили в Германия

Audi вкарва нови 64 000 дизелови коли в сервизите си

Компанията Audi стартира от днес сервизна акция, която ще засегне 64 000 автомобила с дизелови двигатели (V-TDI). Това съобщиха от прес-службата на производителя, като уточниха, че засега става въпрос само за коли в Германия.

Audi вкарва нови 64 000 дизелови коли в сервизите си

Сервизната акция е част от по-голяма кампания за промяна на програмното оборудване на модели на Audi с дизелови мотори. Федералната агенция за автомобилен транспорт на Германия (KBA) е позволила на компанията да обнови софтуера на общо 103 500 коли от моделите  A6, A7 Sportback и A8, Q5 и SQ5 TDI (на снимката).

От компанията обясниха, че от двигателите ще бъде премахнат софтуера, за който има съмнения, че е нередовен и манипулира вредните емисии. Успоредно с това на част от автомобилите ще бъда обновена сензорната система. Ремонтът ще бъде безплатен за клиентите на Audi и няма да повлияе върху разхода на гориво, вредните емисии СО2, производителността на мотора, максималния въртящ момент и нивото на шума.

Това е поредният удар по компанията, която е част от Volkswagen Group. Именно Audi е сред производителите, пострадали най-сериозно от скандала с манипулираните дизелови двигатели, избухнал през есента на 2015 г. в Щатите. Марката вече беше принудена да направи няколко подобни сервизни акции заради софтуера, намаляващ изкуствено вредните емисии на дизеловите двигатели.

Снимка: Audi

Тагове: audi
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    трябваше да изчакаш за новия гле на мерседес автомобил без аналог с активно окачване и ниво на оборудване съпоставимо с купето на ес класа
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Нямам предсава за Нюрбургринг, но тъй като съм карал доста коли, а сега съм със СУВ тоест би трябвало да е по-зле във завой и ти казвам, че със завиващия заден мост ми дава поне 20км. Отгоре над скороста с която чувствам сигурност да вляза бързо в един завой с висока скорост. Сигурен съм дори, че това в бъдеще ще се моттира масово както стона с АБС и ЕСП.
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Пешо ( преди 2 месеца )
    Мен такива неща като виртуален кокпит не ме впечатляват. Това, което се слага по колите изглежда като компютърна игра от преди 15 години. Обичам добре изработени аналогови уреди - определено качват качеството на усещането. Няма спор обаче, че Ауди са топ по качество на интериор. Просто няма креативност там. А що се отнася до недозавиването, което е толкова характерно за Ауди, има едно клипче със SQ7 на Нюрбургринг- красив удар в мантинелата след изпуснат завой. Красноречиво.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Освен това Х5 е доста по-тясна отвътре а и динамиката е по-слаба а в интериора няма база за сравнение, най-обичам виртуалния кокпит, така Ауди наричат екстрата с дигиталния километраж. Повярвай ви , първия ми избор бе Х5, но след като ги покарах не се замислих и взех Q7
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Когато избирах кола карах 3 литровия дизел на БМВ и веднага ти казвам защо се спрях на Q7, първо дизеловия двигател на Х5 се чува в купето а Аудито е напълно безшумно, все едно караш електрическа кола а не дизел. Относно управлението, Аудито е доста по маневрено, колата е със завиващ заден мост и на много малко място правиш маневри. До 60км. Задните гуми завиват в противопорожна посока на предните а над 60км. В една и съща, получана се супер стабилно завиване при висока скорост без недозавиване
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Браво. Мислят за клиентелата си. Редовно провеждат актсии. Аз самия имам четворка ауди и съм мноо доволен.
  • #10
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Пешо ( преди 2 месеца )
    Q7-ците имат много умряло управление. Не знам защо не обръщат внимание инженерите им на този важен детайл за една марка със спортни претенции? Х5 е доста по-добре в това отношение. Аз имам съмнения за окачването на Audi-тата. И тея мотори дето са закачени за решетката...
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Силистренски джамбаз ( преди 2 месеца )
    карайте ги насам
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз точно по тази причина не си взех Х5, много проблеми имат. Бях решил да си купя СУВ, тъй като колата ви тогава бе мерцедес от сервиза ми предложиха да си взема GLE, тествах го, обаче много шумно се чуваше двигателя в купето а по завоите доста се заклащаше и се отказах. Отидох да пробвам в БМВ Х5 тя бе с по-малко шумове в купето и не се клатеше в завоите, обаче приятел с Х5 ми саза че му скъсала нервите, дори в момента му придърпваше автоматика Пробвах Q7 и това бе колата. Сега вече съм с Q7
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пешо ( преди 2 месеца )
    Какво става с качеството на тея коли? Имам колега с Х5-ца и често си говорим за колите ни. Споделя ми редовно, че месечно отиват 200-300 лева в малки ремонти. Все нещо светка по екрана - казва. Да не си вземе нова кола човек днес с тея електроники...