fallback

Skoda показа как ще се бори с VW Golf

Чехите представиха новия си хечбек Scala

Компанията Skoda представи новия си хечбек от клас „Голф” – Scala, който ще заема мястото на Rapid в гамата на марката. Премиерата на автомобила пред публика се състоя на специално събитие в Тел Авив.На външен вид автомобилът прилича на концептуалния Vision RS, представен на автосалона в Париж през октомври тази година. Хечбекът е изграден на платформата MQB, която е в основата на новите компактни модели на концерна Volkswagen. Дължината на автомобила е 4362 мм, широчината .- 1793 мм, а височината – 1471 мм. Разстоянието между двете оси е 2649 мм.От компанията отбелязват, че като вътрешен обем Scala е съвсем близо до Octavia. Свободното пространство в областта на коленете е равно на 73 мм – толкова е и при Octavia. Обемът на багажника на новия модел е равен на 467 литра, като при свалени задни седалки достига 1410 литра.Skoda Scala ще се предлага с изцяло цифров приборен панел Virtual Cockpit с диагонал 10,25 инча, като създателите на модела твърдят, че това е най-големият виртуален приборен панел в този клас. Хечбекът разполага и с информационно-развлекателен комплекс с 9,2-инчов дисплей, като това е първият модел на чехите, чието програмно оборудване ще може да се обновява през интернет.Освен това, собственикът на автомобила ще може да отключва и заключва автомобила, както и да управлява някои негови функции с помощта на специално приложение на смартфона. Хечбекът разполага с вграден микрочип eSIM, който осигурява високоскоростен интернет.достъп през мрежа LTE.Гамата двигатели на модела включва 5 силови агрегата. Базовият е 3-цилиндров бензинов мотор с обем 1 литър и мощност 95 к.с., който работи с 5-степенна механична скоростна кутия. Същият двигател е достъпен и във вариант със 115 к.с., а топ-версията на бензин разчита на 1,5-литров TSI с 4 цилиндъра и 150 к.с.Дизеловата модификация ще получи 1,6-литров двигател, развиващ 115 к.с. и 250 Нм. Ще се предлага и версия на метан – 1.0 G-Tec с 90 к.с. Всички мотори над 100 к.с. могат да работят с 6-степенна механична скоростна кутия или със 7-степенна „роботизирана” с два съединителя.В списъка с опции на Scala са включени изцяло светодиодна оптика, окачване с регулируеми амортисьори с два степени на твърдост, адаптивен круиз-контрол, работещ при скорост до 210 км/ч, както и пълен набор от системи за активна безопасност и асистенти на шофьора.Снимки: Skoda

Тагове: skoda golf scala
fallback
  • #15
    Това звучи като ... ( преди 5 години )
    клонът показва как ще се бори с дървото!?
  • #14
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами тези размери, почти до милиметър, са същите като на Hyundai i30.
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тъпо! Октавия е в съвсен същия клас, на същата платформа, но е седн.
  • #12
    бай Ставри ( преди 5 години )
    стари надежни двигатели пежо се доближават до шкода, нека едно здраво дърво е новия моделхубвави криви дизайнерски фарове и стоповесъвременен скапан софтуер с възможност за 4джи мобилен интернет за актуализация на програмни грешки, какво повече да иска един милениъл.
  • #11
    zoom in ( преди 5 години )
    Абе как Рапид 2.0, бе? Това е на различна платформа - по-скоро е някакъв голфаджийски хеджбек вариант на Октавията, с която са на същата платформа.Като цяло смятам, че ще е много успешен модел. В този клас основно дизайнът печели продажби, както и новите джаджи, които се харесват на милениълите
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нова Шкода, стари двигатели!
  • #9
    bg ( преди 5 години )
    за какво ти е дълъг живот на изделието.То става като с телефоните...карат по 2-3 години и смяншайде при колите ще е 5-7 години..производителите не ги смятат на кой ще се продаде 3-та ръка на 15 години
  • #8
    Бръм ( преди 5 години )
    За съжаление при всички производители пластмасата става все повече и повече, цената расте, както и всевъзможните цветни екстри /дисплей и софтуер/, който определено не водят до по дълъг технически живот на изделието.
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Едното дърво щяло да конКурира другото дърво и щели от някоя придворна медия да определят кое е по-голямото дърво.Колкото по-далеч от ВАГ, толкова по-малко главоболие.
  • #6
    Франко ( преди 5 години )
    Копирали са пежо така като гледам. Особено задницата.
fallback
Последни