fallback

Talisman получи мотора на Megane RS

Версията S-Edition e с мощност 225 конски сили

Един от малкото нови модели в средния клас на европейския пазар – Renault Talisman, вече има нова версия – S-Edition, която се задвижва с мотора на Megane RS. Става въпрос за новия 1,8-литров бензинов турбо агрегат на Renault, разработен с помощта на Renault Sport, който дебютира при възраждането на спортната марка Alpine и задвижва новия А110. След това този мотор се появи и при новия Megane RS, сега сменя 1,6-литровия бензинов агрегат с 200 конски сили при Talisman, като се очаква, че това ще се случи и в близко бъдеще при новото Clio RS, когато се появи субкомпактният хотхеч. При Talisman двигателят е с мощност 225 конски сили и 300 Nm въртящ момент, а големият седан и комби стават втория модел, който се сдобива с S-Edition след Captur. В случая S-Edition е олицетворение на френската рецепта за автомобил с богато оборудване и амбиции за по-спортно поведение. Същият 1,8-литров турбо мотор вече се предлага в Германия и в друга версия на Talisman – топ вариантът Initiale Paris. S-Edition получава и системата на Renault 4Control (4 завиващи колела), адаптивно окачване и черен кожен салон. В същото време 1,6-литровият dCi двигател вече се предлага с мощност 120 и 150 конски сили, като в близко бъдеще той ще бъде сменен от новият 1,8-литров агрегат, който дебютира при фейслифта на Kadjar.

fallback
  • #11
    :)))) ( преди 6 години )
    Каквото и да си чешем езиците, уви това е загиващ клас. Аз лично винаги съм искал Нисан да си продават Алтима и Максима в Европа, но други хора анализират пазара :) Относно мощностите -- убеден съм, че приоритет в продажбите имат по-малките и икономични мотори. Другото е за фукня :P
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мале мале, по-долу някой седнал да обясни как Талисмана бил по-кола от Мазда 6, Пасат и (личния ми фаворит) Инсигния. Явно въпрос на вкус, но тая талига на лосовия тест с 4 контрол пак се представи най-зле в целия клас, даже по-зле от Авенсис, което е забележително. Пишете Talisman moose test в Youtube и се ограмотявате кой кой е в класа.
  • #9
    Факт!-тически ... ( преди 6 години )
    на увредените от ползване на рено всичко им скърца и тропа!
  • #8
    nenone ( преди 6 години )
    VW Pasat 2.0turbo - 280hp, Opel Insignia OPC - V6-turbo, 325hp, Mazda - 2.5 turbo, 275hp, да не говорим за Honda, KIA Stinger и т.н. и т.н.но е нормално рено да е на опашката ...
  • #7
    Германофил ( преди 6 години )
    А бе Автомедия за кво ни занимавате с Тея френски кл.зети!Нормални новини за вас няма ли?!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Скърца ти главата на теб. Скърцащ автоматик хахаха, как го измисли? Нещо др,го ти е скърцало ноне да знаеш не е автомата.
  • #5
    none ( преди 6 години )
    Хмм. Мазда с 197 к.с. атмосверка и скърцащ автоматик и Опела 1.6 к.с. 200 к.с. турбо са лидерите :))). Добре е да ги покарате преди да пишете подобни глуп0сти. Карал съм ги и двете. ФВ с 270 к.с. бензиката наистина върви по-добре докато не установите необходимостта от тубата с масло в багажника. Страшен лидер няма що ...
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    този двигател не се самозапали по време на тестово пътуване на топгиър
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    В този клас Рено никога не са имали равностойна кола на лидерите ФВ, Опел и Мазда. И този Таласъм е ценови компромис за фирмения автопарк, както беше Лагуна.
  • #2
    Факт!-тически ... ( преди 6 години )
    малолитражен таласъм със "спортни" амбиции.
fallback
Последни