В гаража на Джеймс Гликенхаус има и модел, създаден от италианската компания само за него
Когато имате много пари, едно от най-интересните хобита може да бъде събирането на суперавтомобили. Един от тези богаташи е американският филмов режисьор Джеймс Гликенхаус. Той може да се похвали с една от най-страхотните колеции на модели Ferrari.Гликенхаус започва да се увлича по моделите на италианската марка още като дете. На 15-годишна възраст получава работа в Luigi Chinetti Motors, американския дилър на Ferrari и собственик на състезателен отбор. На 21 г. Гликенхаус се захваща със снимането на филми, в което в последствие става доста добър (режисьор и продуцент е например на хита The Protector с Джеки Чан) . Когато му се открива възможност да купи първото Ferrari, плаща 6000 долара за купето Ferrari 275, което сега струва милиони!В момента колекцията на Джеймс включва най-редките модели на италианската марка. Например, той е собственик на Ferrari 166 Spyder - третата кола, произведена от марката, която е и най-старата известна. В по един екземпляр са произведени още 1967 Ferrari 206 Dino Competizione и Ferrari 512 S Modulo, които също се намират в гаража на режисьора.И други уникални модели са собственост на Гликенхаус. Като състезателните Ferrari от 60-те години на миналия век - 330 P3/4 и 412P, както и купетата Ferrari 328 GTB и F430 GT2. В колекцията му има напълно уникален P4/5, създаден от италианската компания специално за богаташа! До него е състезателната му версия Competizione, която през 2012 г. стана най-бързото Ferrari на "Нюрбургринг", като направи една обиколка за 6 минути 51 сек, изпреварвайки Ferrari 599XX със 7 секунди!В колекцията на Гликенхаус обаче има не само Ferrari-та. В нея се открояват също така жълт състезателен Ford GT40 MkIV със седемлитров V8 и мощност 500 коня, Duesenberg J, принадлежал на кралицата на Югославия - Мария, Stutz DV32 от филма "Великият Гетсби", както и бъгито Baja Boot на Стив Маккуин.В момента прочутият режисьор се опитва да развие своята автомобилна марка SCG (Scuderia Cameron Glickenhaus). Компанията му е към края на довършителните работи върху първия хиперавтомобил SCG 003, а освен това с всички сили служителите се трудят върху създаването на всъдехода SCG 005.