fallback

Бестселърът на Renault ще продължи да залага на дизела

Новото поколение на Clio ще получи хибридна версия, но не и електрическа

Френското издание Automobolist разкри информация за следващото, пето поколение на най-популярния модел на Renault – хечбека Clio. Премиерата на новия автомобил може да се състои още до края на годината.Според информацията, хечбекът няма да почули кардинални промени в дизайна си. Новото Clio е изградено на платформата CMF-B на алианса Renalt-Nissan, като ще порасне леко на размери. В салона ще се появят по-качествени материали, както и нова мултимедия с голям екран. Хечбекът ще получи и някои функции на автопилот, като автомобилът ще може да се движи самостоятелно извън града.По предварителни данни, в гамата двигатели ще останал дизели, въпреки че повечето автомобилни производители се отказват от тях. Освен това петата генерация на Clio ще получи и новия бензинов турбомотор с 4 цилиндъра - 1.3 TCe (140 к.с.), който е разработен съlместно с концерна Daimler. За модела се готви и хибридна модификация, чиято мощност ще бъде около 120 к.с. Французите обаче не предвиждат електрическа версия на Clio, тъй като се боят, че тя ще се конкурира с компактния „зелен” хечбек Zoe, на който също му предстои смяна на поколенията. Както съобщава Automobilist, новото Clio ще бъде показано през декември, но премиерата му пред публика ще се състои най-вероятно на автосалона в Женева през март догодина. Сегашното поколение на модела се прfизвежда от 2012 г., като през 2016 г. бе обновено. Засега няма информация дали комби-версията ще остане в гамата на модела.Снимка: Renault

Тагове: renault clio
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    ОООО мамин Факт! ко стана?! Еко франсетата искат пушек??! аааа не мой тъй...
  • #8
    Ра$$$ово Ломско ( преди 5 години )
    А бе ***, не е важно колко е голям двигателя - важното е какво излизат от ония тръби отзад, дето ауспух им викат!! Хората са измислили отдавна дизел-филтри, катализатори, активни частици и т.н. Това, че при внос първо това се сваля е друга тема!!
  • #7
    Аха ( преди 5 години )
    Друго е да изгори 30 л. на сто - бензин, отколкото 5 л дизел на сто, първото е по безвредно от второто. Явно трябва доста силен бабрек треба да са усъзнай туа муахахаха
  • #6
    Факт! ( преди 5 години )
    А бе как да се обясни, че 1.5 отделя много по-малко прахови частици и азотни оксиди от 4.5 литров двигател.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ами дизела по-скоро ще го пуснат за Източна Европа, където тъпанарите са готови да жертват здравето си за някой литър икономия. Иначе на запад сигурно ще оставят само бензина и хибрида.
  • #4
    Факт!-тически ... ( преди 5 години )
    за увредените от ползване на рено вероятно покрива и Евро 20, когато ДВГ отдавна няма да съществува!
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    *** то Евро 7 ще е от 2020год., ама нищо айде, да предположим че ги знаеш нешата.
  • #2
    none ( преди 5 години )
    "Мръсното" дизелче покрива Евро 7. Интересно колко от "чистите" го покриват.
  • #1
    Дошо ( преди 5 години )
    *** разбира се, че ще продължи да пуши с онова доказано 1.5 л мръсно дизелче, заради което глобиха Мерцедес!Но полудържавните перачници са недосегаеми ...
fallback
Последни