fallback

Nissan пуска Leaf с по-голям капацитет на батерията

Моделът E-Plus ще може да изминава до 360 км с едно зареждане

Въпреки че някои хора все още смятат дизеловите автомобили за по-чисти от електрическите, истината е, че много европейски страни постепенно ще ги "изгонят" от улиците. Някои държави от ЕС пък планират да се забранят напълно продажбата на нови автомобили, зависещи от изкопаемите горива. Преди всичко се отнася за  Норвегия, която до 2025 г. трябва да премине на 100% електрически превозни средства.Японският автомобилен производител Nissan явно взима това предвид и гледа към бъдещето с надежда. Поради това компанията реши да вкара в производство версията Leaf E-Plus с опционална батерия с капацитет от 60 кВтч. Западните медии обаче предполагат, че моделът ще струва с около 5500 долара повече от електрическия хечбек Leaf с батерия от 40 кВтч.Въпреки факта, че Nissan все още не е представила официални спецификации, се очаква, че  Leaf E-Plus с батерията от 60 кВтч ще може да изминава до около 360 км с едно зареждане. 245 км с 40-киловатовия Leaf и 360 км с новата версия си е доста голяма разлика.Производството на Leaf E-Plus започне през януари 2019 г. Моделът с батерия от 60 кВтч ще бъде произвеждан в заводите на марката в Опама (Япония), Смирна (американския щат Тенеси) и Съндърланд (Великобритания). Преди няколко дни стана ясно, че Nissan Leaf е най-продаваният електромил на пазара в Европа, а в Норвегия - най-продаваният автомобил въобще.

Тагове: nissan leaf nissan
fallback
  • #11
    peposhi ( преди 5 години )
    270км е напълно постижимо с внимателно каране в градски условия. На хартия го даваха 370км, ама това е като на Пежо дизел с 3.5л/100 градско - мистерия :)Затова сега е коригирано.Ако искаш ефикасен ЕА на магистрала за добри пари - вземи си Хюндай Айоник. КВС колкото на Тесла за 2 до 3 пъти по-ниска цена... Е, батерията е малка, но пък си е супер автомобилче
  • #10
    peposhi ( преди 5 години )
    40кВтч-совият Лийф е с реален пробег между 220-240км смесено. Това е според моят стил на шофиране след над 700км изминати за близо 3 дни с тестов ЕА. Климатикът не ти е проблема. Проблем е висока скорост (над 100-110км/ч). Лийф е с коефициент на въздушно съпротивление 0.29, което рефлектира директно върху разхода на ток. Същото е при всекиДВГ. Карай със 140, пък чакай да ти гори 5 на сто...
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дават я както дават на хартия и разхода на другите коли - 6 на сто да се чете 7-8. Та и тия 270 са по нанадолнище с попътен вятър. Пусни климатика и карай с 130-140 и ще разбереш за какво иде реч
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ако колата я дават за 270 км. пробег както в момента продаващия се Leaf, не виждам причина да не стигнеш до Пловдив, разстоянието е само 120 км! С тази по-голяма батетия, която ще се предлага би трябвало да може и да се върне човек.
  • #7
    Анонимен ( преди 5 години )
    Е аз съм карал и за да не правя реклама или анти реклама няма да казвам каква марка. Пробега му го даваха около 200 км. Целата София - Пловдив, зареждане и обратно. Обаче пробега явно е с галене на ***, без климатик/отопление - тоест минимална консумация. Реалността - с пълна батерия тръгване от София спазване на ограниченията и на половината път заряда вече спадна драстично и започнахме да търсим в нета къде има зарядна станция по път. Докато не направят поне 300 км реален пробег са си градс
  • #6
    peposhi ( преди 5 години )
    Някои колеги като почнат да ги пляскат за колко непълноценни и непрактични са ЕА-ли направо падам. Вече имам близо 100 000км изминати на ток между двата Нисан Лийф в семейството /при положение, че са съответно с 24 и 30кВтч-ви батерии.Ако сменя стария Лийф с 40кВтч-сов... ще погребат я жената, я мен с него... покарайте ЕА и приказвайте после да му се не види...
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Нисана е пълноценна кола. Но е 2 пъти по-скъп от аналогична кола от клас С с бензинов двигател.А какво да кажем за VW e-UP, който струва 53 хил. лв. и е почти 3 пъти по-скъп от базовия бензинов вариант.
  • #4
    bg ( преди 5 години )
    Вярно, че само градско може да въртиш цяла седмица...ама Нисана почва от 69000лв, т.е за тия пари очакваш пълноценна кола, та затова писах за 400км..иначе за втора, градска кола за да е интересна цена макс. 45-50К
  • #3
    Анонимен ( преди 5 години )
    На мен отдавна "са ми интересни". Повечето семейства отдавна са с поне 2 коли. Няма толкова значение дали тази, която жена ми кара само в града дали ще е с пробег 100, 200 или 300 км, защото така или иначе ще върти цяла седмица с един заряд. Проблема е високата първоначална цена на тези коли, а не пробега. Това са идеални коли за града, които спират свободно в зелена и синя зона, но за жалост няма никаква субсидия от скапаната ни държава, за да си ги купиш!
  • #2
    bg ( преди 5 години )
    айде още малко, остава,като достигнат 400км в реални условия, вече ще са интересниСФ-Пв-Сф или Сф-Бургас...това е критерия
fallback
Последни