fallback

VW: Електромобилите ще са на цената на дизелите

В Щатите ще се гони цена като на бензиновите модели

През септември Томас Улбрих, който е член на борда на директорите на Volkswagen и отговаря за електромобилите на марката, заяви в Дрезден, че цените на новите возила ще са конкурентни на тези на бързо губещите популярност дизелови коли. Улбрих даде пример с пазара в Щатите, където германският гигант планира да предложи първия си електромобил – хечбекът I.D. Neo на цена с около 8000 долара по-ниска от тази на Tesla Model 3. Базовата цена на Model 3 в Щатите е 35 000 долара преди отстъпките за екологични автомобили, въпреки че от Tesla потвърдиха, че най-често клиентите поръчват коли с цена около 42 000 долара. Анализите на амбициозните планове на VW Group да продаде 1 милион електромобили до 2025 години с марката на VW, Audi, Skoda и SEAT до 2025 година показват, че е възможно да се постигнат цени, близки до тези на дизелите. Подобен подход се очаква и при другия електрически модел на VW – I.D. Crozz, който пък в Щатите ще се предлага на цени, близки до тези на иначе по-големия Atlas с конвенционално задвижване.

Тагове: VW neo i.d crozz
fallback
  • #11
    Dido ( преди 6 години )
    Плановете на VW са до две години да имат 30 изцяло електрически модела в гамата си. Така, че за следващите 7 да продадт 1 000 000 електрички е повече от нормално. Цената да е като на сегашните коли е също постижима и то с голяма печалба и малка инвестиция, защото в момента преустройват поточни линии за коли с ДВГ за такива с Елдвигател. СЪщото правят и БМВ.
  • #10
    Миро ( преди 6 години )
    "Марж на печалбата" .... божи какви хора пишат тук .... че има други които им цъкат плюсове ....Спрете ги коментарите в този сайт поне да не се излагат, те сами няма да се усетят!
  • #9
    до японски ваген ( преди 6 години )
    Много разбираш от маркетинг бе умник! Марж на печалбата :-) :-) :-) :-) Знаеш ли изобщо какво е марж и какво е печалба?!?! Себестойноста няма нищо общо с това с какъв марж и каква печлба ще правиш!!! Една кола може да има себестойност 1000 USD но щом пазара е готов да плати 40 000 USD, много ясно че ще е продават за 40 000!!!Това, че ЕЛ фанатиците се надявате на евтини нови коли ще си остане една излъгана мечта!!!
  • #8
    Фолк с японски ваген ( преди 6 години )
    Нещо много планова стана тая ВАГ икономика. За Европа - цена като на дизел, за САЩ - цена като на бензинка. Каквото каже партийния съвет, такава ще е цената, така ли? Няма себестойност, няма марж на печалбата, няма 5 евро.
  • #7
    Младен ( преди 6 години )
    "VW Group да продаде 1 милион електромобили до 2025 години..."Напълно реалистично. След 2025 годининдругите вече отдавна ще се телепортират докаро vw още пита клиентите "Кюнец ли желаете, има няколкостотин бройки останали или ще се запишете да изчакате 2-3 год за голф с пробег 150км?"
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Както отбелязва и колегата отдолу - ВФ продължават с приказките, но действия - йок.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хахаха тея нещастници още нищо не са произвели, но новини да видиш ти как обясняват колко и какви електрички и хибриди щели да вадят, как щели да вадят модели убийци на Тесла, как щели да наводнят пазара, как цените щели да са, като на дизелите и все такива фантасмагории. Тези техни партенки ги слушаме от години. Като отидеш обаче в шоурума се сблъскваш с действителността, а тя е че предлагат само дизели и тук-таме някоя асматична бензинка с турбинка консуматив и ДВГ и ДСГ също консумативи.
  • #4
    Факт! ( преди 6 години )
    Тва на снимката да не е бъдещият им кункорент на Тесла модел Х планиран да излезне през 3415 година на 30 февруари шестък в Рощок.Ахахахахаахаха!
  • #3
    bg ( преди 6 години )
    ами айде де,е-Голф за 40000лвЕ Пасат за 60000лв ама нещо ги няма
  • #2
    Факт! ( преди 6 години )
    Тия VW кои бяха?
fallback
Последни