fallback

Peugeot Sport готви съперник на немските спортни седани

Хибридното 508 R ще развива около 350 к.с.

Инженерите на подразделението Peugeot Sport подготвят нова версия на седана 508, който ще отправи сериозно предизвикателство на германските модели от този клас, съобщава Autocar.Според неофициални данни, французите няма да заложат на 1,6-литровия бензинов турбодвигател, който при Peugeot 308 GTi развива 250 или 270 к.с. Вместо него ще бъде изполван 1,4-литров турбомотор, като той ще стане част от хибридна система. Очаква се съвкупната мощност на хибрида да бъде около 350 к.с. Моделът ще получи добвка R към името си, като ще разполага и със система за задвижване на четирите колела. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема около 4,5 секунди, а максималната скорост ще бъде 250 км/ч.С подобни характеристики бъдещото Peugeot 508 R ще може да се противопостави на модели като Mercedes-AMG C 43 4Matic и Audi S4. Първият от тях разчита на 3,0-литров V6 с две турбини и мощност 390 к.с. При седана на Audi двигателят също е 3,0-литров V6, като генерира 354 к.с. Ускорението от 0 до 100 км/ч и при двата немски седана става за 4,7 секунди, което показва, че френският „напомпан” модел има своите шансове. Очаква се той да бъде представен по време на автосалона в Женева през март 2019 г.Снимка: Peugeot

fallback
  • #18
    дядо и ряпа ( преди 6 години )
    миксер не миксер с тия килограми дето е пежото ще има предимство пред аудита и мерцедеси.... само ресурса на двигателя е под съмнение...
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чудесно. Точно електрониката е "най-голямата сила" на Пежо. е... и здравото окачване. :))))
  • #16
    до Както винаги ( преди 6 години )
    Ами просто 508 е в класа на А4. Макар че искат да го конглокират с А5. Та какво с А8 ли да се сравняват. (Този долу в S срещу Клио РС си е болен за да прави такова сравнение)
  • #15
    Факт! ( преди 6 години )
    Верно ли бе изцяло електрическата Тесла прави смешни М5 с Вйе 8 двигателчета.Двгт с много цилиндри е остаряла концепция от началото на 20-век но това няма как да бъде рабраяно от масата бекове хубавото е че от тях нищо не зависи.
  • #14
    Както винаги ( преди 6 години )
    Най-големите френски напъни стигат само до средата на немските произведения!В случая топ ъв дъ топ пижото до средното S4! А над него RS, M, AMG и т.н.
  • #13
    Факт!-тическия ... ( преди 6 години )
    яко се е надрусал от злоупотреба с рено и вижте това:"..а пърформънса на една ЕС класа в12 е колкото на 4-ри цилиндрово Клио Рс."
  • #12
    Факт! ( преди 6 години )
    Нормално големите двигатели са минало Мерцедес се отказват от тях тежки са а пърформънса на една ЕС класа в12 е колкото на 4-ри цилиндрово Клио Рс.в12 са стара технология отиват при парните машини.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Турбо бензините работят като дизел. Благодарение на турбото имат достатъчно мощност и въртящ момент между 2000 и 3000 оборота. Дори често пъти и 1500-2500.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    А защо трябва да се ползва малко миксерче за двигател, като може да се ползва нормален 6-так примерно и да бъде икономично и екологично. Далеч съм от мисълта, че този турбиниран миксер ще е много икономичен и ще харчи малко. кауза пердута е това. Нека видят Лексус как ги правят нещата, а не да се мъчат да откриват топлата вода. Да не говорим, че ресурса на този двигател ще е доста малък и за да върви колата трябва да е непрекъснато в лютеницата стрелката на оборотите, а това знаете какво значи.
  • #9
    GT ( преди 6 години )
    Във Ф1, обема на ДВГ е 1.6 ,но съвкупната мощост заедно с хибридна с-*** достига 1000 к.с и то може и още ако не бяха ограниченията. Животът на такава задвищваща единица обаче е около 5000км. Подкрепям казаното от GSX-R.
fallback
Последни