fallback

Honda обяви разхода на хибридното CR-V

Бензиново-електрическата версия на кросоувъра харчи 5,3 л/100 км

Японският производител Honda разкри по-подробна информация за хибридната версия на кросоувъра си CR-V, моделна година 2019. Автомобилът ще бъде представен пред публика на автосалона в Париж, който отваря врати следващата седмица.Според измерванията по стария цикъл за разход на гориво и вредни емисии – NEDC, моделът с предно предаване изразходва 5,3 л/100 км при смесен пробег. Нивата на вредни емисии са 120 гр СО2 на км. Версията със задвижване на четирите колела харчи 5,5 л/100 км., а нивата на вредни емисии са 126 гр/км.И двата хибридни варианта на Honda CR-V са оборудвани с 2,0-литров бензинов двигател i-VTEC и два електромоторо. Сумарната мощност на силовия агрегат е 181 к.с. и 315 Нм максимален въртящ момент.Освен като хибрид, Honda CR-V Hybrid (моделна година 2019) се предлага и в стандартни версии, включително и такава със 7 места. Базовият вариант е с 1,5-литров бензинов мотор, а освен него има и модификации с 1,5-литров двигател с турбо, както и 1,6-литров дизел.Снимка: Honda

Тагове: Honda CR-V
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хонда що се занимават с глупости. Не им ли увря главата, че тези меките хибриди нищо не струват. Немците също ги правят и се вижда резултата, че е никакъв. Да се хванат в ръце и да направят нещо истинско! Колите са им много добри, двигателите може би най-добрите и надеждни, роботи, самолети произвеждат и имат космическа програма, а един хибрид да не могат да направят ми е много странно. Ако не могат да се кооперират с Тойота или да купят патенти и да си направят свестен хибрид, а не това нещо!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мек хибрид е някаква пълна глупост. Цялата допълнителна система пести толкова малко че не знам след колко км ще си избие цената. При това съществува и риска да се повреди нещо по нея както при всеки друг агрегат което допълнително да оскъпи поддръжката.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пак мек хибрид предполагам! Разхода с него ще е висок и това ще е поредният хибрид на Хонда, който няма да има продажби. Просто защото меките хибриди не дават добра икономия и харчат малко по-малко от нехибридната версия, което обезсмисля наличието на хибрида, който ще е и по-скъп.Примерно Рав 4 хибрид с 200 к.с. му дават да харчи 5/100. Правих 2 тест драйва на колата и по БК и двата пъти имах разход под 6/100. И това е без да се стремя да правя икономия. Да но Рав 4 е пълен хибрид.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    5.5 в нечии фантазии.Реалният разход ще е от около 8 на 100 с умерено каране. Както е и при останалите производители в класа.
  • #3
    същото ,като старото ( преди 6 години )
    ми то същото , като старото - открийте 2 разлики !
  • #2
    Man ( преди 6 години )
    Един момент, нали в предната статия бяхте написали, че хибридния вариант щеше да замени дизела? Така става, като превеждате статии от различни места без вникване.Относно разхода, ясно, че няма да е 5.5л./100, ама въобще защо Хонда си правят "труда" да тестват по старата методология?
  • #1
    FenIX ( преди 6 години )
    Значи по WLTP теста поне литър нагоре
fallback
Последни