fallback

Германски компании спират продажбите на някои хибриди в Европа

Модели на Volkswagen, Porsche, BMW и Mercedes-Benz не могат да покрият новите стандарти за проверка

Водещите германски автомобилни производители обявиха, че спират продажбите на част от своите хибридни модели в Европа заради въвежзането на новите стандарти за тестване на вредните емисии (WLTP).

Според информация на Automotive News Europe, стандартът, който вече няколко plug-in хибридни модела не успяха да покрият, заплашва и други автомобили. Причината за това е прагът на вредните емисии - 50 грама CO2 за километър.Това означава, че собствениците на автомобилите, които не отговарят на стандарта, няма да могат да се възползват от данъчните облекчения в много европейски държави. Сред спрените модели са VW Passat GTE, VW Golf GTE, Porsche Panamera Sedan и Porsche Cayenne E-hybrid. На свой ред огт Mercedes-Benz и BMW обявиха, че ще преработят моделите си E-Class Hybrid и 530e sedan, за да могат те да се вместят в ограниченията. Очаква се тези автомобили да бъдат достъпни за продажба след няколко месеца Говорител на Volkswagen заяви, че и към момента продължават да се провеждат тестове на хибридни модели на марката. От Porsche пък съобщиха, че засега не се приемат поръчки за засегнатите модели, като все пак ще бъдат взети мерки за справянето с проблема.Снимка: Volkswagen

fallback
  • #22
    Плужек ( преди 5 години )
    до do: баварецаИзводът е само един - плъгин хибридите са по-добрият вариант от гледна точка на разход на гориво, тъй като първите километри ги минаваш само на ток.Друг е въпросът, че част от тока идва от ТЕЦ и СО2 емисиите може да са по-големи в крайна сметка, но те изобщо не влизат в сметката гр/км за субсидии.
  • #21
    do: бавареца ( преди 5 години )
    когато хибрида не е плъг ин няма смисъл от голяма батерия. Батерията не ти е да караш само на ток, а да подпомага ДВГ, когато се налага и да се кара само на ток при маневриране, задръствания и кратки разстояния. А и ако се сложи голяма батерия ще трябва да се реже от пространство и цената скача нагоре. На този етап оптималното са хибридите на Тойота. Не са скъпи, а в същото време са доста икономични. Реално, а не само на книга. Да не говорим и че са изключително здрави и надеждни.
  • #20
    Анонимен ( преди 5 години )
    те още не започнали да ги продават а ще ги спират. тея имат ли изобщо някакви продажби на тези ментета хибридиту им които само името им е такова.
  • #19
    чукча ( преди 5 години )
    Плуг-ин с разход 2л / 100 и фактастични емисии...Пичове, ако си събера пробега на автомобила с тези пеша и с колелото също ще докарам прилични емисии на 100км(по вашия метод). Вярно ще е само в града, но пък е ключово...
  • #18
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Апропо, Приус плъгин също няма никакви проблеми с новия стандарт - 28 г/км СО2.
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Хехе, като няма данъчни облекчения, немците направо спират хибридите. А Тойота си продава милионите хибриди на печалба и без данъчни облекчения. Поредно потвърждение кой къде е в технологично отношение.
  • #16
    Факт! ( преди 5 години )
    френските коли покриват еконормите немските не извода е че френските инженери са по-добри от немските.Факт!
  • #15
    бавареца ( преди 5 години )
    хибрида на мицубиши Аутлендър е покрил 47г по новия цикъл. така че има начин. майката му е да се инсталира прилична батерия - над 15кВт.ч . масовите хибриди на Тойота са с доста по малки батерии...
  • #14
    Разходомер ( преди 5 години )
    50 грама CO2 за километър се равнява на:2.16/100 бензин1.89/100 дизел2.63/100 газ
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    50g C02/km ? Как ще стане? Ще им монтират ДВГ от скутер и ще набират от 0 до 100 за една седмица? До това води взимането на решения от "зелени" ***, които са пълни лаици в една специфична инженерна област и не са технологично наясно със нещата.
fallback
Последни