fallback

Audi представи електрическия си кросоувър

Продажбите на e-tron в Европа стартират до края на година

Тагове: suv audi e-tron
fallback
  • #30
    GT ( преди 5 години )
    Смешника си ти, поне кажи кои са тия играчи ?
  • #29
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ей жълтииии, казах ви, че големите играчи като влязат в играта, ще се надрискате.Смешници.
  • #28
    GT ( преди 5 години )
    Япония е най-големия производител на автомобили!Това няма да се промени и в новата ера на електромобилите и такива с водородни клетки.
  • #27
    фермера ( преди 5 години )
    Колко струва тази електричка ще се разбере когато измине 200к километра.При ТЕСЛА загубата на капацитет е 10%.Регенерирането е много сложно и едва ли са постигнали 30% пишат.По интересни е дали има преден багажник защото Мерцедеса няма.
  • #26
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много бързо китайчетата са им го направили. Браво на братският китайски народ, както и на лекарите, инженерите и студентите на меркел, които лепят емблемите на четирите нули, т.е. двойното WC.Ей това е немската сила на автомобилостроенето. Сила отвсякъде!Машала амса.лаци! Лошото е, че прецакахте не само себе си, но и цял континент!
  • #25
    До 2 думи ( преди 5 години )
    Не, братле, "оризарето и хамериканцето" може и да "си лаят", но проблемът е, че немците, в момента(те са в частност), но и европейците, като цяло, се явяват догонващи в новите технологии на автомобилостроенето. Далеч съм от мисълта, че "правят легени, които за нищо не стават", но: електрозадвижване, хибриди, плъг-ин хибриди, горивни клетки, автономно задвижване, не са силата на тези производители. А, поне за сега, автомобилостроенето върви натам. Те са зле
  • #24
    Анонимен ( преди 5 години )
    Много ги бива немците в пропагандните партенки, обаче по въпроса кой произвежда батериите мълчат като наакани. Samsung, LG или някой от китайците? На кой залагате?
  • #23
    пена ( преди 5 години )
    Американския EPA тест за пробег е единствения близък то реални условия. Европейското WLTP дава нереално надути цифри, както беше и NEDC преди него.
  • #22
    С 2 думи ... ( преди 5 години )
    оризарето и хамериканцето си лаят, немците си вървят напред ...
  • #21
    Анонимен ( преди 5 години )
    Американските тестове за разхода са с 13% по-високи от тези на WLTP, а разликата със стария европейски стандарт NEDC беше 30%.Значи от 400км по WLTP се вадят 13% или 360км по американски ЕРА стандарт и това с 95квтч батерия.Тесла Модел Х с 75ктвч батерия 375км по ЕРА!!!
fallback
Последни