fallback

Обновеният Suzuki Vitara получи и нов двигател

Кросоувърът вече може да се поръчва, цената му в Италия започва от 20 980 евро

Японската компания разсекрети външния вид на обновения кросоуър Vitara през юли. Автомобилът получи нова радиаторна решетка с вертикални клинове в стила на Suzuki SX4, друга предна броня, както и различни задни светлини. Разширена бе цветовата гама, добавени бяха джанти с нов дизайн.През лятото Suzuki публикува само една снимка на салона, на която се виждаше модернизирания приборен панел (нова графика, голям цветен дисплей в средата). Сега разпространи пълноценни фотоси на интериора. Забелязва се нова тапицерия на седалките и различна подложка на часовника, разположен между централните въздушни дефлектори. Suzuki обещава и по-мека пластмаса.За модела са предвидени системи за автоматично аварийно спиране, мониторинг на "слепите" зони, поддържане лентата на движение, наличие на препятствия при движение на заден ход, разпознаване на пътните знаци.Основната новост в европейската версия на Vitara обаче е бензиновият трицилиндров турбо двигател 1.0 Boosterjet (112 к.с., 170 Нм), познат от последните SX4 и Swift. От линията на Vitara той измести атмосферния M16A 1.6 (120 к.с., 156 Нм). В гамата остана четирицилиндровият турбо 1.4 Boosterjet с мощност 140 к.с. и 220 Нм. Еднолитровият е комбиниран с 5-степенна механична или 6-степенна автоматична трансмисия, а 1,4-литровият работи в тандем с 6-степенни. Задвижването и в двата случая е предно или 4х4.За някои европейски страни моделът се предлагаше и с дизеловия 1,6 DDiS (120 к.с., 320 Нм), но обновеният кросоувър очевидно се е лишил от него. Така например, дизеловата версия изчезна от сайтовете на испанското и италианското подразделение на Suzuki. Всъщност, още през юли японците не обелиха нито дума за дизеловия двигател на автомобила.Публичната премиера на обновения Suzuki Vitara ще бъде на изложението в Париж през октомври, но на някои места в Европа той може да бъде поръчан. Например, в Италия цената му започва от 20 980 евро, с 1720 евро по-малко отколкото досегашния модел. В Холандия оаче кросоувърът струва най-малко 21 999 евро, което е с 200 евро повече от предшественика. Продажбите в дилърските центрове трябва да стартират в средата на октомври.Снимки: Suzuki

Тагове: suzuki suzuki vitara vitara
fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    И какво взе????
  • #10
    Анонимен ( преди 5 години )
    На Витарата не само двигателя е много корав, но и теглото е супер ниско. Около 1200 кг и просто по този показател няма друг в класа. Те дори леките коли са доста по-тежки. Много е икономична и е с един от най-добрите офроуд качества в класа. Нещо доста по-добро от паркетник е. Щях да взема такава и дори правех тест драйв, но багажника и не ми отговаря за нуждите. Трябваше ми доста по-голям и това беше единствената причина да не купя Витара. Всичко друго е топ, а цената е просто супер добра.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Да говоря ли за ALLGrip Select системата с 3 режима: ***, Snow, Sport + блокаж. Турската трошота ли има такова 4х4 или Кашкая?
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Кое Daihatsu си гледал, това дето не се продава въобще в Европа ли? :D Тук само клоуни пишат, ама кой от кой по-голям разбирач.Витара е супер здрава и добра, няма алтернатива за парите си! Конглокентите са всички с бавни и слаби двигатели, а тази Витара с 1.4 140 направо лети, който не вярва да ходи на тестдрайв!
  • #7
    a ( преди 5 години )
    Легендарен модел. За тези пари е най-доброто решение, без алтернатива. В пъти по-добре от това да си вземеш 6-7 годишна X3 или Q5. Поне според мен.
  • #6
    Анонимен ( преди 5 години )
    Между другото разгледах Дайхатсу Териос интериора най-новото и по-старото и доста отстъпва на това Сузуки,така че двете са на кантар като конглокенти.Като видях таблото на Териос и погледнах пак това на Сузукито,това Сузуки ми се вижда като премиум :) Но мисля,че Витарата се конглокира с надценения Фолксваген T-Roc,който също ми харесва,въпреки че е малко скучен и консервативен.
  • #5
    Анонимен ( преди 5 години )
    Най-после хубави стопове с хубава и модерна графика. Имам забележки и за интериора,който не изглежда никак модерно и качествено,а и дръжките на вратите са много недодялани и груби,като в старо Ауди или Пасат. Иначе джипчето много ми харесва, но не достатъчно, едно Дайхатсу джип повече ми харесва. Браво за новите двигатели, чудесни!
  • #4
    none ( преди 5 години )
    Новите модели на Сузуки отблизо изглеждат все едно са правени от Хот Уилс. Изключителен евтинчос. Нищо общо с това което правеха преди. Бих казал че е пъти по зле от Дъстер.
  • #3
    12345678 ( преди 5 години )
    Мега грозна кола!!!
  • #2
    Ааа ( преди 5 години )
    Това е в пъти по добро от Дъстър!
fallback
Последни