fallback

Mercedes представи електрическия си кросоувър

Серийният EQC има мощност от 408 к.с. и изминава 450 км с едно зареждане

Тагове: mercedes-benz eqc
fallback
  • #26
    че то ... ( преди 5 години )
    сичко от рено си е ментак отвсякъде! демек ментак на ментака! )))
  • #25
    Анонимен ( преди 5 години )
    ot samolet prili4a na kitaisko mente na RENAULT KOLEOS!
  • #24
    Швабен зи каскен ( преди 5 години )
    Официалните данни от Мерцедес са 80 кВтч батерия и 22.2 kWh/100 km по "комбиниран цикъл". Което значи 364 км с едно зареждане по неизвестен "комбиниран цикъл". Цена - не се споменава. Предвид изчерпателността на тоя ПР - ако това е the best, то по-добре nothing.
  • #23
    дизайнера ... ( преди 5 години )
    пак е ял развалени китайски гъби!
  • #22
    Анонимен ( преди 5 години )
    отпред-китайско;отзад-полукитайско;но от самолет прилича на Мерцедес!
  • #21
    някой си ( преди 5 години )
    По-голямото тегло означава повече рекуперирана енергия при спиране, което не е недостатък. Разбира се трябва да има граници, за да може да се управлява.За пробега. 450 км. при идеални условия. 380 при реални.По-важна е бързината на зареждане и инфраструктурата. Колко от вас зареждат за 500 км.?
  • #20
    Анонимен ( преди 5 години )
    Вие сте много странни хора. До сега като ви обяснявахме, че още ДВГ няма пълноценна алтернатива, ся кво казваш ? Същото ли ? Ще се научите и вие да мислите, ама .... става по-бавно.
  • #19
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това е и причината повечето Тесли из БГ и Европа да не се движат с повече от 110-120. А в Сащ ограниченията по магистралите и без това са доста ниски.
  • #18
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ние се радваме на всяко развитие на ел. колите, защото някой ден ще ни позволят да се движим по-евтино, по-безшумно, по-безпроблемно и по-екологично. Сегашното поколение, обаче, при 450 км. NEDC, изминават около 200 км. при 130-140 км/ч. С такива данни няма как да не останат луксозни градски коли (или крайградски за американците по предградията). Реалистично търсим достигане на 160-200 KWh или технология за почти мигновено зареждане.
  • #17
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ае не мога да разбера, какъв ви е проблема, нали до сега ревахте за екологията, за електричките, ама тва , ама онова. Сега кво ви влиза ? Сега понеже големите играчи навлизат в индустрията и взехте да не харесвате и електричките и пробезите и стандартите. Намерете първо парите за такава кола пък после му мислете по кой стандарт е и колко тежи батерията.
fallback
Последни