fallback

Toyota показа комбито Corolla за Европа

Автомобилът ще се предлага без дизелови двигатели, сменят ги хибридни

Европейският автомобилен пазар ще бъде допълнен от новото комби Toyota Corolla Touring Sports. Официалният дебют на автомобила ще се състои по време на салона в Париж следващия месец.Моделът Corolla Touring Sports е разработен в новия дизайнерски център Toyota, разположен в Белгия, специално за европейския пазар. Комбито е нова версия на Corolla, показана на автомобилния салон в Женева по-рано тази година, която замества модела Auris. Corolla Touring Sports е създаден от нулата на новото модулно шаси TNGA. Моделът получи огромна колесна база от 2700 мм и впечатляващ багажник с обем от 598 литра.В моторната гама на комбито не са включени дизелови двигатели, но има два хибридни, базирани на 1.8-литровия и 2.0-литровия с мощност от 122 коня (91 kW) и 180 коня (134 kW). Базовият за модела е трицилиндровият 1.2-литров бензинов двигател с мощност 116 коня. Скоростните кутии са 6-степенна механична и вариаторна.Списъкът с опции за Corolla Touring Sports включва адаптивно окачване, прожекционен дисплей, безжично зареждане за джаджи, JBL аудио система, двуцветна окраска на каросерията и много други. Японската компания не уточнява кога моделът ще се появи на европейския пазар.Снимки: Toyota

fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 5 години )
    Не съм те разбрал правилно значиНо да трябва да си луд да караш без никаква резервна. Компресора и спрея са полезни но си е друго истинската. И аз макар оригинално да съм с гума съм инвестирал някой лев да имам и тях
  • #20
    Анонимен ( преди 5 години )
    Резервната гума е от ниво Луна нагоре"... Гуми 205/55R16 с алуминиеви колела и резервна гума 125/70d17 (само за 1.8 хибрид) ... "
  • #19
    Анонимен ( преди 5 години )
    Някъде да съм казал, че компресора е по-добро нещо?Сигурен ли си, че хибридите на Аурис са с резервна гума тип патерица, а не с компресорче?А като тръгвам на дълъг път винаги мятам една патерица между двата реда седалки и нито място ми заема, нито ми пречи за багажа. А нишата за компресорчето и инструментите е така оформена, че можеш там също да сложиш една патерица, ако искаш. На мен не ми се занимава да махам всичко от там и заради това в купето я държа и не ми пречи.
  • #18
    Анонимен ( преди 5 години )
    Първо в зависимост от пазара на това поколение хеч поне резервна гума имаВторо дори на актуалния Аурис в ценовата листа е описано че има маломерна гума.Трето казваш че е на компресор все едно е хубаво нещо. Да те видим като на дупка огънеш джантата и отлепиш гумата или направо я нарежеш как се ремонтира със спрей.За батерията макар да не знаем още как ще е при новия модел съм съгласен че вероятно си прав
  • #17
    doc ( преди 5 години )
    Естествено,че пак ще бъде без конглокенция!Само безмозъчни същества магат да мислят обратното!
  • #16
    Анонимен ( преди 5 години )
    до онзи с резервната гума и батериятаАбе ти от коя година не си се качвал на Тойота? А хибрид само на снимка ли си гледал? Резервна ГУМа няма отдавна. Инструментите и компресорчето са в ниша 2 нива под кората на багажника, над това ниво има още едно за разни неща и след това идва кората от която се мери обема, а не под нея. А батерията е навряна под втория ред седалки и така е разположена, че изобщо не оказва влияние на обема на багажника. Измислили са ги нещата много интелигентно.
  • #15
    до: XC70 ( преди 5 години )
    Ти изобщо качвал ли си се на нов дизел ве смешен? Тракат си и още как. Особено на ВАг групата и най-вече на Фолк с Ваген, където са най-малко обезшумени. И миришат и пушат също. Живея в Германия и всеки ден влизам в подземни гаражи и тракането и миризмата на нафта са отвратителни просто. По задръстванията затварям плътно стъклата и пущам циркулация на въздуха, за да не слушам и за да не дишам черните пушеци на нафтовите печки. Или искаш да ми кажеш, че и тук махат ДПФ-а, както у вашето село!
  • #14
    До XC70 ( преди 5 години )
    Ами трака да, сравнявах наскоро нов Голф 7 2.0 ТДИ, нов Каджар 1.6 DCI и 10 годишно бензиново Пежо 308. Познай кое от трите не се чува на светофара и кои 2 коли вибрираха и се чуваха.
  • #13
    читател ( преди 5 години )
    Много красива. Четох в една друга медия, че с новата платформа и изцяло ново окачване е била уникална за шофиране, т.е. хечбека. А и има всевъзможни екстри и асистенти. Нека има конглокенция, дано не за сметка на цените, за тези които могат да си позволят.
  • #12
    XC70 ( преди 5 години )
    Трака ти на тебе тиквата само.Махни я България,тука *** маха дпф-а и катализаторите, качи се на една нова кола, независимо немска, френска или японска да речем,дори и дизел да е,нно говорим нова,евро 6 стандарт и кажи тогава дали трака.И кажи нещо,за 1-ния милион отзовани тойотки отново по сервизите,защото се самозапалват,че в анадола не са ги сглобили както трябва.Трака ти тиквата комплексирана, виждал си само голф 3 пред панелката,виж белия свят тогава приказвай глупости.
fallback
Последни