fallback

Какво да очакваме от новото поколение на BMW Серия-5?

Когато говорим за луксозен бизнес автомобил, винаги стигаме до BMW Серия-5.

Това е кола, без съмнение лидер в своя клас, един автомобил от изключително значение и за представянето на пазара на Баварската фирма. Ето защо с такъв голям интерес се чака новото поколение на BMW Серия-5. Колата трябва да се появи към края на следващата 2009 г. и прототипи с тежка маскировка вече са засичани по време на тестове по улиците на Мюнхен. Най-новите компютърни образи на следващото поколение BMW Серия-5, позволяват да получим представа за това как би могъл да изглежда обновения модел и какво можем да очакваме през следващата година. Определено по-голямата част от планираните иновации са в техническата част на колата. С новата „петица” ще видим и новия бензинов би-турбо V8 двигател, с обем 4.4 литра, който дебютира с наскоро показания BMW X6. Към палитрата от двигатели ще бъдат добавени и някои модернизирани турбодизелови агрегати. В момента BMW разработва второто поколение на своите дизели тип common rail. Сред предлаганите с BMW Серия-5 скоростни кутии ще видим механична със шест степени, както и полуавтоматичната Steptronic, също със шест степени, а също и най-новата продукция на Баварската фирма в тази област - осем степенната ZF. Малко след появата на новото поколение на „петицата” ще видим и новата спортна версия M5. Това ще стане през 2010 г., като автомобилът ще бъде с двигател V10 имащ обем 5.5 литра. В производството му ще бъдат включени много части от карбон, алуминий и фибростъкло. Архитектурата на автомобила ще бъде комбинация от алуминиева рама в предната част и традиционна стоманена конструкция за кабината и задната част. Това ще позволи съотношението между теглото в предната и задната част на колата да бъде много благоприятно и да позволи подобрено управление. Спирачната система ще бъде изцяло нова електрохидравлична система, която ще подобри дистанцията на спиране и стабилността на колата. Джантите по избор ще бъдат с размер 17, 18 или 19 цола. Интериорът на колата ще бъде по-просторен и обемен, особено за пътниците на задната седалка. Централната конзола ще бъде още повече обърната към водача и ще има модернизирана версия на системата iDrive. Обемът на багажника ще нарасне до 550 литра.
Тагове:
fallback
  • #15
    KeLe6a ( преди 16 години )
    BMW m5 vinagi e bila nai dobra v klasu si,mercedesa v tozi klas e s edna kra4ka po nazad a za audi da negovorim(kurnici).
  • #14
    KeLe6a ( преди 16 години )
    BMW m5 vinagi e bila nai dobra v klasu si,mercedesa v tozi klas e s edna kra4ka po nazad a za audi da negovorim(kurnici).
  • #13
    Влади ( преди 16 години )
    Въобще не е тромава задницата,ламарините са леки,а това е бързооборотна кола.Едни 200-250 коня тая задница не я усещат,колата си е екстра!
  • #12
    ste7 ( преди 16 години )
    Neka da se znae 4e dizaina na Bmw vinagi e bil hubav...Ima koi da go oceni!
  • #11
    qnko41 ( преди 16 години )
    Защо дрънкате такива простотии???Колата е бомба,има една агресия в нея,страшна е.Удря в земята и А6 и Е-класата,изглеждат стааааари...Абе класика.Е и ще си остане.А и М-ката....лелеееееее
  • #10
    Kris ( преди 16 години )
    Kakvo da ochakvame ot novoto pokolenie BMW?Ochkavam da napravqt 1 krasiva kola,tova ochakvam ot bmw.I da zakolqt predishniq dizainer vinoven za razvalqneto na cqlata seriq ot 1 series do 7...
  • #9
    vlady ( преди 16 години )
    zadnicata mi izglejda super tromava,sega6nata mngo pove4e mi haresva
  • #8
    dada ( преди 16 години )
    mnogo groznoujasbmw suxxxx
  • #7
    koko_d ( преди 16 години )
    нее зле за BMW дано сас времето да свикнем сас все по шашавите дизаини на фирмата. Иначе колата нее лоша.
  • #6
    Ко ( преди 16 години )
    В сравнение с А6 изглежда доста по зле !!!
fallback
Последни