fallback

Toyota се отказа и от Auris в Европа

Хечбекът и комбито отново ще се предлагат под името Corolla

Поредната трансформация в моделната си гама за Европа готви японската компания Toyota. От началото на 2019 г. моделът Auris ще се предлага под старото си име – Corolla, съобщиха от прес-службата на производителя.Първото поколение на Auris с индекс Е150, което дели една платформа с Corolla, стъпи на пазара в Европа през 2006 г. През 2012 г. дебютира и втората генерация (E180), която в Япония, Австралия и още някои държави се предлагаше като Corolla, а в САШ – като Scion iM. След ликвидирането на марката Scion моделът си върна името Corolla.Третото поколение на хечбека за Европа (Е210) бе представено от Toyota на салона в Женева през март тази година. Хечбекът се появи под името Auris, а няколко седмици по-късно същият автомобил бе показан в Щатите, но като Corolla. В крайна сметка в Toyota решиха названието Auris да бъде пратено в историята и от началото на 2019 г. европейската версия също ще се предлага като Corolla.Компанията обяви също, че новото поколение на модела във версията „комби” ще бъде представено пред публика на автосалона в Париж през октомври. Както и стандартният Auris/Corolla, то също е изградено на платформата TNGA (Toyota New Global Architecture) със снижен център на тежестта и многоточково задно окачване.На Стария континент хечбекът и комбито ще се предлагат с два хибридни агрегата. Първият е зает от модела Toyota Prius, като в него влизат 1,8-литров атмосферен мотор и електрически двигател със съвкупна мощност 122 к.с.При втория вариант се залага на нов 2,0-литров, също атмосферен агрегат от семейството Dynamic Force и електромотор. Тук сумарната мощност е 180 к.с. Ще има и версия с 1,2-литров бензинов турбомотор, но дизелови варианти за Европа не се предвиждат.Снимки: Toyota

Тагове: Toyota corolla auris
fallback
  • #11
    GP ( преди 6 години )
    Какъв Меган те е подгонил, чиста Мазда 3 отзад
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ердоган така е наредил, все пак са родно производство.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хваля новата макар и на книга. Старата Корола само на външен вид ми харесва, като цена не мисля че си заслужава. Стария Аурис малко по-добре но пак не ми е по-вкуса Особено с тия старомодни атмосферни двигатели (откакто се качих на турбо бензин друго не искам да видя, само съм склонен да пробвам на Мазда как са но съм малко скептичен да ми хареса повече)
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хубаво я хвалиш, но аз съм карал такава. Беше бензинова. Колата е тясна и схлупена, шумна е. Над 130 км/ч трябва да крещите за да се чувате. И светлините и не гаснат като извадиш ключа..!? В кой век сме, ало! Има и още недомислици. С основание я спират. Много куц модел.
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Според мен колата изглежда доста добре и отвън и отвътре (до сега с екстериора се справяха ама за сефте ми харесва и интериора в Тойота). В САЩ и Австралия вече има демонстрационни бройки и всички ревюта са "стига бе - Корола ставаща за каране".По-лека, по-нисък център на тежестта, с мулти линк задно окачване, по-интересни двигатели. Само трябва да видим дали launch gear-a на CVT-то ще има ефект, защото ще грехота 180 коня хибрид да е спънат
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Дизайна, е Меган......Жалко....
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    се таякола за латиноси , *** и бедни азиатци !тази марка е наравно с дачия - идеална за служебна и нищо повече грешката им е че са си повярвали и са дали цени като за автомобил , каквато не е !те и за това продажбите им в европа са зле и непрекъснато спират и променят модели !
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нормално. Изключено слаб модел. Да не говорим за ужасния дизайн.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Най-красивият и модерно и динамично изглеждащ автомобил в класа.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Нищо не се променя. Сега седана е корола а комбито и хечбека аурис. Просто всички си връщат старото име корола.
fallback
Последни