fallback

Toyota се отказа и от Auris в Европа

Хечбекът и комбито отново ще се предлагат под името Corolla

Поредната трансформация в моделната си гама за Европа готви японската компания Toyota. От началото на 2019 г. моделът Auris ще се предлага под старото си име – Corolla, съобщиха от прес-службата на производителя.Първото поколение на Auris с индекс Е150, което дели една платформа с Corolla, стъпи на пазара в Европа през 2006 г. През 2012 г. дебютира и втората генерация (E180), която в Япония, Австралия и още някои държави се предлагаше като Corolla, а в САШ – като Scion iM. След ликвидирането на марката Scion моделът си върна името Corolla.Третото поколение на хечбека за Европа (Е210) бе представено от Toyota на салона в Женева през март тази година. Хечбекът се появи под името Auris, а няколко седмици по-късно същият автомобил бе показан в Щатите, но като Corolla. В крайна сметка в Toyota решиха названието Auris да бъде пратено в историята и от началото на 2019 г. европейската версия също ще се предлага като Corolla.Компанията обяви също, че новото поколение на модела във версията „комби” ще бъде представено пред публика на автосалона в Париж през октомври. Както и стандартният Auris/Corolla, то също е изградено на платформата TNGA (Toyota New Global Architecture) със снижен център на тежестта и многоточково задно окачване.На Стария континент хечбекът и комбито ще се предлагат с два хибридни агрегата. Първият е зает от модела Toyota Prius, като в него влизат 1,8-литров атмосферен мотор и електрически двигател със съвкупна мощност 122 к.с.При втория вариант се залага на нов 2,0-литров, също атмосферен агрегат от семейството Dynamic Force и електромотор. Тук сумарната мощност е 180 к.с. Ще има и версия с 1,2-литров бензинов турбомотор, но дизелови варианти за Европа не се предвиждат.Снимки: Toyota

Тагове: Toyota corolla auris
fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Здрави, удобни, практични и икономични. Това е законодателят в този клас автомобили. Всички се сравняват с него. Не случайно е най-продаваната кола от десетилетия и не случайно на всички тестове за качество е на челните места независимо коя година е произведена колата. И да това не е кола за комплексари. Комплексарчетата си вземат нов внос премиум на който са му взели душата и се правят на велики. Сервизите точно на тях разчитат
  • #20
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Кой бе, европееца ли не бил *** дето масово се самообгазява с канцерогенни тракалници в продължение на десетилетия? Същият на който са му промили мозъка че канцерогенните тракащи и вибриращи дизели били премиум, пък рафинираните чисти хибриди били за бедняци??? Ха-ха, по-голяма глупост не бях чел скоро. Европеецът е много, ама много ***.
  • #19
    Алекс ( преди 6 години )
    Като гледам в Германия по-мои наблюдения, ако се опитам да обобща, всичкия турчин и арабески карат BMW, Mercedes или Audi и чат пат VW, заможните германци и руснаци карат Porsche, BMW, Mercedes или Audi. Средната ръка германец кара всичко което е запазено и му е практично от Дачия и Рено, през немско, корейско и японско. Средната ръка поляци, украинци и руснаци живеещи в Германия карат немско, корейско и японско и по-рядко френско, също гледат да еили ново, на 3 - 5 години от официален дистрибу
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    в европа ги купуват само тия с "индийската" кръв и турко-арабелите)
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    както казаха по долукойота е масова кола (не автомобил) за бедните латиноси и неграв европа се опитват да и придадат имидж , като и слагат висока ценаама европееца не е *** да се лъже лексусни имена и цена - веднага вижда и преценява легена отдалеч и затова бяха от него !
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Просторна, друг път! Виж и вътрешните размери, най-тясна е в класа си. Ако след Ауриса се качиш в Октавия или i30, все едно са по-висок клас спрямо тойтката.
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Наложи ми се да карам само градско в София - 10 км Аурис 1.6 бензин с роботизирана ск.кутия.Ми пръчка си е. Робота е смотан, двигателя анемичен, пластмасите твърди, мъртвата зона на А-колоната е гадна. Иначе просторна за класа си и с прилични седалки.
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    За съжаление съм каал, 1.6 бензин. Освен, че е шумна и тясна, средния разход не падаше под 9/100. По-добре ти се качи на такава кочинка преди да лъжеш колко била велика! Жалка история!
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не сме карали и дано никога да не ни се налага да караме, абсурд да притежаваме. Буда да ни пази от такива лоши работи.
  • #12
    Obrut ( преди 6 години )
    Тясна била, шумна била... гроздето кисело, а? Явно никой от вас не е карал Corolla/Auris, затова така си говорите наизуст, каквото сте прочели по форумите за голфове...
fallback
Последни