fallback

Новата Dacia Sandero ще порасне на размери и на цена

Хечбекът ще получи 1,3-литровия мотор TCe, създаден с помощта на Daimler

Румънският производител Dacia подготвя излизането на новото поколение на модела Sandero за европейския пазар. Според информация на Auto Bild, автомобилът ще претърпи сериозни промени, а премиерата му ще се състои в началото на 2019 г.Вече е известно, че всички модели на Dacia преминават на новата платформа CMF-B, която ще позволи в оборудването им да бъдат включена система за автоматично спиране, както и други електронни асистенти. Те играят много важна роля за получаване на високи оценки за безопасност.Заради новото шаси Sandero ще порасне на размери, като значително ще превъзхожда сегашното поколение и ще се изравни с модели като Renault Megane и Ford Focus. Нещо подобно подготвя и Skoda с новата Fabia, която е на базата на VW Polo, но като размери ще доближи VW Golf. В момента Sandero е дълго 4070 мм, докато при хечовете от клас C+ този параметър е около 4300 мм.Засега няма яснота дали Dacia ще предложи нов седан Logan, като е твърде възможно този модел отпадне от гамата на марката за Европа. Знае се обаче, че в гамата двигатели при новите коли на румънците, в това число и Sandero, ще попадне турбомоторът 1.3 TCe, създаден от алианса Renault-Nissan-Mitsubishi и концерна Daimler. Всичко това ще се отрази и на цената на модела. В момента цените на Sandero в Германия стартират от 6900 евро, но при новата генерация те ще започват миниум от 8000 евро.Снимка: Motor

Тагове: dacia sandero
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 5 години )
    Предпочитам новия Фиат Типо пред Дачия.Базовата версия е 20000лв.За 25 може да си вземеш от Швейцария най-високото ниво на оборудване на 30-40000км 2016-2017г.
  • #15
    До долния ( преди 5 години )
    Ама така е, нали знаете последния лаф на тези с дъртите "примиуми" - хората с пари си купуват дърт "примиум", а хората без пари си купуват чисто нова кола на изплащане, щото подчертавам нямат пари!Народопсихология, ко да ги правиш...
  • #14
    Аз ( преди 5 години )
    Важното е да се впечатлява простолюдието. А то се впечатлява от дъртия марков изнасилен упърдян глокник на 350000 км. Щото дачията била кола за бедняци а богаташите уважаващи себе си си купуват за 8500 куп премиум желязо отдавна изхвърлено, амортизирано, негодно и опасно от белите държави. Респект към вас играчи. Имам една развалена филия в кофата за *** елате я вземете и нея. С марково масло е намазана
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    Тук всичко живо кара "скъпа" кола за 10000лв ама коментира евтина за 20000лв. (То вярно че cost of ownership-а на 10+ годишната нафтова пичеловка на 350+ хил км с ремонтите струва осезаемо повече от този на нова Дачия)
  • #12
    Пешо ( преди 5 години )
    Анонимко, как е гоуфарата? Масло и нафта по равно, нали?
  • #11
    Анонимен ( преди 5 години )
    Евтина кола за бедняци.Купуват я само скъсаняци и най-вече за служебна.Нормален човек с доходи над средните никога не би дал пари за това пластмасово нещо !
  • #10
    111222 ( преди 5 години )
    През 2005г сиренето беше 5лв, сега е 12лв, през 2005г бензина беше 1,30лв, сега е 2,30лв, през 2005г заплатата на татко ти или твоята е била х лв, сега е х по 2. Нормално е и колите да поскъпват GTE!!!:):):)
  • #9
    До GTE ( преди 5 години )
    Пич намери ми 3 дачии от тез обезценените на 50 %. Нещо до 6 месеца до 10 000км. Идвам и ги взимам на минутата. Големи разбирачи тука пубери разни дето мечтаят татко да им купи дърто БМВ да зарибяват ученички.
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    Дачия е с най-малък процент на обезценяване с този модерен и мощен двигател на цената на Туинго и UP защо да няма успех освен това едва ли ще пропуснат да направят друг модел с размери на сегашното Сандеро което се продава много
  • #7
    de ( преди 5 години )
    много се продава и логично му се вдига цената.. друго тук няма. Практична, но спартански оборудвана кола.
fallback
Последни