fallback

Мъск ще купува Tesla срещу 71 млрд. долара

Целта е компанията да стане частна, като парите вече са осигурени

Генералният директор на Tesla – Илон Мъск, смята да преобразува компанията от публична в частна и за целта ще изкупи всички акции, съобщи самият той в  акаунта си в Twitter, където се изявява ежедневно.Цялата операция ще струва на Мъск точно 71 мрд.,  разкрива той и допълва, че парите вече са осигурени. Идеята е преобразуването в частна компания да избегне резките колебания в цената на акциите на компанията. Ако идеята бъде одобрена от акционерите, на тях ще им бъде предложено да продадат своите акции за 420 долара на бройка. Сега цената им на борсата е 379,57 долара.„Като публична компания сме подложени на сериозни колебания в цените на акциите, което оказва влияние на служителите на Tesla, повечето от които са и акционери в компанията. Това понякога ни кара да взимаме решения, които вършат работа за кратък период, но в дългосрочна перспектива не са правилни”, обясни Мъск в блога на компанията в Twitter.Според анализатора на агенция Loup Ventures – Джин Мюнстер, намеренията на Мъск са напълно логични, тъй като очакванията на инвеститорите са за бързо връщане на вложение пари – до 3 месеца, докато дългосрочните намерения на компанията са за инвестиции, които ще донесат печалба след време.Самият Мъск е най-големият инвеститор в Tesla, като разполага с около 20% от акциите. След него се нареждат инвестиционните фондове T. Rowe Price и Fidelity с 9 и 8% съответно, следвани от фонда Baillie Gifford с 6%.Снимка: Tesla

Тагове: Tesla
fallback
  • #18
    Факт! ( преди 6 години )
    Батериите са си екстра всеки лаптоп пс и така нататък ги ползва енергията необходима за проучване добив транспорт преработка и зареждане на автомобила с петрол е по-замърсяваща като добавим и канцерогенните двг нещата са ясни.Една кола с ДВГ има повече компоненти всеки от тях изисква производствена енергия в Германия основната е чрез газ и въглища крайно неекологично и рисковано за миньори и така нататък.ДВГ е отживелица без бъдеще повече нищо не може да бъде подобрено при тези сандъци.
  • #17
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    А аз си мислех, чееко-терористите с електричките спасявате планетата :D При 20 кВ батерия цената спада с над 1/3 защото батерията е скъпата част - и така малката кола става достъпна и имаш истински ЕКОЛОГИЧНА кола. А т'сляка и с 500 км пробег пак си е шитня и пак не ти върши работа!
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Смисъла е следният изминаваш повече километри нали това всички искат.не е проблем Зои-то да изминава и 50км все пак си в град/село.Проблема е че никой дори наЗапад не иска да даде маса пари за кола за да я ползва само в града.
  • #15
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    И точно това прави Зое безсмислено, а Тесла още по-безсмислена! За Къв дявол са ти 400 км! Електрическите трябва да са достъпни малки коли за градска употреба (обикновено като втора в семейството) а не за дълъг път! Зое с неговата 41 кВ батерия минава 6 км с киловат, а великия модел 3 с неговите 75кВ минава 4 - кое му е по-иновативното на тесляка?! 20-25 кВ трябва да е максимума на батерията за да бъде ЕКОЛОГИЧНО и практично - ускорението на ЮЕс щайгите е наистина само залъгалка за ***
  • #14
    ФАКТ!!!!! ( преди 6 години )
    Зои е с голяма батерия за да осигурява 400км пробег гоуфа хибрид с малка батерия осигурява 150км пробег и хем подържаш електричка хем двг абсолютна безмислица.Когато Приус правеха хибриди немците ги нямаше никъде.Правели преди войната ми още по-жалко начи за едно 80 години не са докарали над 200км пробег американците имат електрички от 20-те години с пробег по 130км е гоуфа е с 150км.
  • #13
    ФАКТ!!!!! ( преди 6 години )
    Ние говорим тука за потенциал.А потенциал във Фау Ве няма нямат технологии не предлагат нищо по-различно от французи корейци японци дори китайците скоро.Тигуан кое му е иновативното нищо сандък като всеки втори корейски сандък.Тесла може сега да е на загуба но в бъдеще ще печели затова инвестират хората в нея щото сега продват повече от всички "лидери" с по 200 годишна история.САЩ е най-големият пазар за коли не броя китайския там се продават *** коли като Фау Ве Лавида каквото и да значи това.
  • #12
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    И само да поясня - аз не отричам електричките, коли катоСмарт и Рено зое са брилянтни градски коли, но дори и Зое е с прекалено голяма батерия - т.е. ненужно скъпи и ненужно мръсни. Аз обаче твърдо отричам таралясници като Т'слата и задаващите се себеподобни! Безсмислени, вредни и крайно непрактични и неефективни!!! ... ама това вече ви е твърде сложно, все пак сектата трябва да си поддържа гурото на всяка цена ;)
  • #11
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Германците експериментират с електрички още прди войната. Мерцедес има почти готов модел в началото на 80те но няма търсене, защото няма наливане на държавни пари, нито рестрикции и се отказват. Твоя светя с миксера ще засмуче въздух за броени дни, ако бъдат отрязани субсидиите и облекченията за електрическите кошници - аре па да не е толкова велик!
  • #10
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    да те разочаровам, в началото на 2018 Спейс Х отчете впечатляващите 700 милиона ЗАГУБИ :DНаистина няма компания, която този цървулко да ръководи и да е излязла на печалба :)П.С. САЩ е една малка част от световните продажби - то и Форд Ф150 от години е лидер по продажби в САЩ а в Европа и останалата част на света е екзотика... Омразните ти VW все още бълват 10 милиона автомобила годишно :)
  • #9
    Факт! ( преди 6 години )
    Коя е тая електричка която са направили Е Гоуф с пробег 200км че те французите са по-напред от тия некадърници.Нищо не са направили и нямат абсолютно никакви постижения в автоиндустрията германците нищо не са и въвели освен "първата кола" триколката на бенц.
fallback
Последни