fallback

Нови проблеми за Volkswagen

Изтеглени заради "дизелгейт" автомобили показвали занижена мощност след ремонта, посочва ЕК

Европейската комисия критикува Volkswagen Group, че не е изпълнила изискванията за премахване последиците от дизеловия скандал, защото решението на инженерите на концерна макар и да намалява концентрацията на токсичните вещества в отработените газове в същото време понижава мощността на двигателите. Представители на ЕК се опитват да накарат VW "да предприеме по-ефективни действия" за подобряване на ситуацията.Съобщава се, че досега концернът е изтеглил от пазара около 8,5 млн. от 11 млн. автомобила, но не винаги ремонтът и актуализирането на софтуера на блока за управление на двигателя е давал положителен резултат. Често значително се намалявала мощността на двигателите, за което сигнализирали собственици на ремонтирани автомобили на марката.Де факто, VW вече е ремонтирал 80% от всички автомобили, но ефективността от това бе поставена под съмнение от ЕК. В прессъобщение на комисията се казва, че "концернът не может да осигури сто процента гаранция, че ремонтите няма да окажат отрицателно въздействие върху динамичните характеристики на автомобилите".

Тагове: volkswagen vw
fallback
  • #7
    до Шерлок ( преди 5 години )
    Сигурно си чел че почти всички останали ги хванаха след големият скандал в лъжа за изхвърляните вредни вещества... просто VW го отнесоха най-много понеже с тях почнаха.
  • #6
    Шерлок ( преди 5 години )
    "Само да вметна, тези са саксонци, швабите правят Порше и Мерцедес."Съгласен съм, но геграфското положение няма явно нищо общо с фирмената политика и "етика", Порше също ги хванаха с ВАГ димилници.
  • #5
    Стефан ( преди 5 години )
    Само да вметна, тези са саксонци, швабите правят Порше и Мерцедес.
  • #4
    Шерлок ( преди 5 години )
    Бях сигурен, че не им е чиста работата на ФВ навремето, когато започнаха да изкарват двигатели с 20-25 % по висока мощност/въртящ момент от аналогичните такива на конкуренцията! И ето къде бил "ключа за палатката", не било технологии и германска инжинерна мисъл, ами швабски шашмалогии и пропаганда! Да им е честито на лап,ни-шараните!
  • #3
    de ( преди 5 години )
    е то не може и оная работа докрая и душата в рая.. как да стане висока мощност ама ниски емисии.. ЕК да се изкаже компетентно.Такива са, каквито са и докато не навлязат хибридите и ел. автомобилите, това е. АдБлу да се закърпи положението с екологията за следващите 10-15години - после квото дойде.
  • #2
    Уотсън ( преди 5 години )
    Елементарно, Уотсън! То ако можеше да си запази същите характеристики автомобилът - нямаше въобще да го има лъжливият софтуер!Но пък е хубаво да го има това и като официално становище, че има хора дето...:)
  • #1
    Анонимен ( преди 5 години )
    Това е логично. Да си ги карат със здраве, пък другото, каквото дойде.
fallback
Последни