fallback

Новата Honda CR-V идва и в Европа

Кросоувърът се предлага с 1,5-литров бензинов двигател, има хибридна версия и 7 места

Honda изкарва петото поколение на кросоувъра си CR-V и на пазара в Европа. Досега автомобилът се продаваше в САЩ и други страни по света. Заслужава да се отбележи, че европейската версия на паркетника се отличава от американската както в интериора и екстериора, така и в техническо отношение.На американския пазар петото поколение на Honda CR-V се появи през 2016 г., а година по-късно бе пусната в Русия и други региони. Плановете на японския производител по отношение на предишната версия се променяха няколо пъти, поради което новата генерация се появява в Европа едва сега.Европейската версия на кросоувъра има малко по-различен екстериор и интериор в сравнение с американската. Автомобилът е получил по-различна радиаторна решетка, както и други дневни светлини в долната част на бронята. Декорът в салона също е променен. Освен това седалките на втория ред са оформени по различен начин, появилила се и нови облегалки за главата. Автомобилът ще е достъпен за европейците и в 7-местен вариант.Honda CR-V за Европа е оборудвана с 1,5-литров бензинов турбодвигател, който в съчетание с 6-степенната механична трансмисия осигурява мощност от 173 коня и 220 Нм максимален въртящ момент. При модификацията с вариатор показателите скачат на 193 к.с. и 243 Нм. Версията с механична скоростна кутия е достъпна както с предно, така и със задвижване на четирите колела, а с вариатора - само с предно. Кросоувърът ще се предлага и в хибридна модификация, която разчита на 2-литров бензинов двигател, работещ по цикъра на Аткинсън, два електромотора, единият от които ще изпълнява ролята на генератор, и едностепенна трансмисия с фиксирано предавателно число. Цените на Honda CR-V за Европа още не са обявени.Снимки: Honda

Тагове: Honda CR-V SUV
fallback
  • #7
    Man ( преди 6 години )
    Много хубав семеен автомобил. Дизайнът е чудесен. Само не разбирам, първо, защо вариатор, вместо конвенционален преобразовател на въртящия момент и второ, в този клас 4х4 + автомат е супер класическа комбинация, което го няма?!?!? Липсата на комбинация от двете автоматично означава, че това ЦРВ няма шанс да влезе в моя гараж.
  • #6
    младен ( преди 6 години )
    Аз не мога да вдена тия скоростни лостове, освен ако не е ръчка, що продължават да ги слагат!!! От носталгия ли? Достатъчно е 3 бутона и ако искаш да превключваш да е през волана.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Мн хубав, но пАк дисплей вмето стрелки. Пак диоди вместо ксенони или обикн крушки. Ръчна спирачка има ли или са сложили обая олигофрения - бутончеБезключово палене също е излишно
  • #4
    Потърпевш ( преди 6 години )
    За качеството вярно не е нужно да говорим - хич го няма! Като при всички автомобилни производители напоследък.
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Лоста си е точно на мястото, както и всичко по колата.Много изчистен и модерен дизайн без залитания.За качеството и надеждността на техниката, мисля, че няма нужда да говорим. Ще са едни от най-високите по традиция.Единственото нещо, което е притеснително при Хонда са цените. Просто са високи. Вярно е, че получаваш върхово качество, но все пак са много високи в Европа. Гледам ги в САЩ, че са с около 1/3 по-евтини колите на марката там отколкото в Европа. Интересна е тази огромна разлика!
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Интериорът е много готин. Точно така трябва да се интегрира голям дисплей в централната конзола. А не да стърчи и да блокира видимостта и да се натрапва, да разсейва водача. Лоста на скоростите е спорно дали му е мястото там, но предполагам, че е въпрос на вкус.
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Паркетника се отличава...." но не става ясно драскачът на тази статия с какво се отличава???
fallback
Последни