fallback

BMW представи новото X5

Лазерни фарове, „умен” багажник и стъклен лост на скоростите влизат в оборудването на кросоувъра

Компанията BMW представи новото поколение на кросоувъра X5 на закрито мероприятие в Спартенбърг (САЩ). Премиерата на автомобила през публика ще се състои в началото на есента, а стартът на продажбите е планиран за ноември.На външен вид четвъртата генерация на BMW X5 може да бъде разпозната по големите „ноздри” на решетката на радиатора. Променени са и пропорциите на кросоувъра, който е пораснал на размери. Дължината е 4922 мм (с 36 мм повече от досега). Широчината е увеличена с 66 мм, а височината – с 19 мм. Разстоянието между двете оси достига 2975 мм (+42 мм).Дизайнът на интериора е в новия стил на марката, като той ще бъде използван и при бъдещия всъдеходен флагман на марката – X7. Големият мултимедиен дисплей е стикован с цифровия приборен панел, почти както при Mercedes-Benz. Блокът на климатичната система е поставен отгоре, а този на мултимедията – отдолу. Като опция ще се предлагат „стъклен” селектор на автоматичната скоростна кутия и шайба на мултимедийната система.Багажникът вече е по-малък – 645 литра в нормално състояние и 1860 литра при свалени задни седалки. Багажникът разполата с нова електрическа система, която предлага по-добра функционалност при подреждането на товара в него.Новото BMW X5 е изградено на платформата CLAR, която се използва за 7-Series и за бъдещото X7. Това е позволило на кросоувъра да получи активни стабилизатори и завиваща задна ос. Базовото окачване е с пружини и с адаптивни амортисьори. Като опция се предлага пневматично окачване на всички колела. При спортен режим окачването се снижава с 20 мм, а при всъдеходен може да се увеличи с 40 мм.Кросоувърът излиза в 4 модификации: две бензинови - xDrive40i (340 к.с. и 450 Нм) и xDrive50i (462 к.с. и 650 Нм), и две дизелови - xDrive30d (265 к.с. и 620 Нм) и M50d (400 к.с. и 760 Нм). Най-бързият вариант xDrive50i с V8 мотор ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,7 секунди. Всички двигатели се комбинират с 8-степенна автоматина скоростна кутия. Задвижването е към четирите колела с многодискова муфа на предните колела. При машините с пакет M Sport и Offroad е достъпно и управлявана по електронен път блокировка на задния диференциал.Срещу доплащане се предага панорамен покрив, аудиосистема Bowers & Wilkins с 20 колони, 10-инчови монитори за пътниците на задния ред, адаптивни лазерни фарове, 4-зонов климатик с йонизация и ароматизация, а също така и пълен набор електронни системи и асистенти, подпомагащи пътуването и паркирането на автомобила.Снимки: BMW

Тагове: bmw x5
fallback
  • #16
    propov ( преди 5 години )
    Е на Киа приличал отзад! А Киа точно от към дизайн избухва последните години, щото си напазаруваха топ дизайнер от Алуди. По снимки трудно се оценява дизайн. На живо и пропорциите дават друго усещане. Абе вие си философствайте тук, пък който има стинки да го купи, ще го купи и няма да сгреши.
  • #15
    Анонимен ( преди 5 години )
    Истински богат човек НЕ БИ СИ КУПИЛ този автомобил! Той е за комлпексари. В БГ е модерно да си с талъв ФАКТ! С него лесно се движиш в бус лентата, качваш я на тротоара където другите не могат, Правиш десен завой от лявата лента с *** газ и да не изброявам още. Истински богатия човек има съвсем друго виждане за живота.
  • #14
    popa ot razgrad ( преди 5 години )
    не мога да разбера тази глупава тенденция да представяш продукт, чийто продажби ще започнат след 6 месеца...
  • #13
    Анонимен ( преди 5 години )
    1 kam 1 s novoto X3.mnogo sa krasivi novite SUV modeli na BMW,no mega skapi ne sa za srednata kalsa,a za istinski bogati hora
  • #12
    ЕКО ( преди 5 години )
    Защо говорим за екология а масово се карат такива безмислени автомобили.
  • #11
    Wane ( преди 5 години )
    Честно казано тая новина ми дойде абсолютно от нищото, не очаквах ново Х5 сега. Не знам какво им е в главите на тия от BMW, обаче адски много са скъсили живота на моделите си. Актуалният Х5 е от 2013, т.е. едва пет години. При Х4 стана още по-зле 2014-2018. Не съм убеден, доколко подобна стратегия е добра за имиджа на марката и дали няма да отблъснат купувачи, които не желаят колата им да става "стар модел" толкова скоро, след като са си я купили. Оферта е само ако караш на оперативен лизинг.
  • #10
    x ( преди 5 години )
    братя, отзад си е КИА. Махни логото на БМВ и направо си е кореец. Иначе отпред, отвътре си е добра.
  • #9
    Анонимен ( преди 5 години )
    Ама как дизели,... нали се отказаха от тях!?
  • #8
    Анонимен ( преди 5 години )
    ако трябва да сме обективни ауди зададе нови стандарти при средния клас на премиум сув
  • #7
    iliev555 ( преди 5 години )
    Прегледах коментарите на всички участници, лично аз смятам , че този нов външен вид е много добър.Причината за разнопосочните мнения е строго консервативния екстериор продължил дълги години в една посока ,но сега има промяна и според мен крайно необходима.Основния проблем е когато почнат да се променят ключови детайли като задни стоп-светлини и тн. Такъв тип промяна предизвиква смесени реакции при клиентите на тази марка които са крайно чувствителни към подобни изменения.
fallback
Последни