fallback

Nissan определи сроковете за отказване от дизела

Очаква се партньорът Renault, също да спре разработката на такива двигатели

В началото на май медиите в Европа разкриха, че японската компания Nissan е поредният производител, който се отказва от разработката на дизелови двигатели. Сега изданието Nikkei Asian Review посочва и конкретен срок за това – 2020 г.Според ръководството на Nissan, търсенето на дизелови двигатели ще продължи да намалява на всички пазари. Основната причина са влизащи в сила ограничения в големите градове на европейските държави за автомобили с такъв тип агрегати. Затова и японците смятат напълно да се откажат от дизелите след 2 години, когато ще спрат напълно производството и продажбата им. Изключение ще бъде направено единствено за търговския транспорт, като за тези превозни средства Nissan ще купува двигатели от други производители.Очаква се партньорът на японците в алианса – френската компания Renault, също в най-кратки срокове да прекрати разработката на дизелови мотори. Подобно нещо вече обяви и шведският производител Volvo, който ще насочи икономисаните средства за създаване на хибридни агрегати.Снимка: Nissan

Тагове: Nissan
fallback
  • #9
    Мда ( преди 6 години )
    С един измислен скандал САЩ се отърваха от вноса на дизели,каквито те самите НЕ могат да произведат!На всички е ясно,че американските дизели не струват,ама си налягат парцалите.Впрочем,сигурно ще има и фирми,които ще продължат да разработват дизели и когато отмине тая лудост,ще са водещи!
  • #8
    Факт!-тически ... ( преди 6 години )
    краят на дизела е и край на рено! Отдавна известен факт е, че в т.нар "алианс" Нисан конструира и произвежда електричките.
  • #7
    Истина ( преди 6 години )
    скоро тези с дизелите ще останат най-големите печеливши след като се види колко много и по-опасни са въглеродните окиси (бензинките) за атмосферата.без озоновия слов дреме ми че дишам повече частици!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    В съюза Тойота-БМВ БМВ взима японски хибридни технологии,а Тойота им хвърля по някое евро за тракащите дизели за евро пазара. Защото друг пазар за дизели е единствено Индия, но там Тойота си продава свои.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Първа се отказа от дизела Тойота, първа въведе хибридите Тойота, първа въведе водородните коли Тойота. Затова японците правят най-добрите коли,а германците копират. Тролът фен на нискотехнологичните германски трошки си мислеше,че Тойта купува дизели от БМВ,защото не може да си ги прави,а за всички с интелигентност поне средна беше ясно,1е Тойота не иска да влага средства за разработване на нови дизели, защото дизелът е морално остарял тракалник.
  • #4
    Рено фен ( преди 6 години )
    Глупости,Рено са един от трите истински майстори на бензинивия мотор-на другите не им стиска да се състезават с Мерцедес и Ферари!(Ф1- легенда- непобедим атносферен V10 -затова Мерцедес наложиха турбо-ел-еко бръмчалниците иначе щяха да видят победа на крив макарон!)Сега Рено точно са единствения европейски производител с що годе разумни по цени електрички!
  • #3
    Фолк с японски ваген ( преди 6 години )
    Отказват се, ама друг път. Сега Бош като въведат новите ниски нива на азотни окиси, дизела ще стане актуален дори и на американския пазар. Да не бързаме с некролозите.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Браво. Чакаме и в бг да го спрат
  • #1
    Факт!-тически ... ( преди 6 години )
    с края на дизела идва и краят на рено! Щото 100% от електрификацията в т.нар. "алианс" е доказано от Нисан!
fallback
Последни