fallback

Volkswagen Passat CC – първи снимки и техническа информация

Четири врати, твърд покрив и въпреки това СС. Новият динамично изглеждащ Passat е наречен от създателите си във Волфсбург СС без да има много общо с Coupé-Cabrio.

Вероятно най-важното нещо за новия Passat CC е неговия дизайн. Каросерията е дълга 4796 мм (+31 мм спрямо стандартния Passat), широка 1856 мм (+36 мм в сравнение със стандартния Passat). Тези размери и силуета на СС дават оптическа представа за доста дълъг автомобил, като това се подсилва и от височината- 1420 мм, която е с 50 мм по-ниска от тази на обикновения Passat. Volkswagen Passat CC запълва нишата между Passat и Phaeton. Относително голямата широчина на колата се подсилва от широката предна маска. В същото време предницата на СС е много обща с тази на повечето нови модели на VW. Капака на мотора е широк и ограничава до минимум размера на калниците. Силуета е силно издължен, като отзад свършва доста след задната ос. За да бъде „купе” ефекта още по-силен, задното стъкло е слято с непрозрачна тъмна материя изглеждаща като стъкло, която всъщност е част от капака на багажника. Ниската линия на страничните прозорци напомня с нещо на Mercedes-Benz CLS. Задните светлини, също като фаровете са с големи размери. Аеродинамичният коефициент на новия Passat CC е cx=0,29. Прави впечатление и панорамния прозрачен покрив с размери 750 x 1120 mm. В интериора можем да видим познати компоненти от досегашния Passat. Изцяло нова обаче е задната част. Тя е само за двама пътници въпреки голямата широчина на колата. Двете места са разделени със специална конзола, която може да се използва за поставяне на напитки и други неща. Обемът на багажника е 535 литра Предните седалки стандартно се настройват в 6 позиции автоматично, а срещу доплащане може да се вземат седалки настройвани в 12 позиции със затопляне и охлаждане. Двигателите предлагани с Passat CC са познати –три бензинови и два турбодизелови агрегати. Базисен е 1.8 TSI (118 kW), с който Passat CC ускорява от място до 100 км/час за 8.6 секунди. След него са 2.0 TSI (147 kW) и 3.6 FSI (220 kW). За американския пазар ще се предлага и версия с двигател 3.6 FSI (206 kW), който ще ускорява от място до 100 км/час за 6.6 секунди и ще има максимална скорост 210 км/час. За Европа сега ще бъдат предлагани и два турбодизелови двигатели с обем 2.0 литра TDI CR и мощност 103 и 125 kW. Като стандартна ще се използва познатата механична скоростна кутия с шест степени, но при различните версии ще се предлагат и седем степенната DSG, както и шест степенна автоматична скоростна кутия. В Европа VW Passat CC ще се продава от второто тримесечие на тази година, в Америка към края на годината.Вижте още снимки в галерията.
Тагове:
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 16 години )
    kato nemate pari stiga ste revali 4e ne bilo narodna kola se pak tva ne e germaniq
  • #6
    gi ( преди 16 години )
    *** o6te e kazal 4e VW 6e e narodna kola ama tia se pousraxa i s ceni i s vsi4ko!!! Danegovorim za cenite na obslujvaneto-axa axa kato na Audi.
  • #5
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тестовата версия на бъдещото ауди за този клас... като "народен" автомобила ще бъде изтестван от народа, след отстраняването на дефектите ще има ретуш на линията, плесване на 4-те кръга и готово!
  • #4
    M.S. ( преди 16 години )
    Hubav avtomobil koito sledva modata na CLS(Mercedes).A otnosno za narodnata kola za Germania si e narodna...za nas novite modeli na Gaz Volga...koito ne sa mn lo6i:)
  • #3
    Лудория ( преди 16 години )
    ... Пежо 607! Поне отстрани гледан прилича доста!!!
  • #2
    fg ( преди 16 години )
    ebati karucata pove4e Passat NE NE NE NE ne iskam ,da bqh vzel fiat nqma6e takiva neshta da mi pravi,i serizono se zamislqm sledva6toto vozilo da e fiat,imam nqkolko kolegi s po tari fiati i gram ne se oplakvat a moq pasat go prodadoh za6toto mi dpode do gu6a
  • #1
    tig ( преди 16 години )
    Но после ще пищят срещу глобите за екология и ще твърдят, че правят всичко възможно, а ЕС ги ограничава... Е гати каляската. И VW били volks-wagen...
fallback
Последни