fallback

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

Пет модела, които хората в сервизите откровено мразят

Купуването на автомобил , независимо нов или стар, е сериозна стъпка. Можете да попаднете на кола, която буквално да ви скъса нервите, а и да ви бръкне серизно в джоба след това. При толкова много модели на пазара задължително трябва да се направи проучване на цените, както и на самите дилъри.Хубаво е обаче да получите и второ мнение за автомобила, към който сте се насочили. А такова могат да дадат механици от сервизи, които ежедневно се сблъсват с повреди. В социалната мреже Reddit има група „Mechanics of Reddit”, които бяха запитани „Кои автомобили не бихте си купили, ако съдите по това, което сте виждали при тях на работното си място?”.Професионалните мантьори определят 5 автомобила, които според тях са пълна загуба на пари и време. Това може да помогне на някой бъдещ купувач да се предпази от евентуална грешка. Трябва да уточним, че в случая става дума за модели, предлагани на пазара в САЩ.1. Ford FocusГолемият проблем на Ford Focus е автоматичната скоростна кутия. Едит от механиците е запитан „Кой автомобил мрази най-много да ремонтира?”, на което той отговаря: „Определено Ford Focus с автоматична скоростна кутия. Механичните скорости са много добри, но автоматиците са пълен боклук. Имаме клиенти, които идват в сервиза след пробег от 5000 мили (около 8000 км), при които кутията е напълно повредена”.Друг участник в групата също препоръчва да не се купуват Fiesta и Focus, произведени през периода 2012-216 г., с автоматик. Неслучайно група клиенти съдят Ford в момента именно заради проблеми с трансмисията PowerShift, поставяна на тези два модела.2. Porsche CayenneДруг от механиците в Reddit е категоричен, че най-лошият автомобил за ремонт е първото поколение на Porsche Cayenne. Според него, пробелмът е, че моделът от тази генерация вече е доста евтин и много повече хора могат да си го позволят, но те не си дават сметка за ремонтите, които им предстоят.„Ако имате генерален проблем с модел на Toyota от началото на 2000-та година, смяната на двигателя ще ви излезе няколко хиляди долара. При Porsche сумата е 15 000 долара, а подобен ремонт често се налага при тези автомобили”, обяснява механикът.3. Volkswagen New BeetleНай-големият кошмар за монтьорите определено е Volkswagen Beetle. Дори смяната на радиатор при този модел е неимоверно трудна, защото трябва да се разглоби цялата предна част на колата. „Постояннно се занимавам с неработещи спирачки. Освен това електрическите механизми на прозорците са ужасни. Често ми се случва те да се отварят или затварят сами по време на движение. Фаровете също са доста проблемни. Обичам тази кола, но всяка седмица съм в магазина за резервни части”, споделя един от механиците, който притежава Volkswagen New Beetle.4. Chrysler SebringЕдин от монтьорите в „Mechanics of Reddit” на свой ред посочва, че за него Chrysler Sebring е най-лошият автомобил, с който се е сблъсквал някога. Става дума за версиите с V6 двигател. Негов колега пък е още по-категоричен: „Имам такава кола и искам този, от който я купих, да си я вземе обратно”.В дискусията се включва и внукът на бивш водещ инженер в компанията Chrysler. „Моят дядо работеше за Chrysler през 60-те години на миналия век. Той винаги е имал възможност да си купи каквато поиска кола на марката, при това на доста по-изгодна цена. Въпреки това, дядо ми винаги е карал само Ford”.5. Mercedes-Benz G-WagenМеханиците явно не обичат особоено и Mercedes-Benz G-Wagen. Един е тях е категоричен: „Тези коли изглеждат добре, но са неудобни за управление. Освен това са изключително скъпи и много често се развалят. А ремонтът им е адски труден”.Друг потребител допълва: „Виждам доста нови коли от този модел и си мисля, че трябва да бъдете доста луд или просто „богат луд”, за да си купите за толкова много пари един 40-годишен трактор с хубави кожени седалки”.Снимки: Производителите

Тагове:
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    @dew И на 7-мата или 8-мата година и 250-300к (не рядко и повече) км идват тук и ние си ги бием в главата
  • #4
    dew ( преди 6 години )
    нова кола, обикновено, не се чупи първите 5-6 може би до към 8 години. След това - да - търсете по-лесни за ремонт и по не-чупливи.От познат собственик на сервиз знам едно - няма кола която да не се чупи...
  • #3
    Вагин груп ( преди 6 години )
    ам чи то хАудиту като сменяш ремък/верига, сваляш половината предница, или мотора за по-лесно...Пък и на големите VW също...
  • #2
    G spot ( преди 6 години )
    Попитайте инжинери в Даймлер (Мерцедес) дали има разчети, колко струва разработката на последната версия на Gel
  • #1
    Анонимен ( преди 6 години )
    "...моделът от тази генерация вече е доста евтин и много повече хора могат да си го позволят, но те не си дават сметка за ремонтите, които им предстоят...." Това е СТРАШНО масова грешка. Бог знае на колко човека съм се опитвал да обясня, че една кола не е само покупна цена и всички са: да да, това е скъп автомобил те не се чупят само се карат. А няма такова нещо като евтин лукс автомобил. Трябва да направиш сметка за подробно обслужване, гуми и да заделиш някой лев за често срещани проблеми.
fallback
Последни