fallback

Автомобилни механици: Тези коли са кошмар!

Пет модела, които хората в сервизите откровено мразят

Купуването на автомобил , независимо нов или стар, е сериозна стъпка. Можете да попаднете на кола, която буквално да ви скъса нервите, а и да ви бръкне серизно в джоба след това. При толкова много модели на пазара задължително трябва да се направи проучване на цените, както и на самите дилъри.Хубаво е обаче да получите и второ мнение за автомобила, към който сте се насочили. А такова могат да дадат механици от сервизи, които ежедневно се сблъсват с повреди. В социалната мреже Reddit има група „Mechanics of Reddit”, които бяха запитани „Кои автомобили не бихте си купили, ако съдите по това, което сте виждали при тях на работното си място?”.Професионалните мантьори определят 5 автомобила, които според тях са пълна загуба на пари и време. Това може да помогне на някой бъдещ купувач да се предпази от евентуална грешка. Трябва да уточним, че в случая става дума за модели, предлагани на пазара в САЩ.1. Ford FocusГолемият проблем на Ford Focus е автоматичната скоростна кутия. Едит от механиците е запитан „Кой автомобил мрази най-много да ремонтира?”, на което той отговаря: „Определено Ford Focus с автоматична скоростна кутия. Механичните скорости са много добри, но автоматиците са пълен боклук. Имаме клиенти, които идват в сервиза след пробег от 5000 мили (около 8000 км), при които кутията е напълно повредена”.Друг участник в групата също препоръчва да не се купуват Fiesta и Focus, произведени през периода 2012-216 г., с автоматик. Неслучайно група клиенти съдят Ford в момента именно заради проблеми с трансмисията PowerShift, поставяна на тези два модела.2. Porsche CayenneДруг от механиците в Reddit е категоричен, че най-лошият автомобил за ремонт е първото поколение на Porsche Cayenne. Според него, пробелмът е, че моделът от тази генерация вече е доста евтин и много повече хора могат да си го позволят, но те не си дават сметка за ремонтите, които им предстоят.„Ако имате генерален проблем с модел на Toyota от началото на 2000-та година, смяната на двигателя ще ви излезе няколко хиляди долара. При Porsche сумата е 15 000 долара, а подобен ремонт често се налага при тези автомобили”, обяснява механикът.3. Volkswagen New BeetleНай-големият кошмар за монтьорите определено е Volkswagen Beetle. Дори смяната на радиатор при този модел е неимоверно трудна, защото трябва да се разглоби цялата предна част на колата. „Постояннно се занимавам с неработещи спирачки. Освен това електрическите механизми на прозорците са ужасни. Често ми се случва те да се отварят или затварят сами по време на движение. Фаровете също са доста проблемни. Обичам тази кола, но всяка седмица съм в магазина за резервни части”, споделя един от механиците, който притежава Volkswagen New Beetle.4. Chrysler SebringЕдин от монтьорите в „Mechanics of Reddit” на свой ред посочва, че за него Chrysler Sebring е най-лошият автомобил, с който се е сблъсквал някога. Става дума за версиите с V6 двигател. Негов колега пък е още по-категоричен: „Имам такава кола и искам този, от който я купих, да си я вземе обратно”.В дискусията се включва и внукът на бивш водещ инженер в компанията Chrysler. „Моят дядо работеше за Chrysler през 60-те години на миналия век. Той винаги е имал възможност да си купи каквато поиска кола на марката, при това на доста по-изгодна цена. Въпреки това, дядо ми винаги е карал само Ford”.5. Mercedes-Benz G-WagenМеханиците явно не обичат особоено и Mercedes-Benz G-Wagen. Един е тях е категоричен: „Тези коли изглеждат добре, но са неудобни за управление. Освен това са изключително скъпи и много често се развалят. А ремонтът им е адски труден”.Друг потребител допълва: „Виждам доста нови коли от този модел и си мисля, че трябва да бъдете доста луд или просто „богат луд”, за да си купите за толкова много пари един 40-годишен трактор с хубави кожени седалки”.Снимки: Производителите

Тагове:
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не е толкова проблема в немските коли колкото в това че Българина иска да кара БМВ/Мерцедес/Ауди които купува на цена за Опел и Форд и ги поддържа с пари като за Дачия. Купуват се изстрадали нафти които не мога да си преброят километрите или удряни или със сериозни замаскирани проблеми. Ако бяха толкова калпави, колкото се твърди тук, нямаше да се търгуват толкова в Европа. Европееца може да е националист и шовинист но не е глупав и е практичен
  • #14
    до ... ( преди 6 години )
    Ами да ти кажа колега на немските бракми трудно се насмогва. Все нещо има за оправяне и за ремонт. Постоядно и непрекъснато наливаш пари в тях. Повечето хора ги поддържат с части ментета или от моргата, защото иначе е скъпо. И така до следващият ремонт...
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Борче, Пи*ка и Елхичка не оправяме!Това е автентичен надпис на табелата на един сервиз.
  • #12
    ... ( преди 6 години )
    Истината е че хората трябва да си купуват коли втора ръка,Не такава която могът да я закупят, а такава която могът да поддържат след това иначе на трупчета пред вкъщи и толкова...
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Доказано е, че механиците обичат най-много немските автомобили. Без тях щяха да умрат гладни. Познавам много хора, които си построиха къщи и си изучиха децата в чужбина, само от оправянето на немски талиги. Дори имам чувството, че и тук има механици, които хвалят немското и мразят японското и непрекъснато го плюят. И аз да съм на тяхно място и аз така щях да правя. Без немското повечето щяха да си затворят сервизите и да си търсят друга работа. Факт!
  • #10
    А къде са ... ( преди 6 години )
    борчето, чачката и пи*ето?
  • #9
    Просто шега ( преди 6 години )
    F - FixO - OrR - RepairD - Daily
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Само дето Опел е далеч по-здрава и надеждна кола. Свери си часовника с тия лафчета на по 30 години.
  • #7
    Аспарух ( преди 6 години )
    Форда е създаден, за да има по-скапана кола от опел! Това го знае всяко хлапе.
  • #6
    Тинтири-минтири ( преди 6 години )
    Има едно неписано правило - поддръжката на колата зависи от цената и като нова! На кола която преди 10 години е струвала 200 бона поддръжката е финансова катастрофа нищо че сега я взимаш за под 10 хилки! Обаче да ме извиняват за G-класата! Лоша дума за G-то не искам да чувам, че ставам лош!!!
fallback
Последни