fallback

Как колите на Kia и Hyundai се превръщат в премиум

Компания Brenthon успешно реализира една гениална и проста идея

Най-просто казано бейдж-инженерингът представлява предлагането на един и същ автомобил под различни марки с цел увеличаване на продажбите от страна на производителя. Това се случва често и не е изненада. Една корейска компания обаче стигна далеч по-напред в това отношение. Нейното име е Brenthon.В Европа тази марка е непозната, тъй като се занимава само с модели на Kia и Hyundai. Първоначално може да се помисли, че Brenthon е тунинг-ателие от рода на Brabus, което прави доработки по автомобилите и съответно им дава ново име. В случая обаче нещата са напълно различни – Brenthon добавя единствено емблеми и знаци по колите, без да променя нищо друго.Идеята определено е гениална, тъй като разходите са минимални. Компанията не произвежда автомобили, а предмети, благодарение на които колата от Kia и Hyundai става Brenthon. В случая се използва идеята за бейдж-инженеринг, но от уравнението е изключена най-скъпата част – производството на автомобила. Нещо повече – клиентът си плаща допълнително, за да може колата му да е различна. Определено този план е един от най-хитрите в автомобилната индустрия напоследък. Много фирми създават нови брандове от премиум-клас, като целта им е да се придаде ексклузивност на автомобилите. Примери за това са Honda с пускането на Acura и Nissan с Infiniti. Идеята е ясна – предлагаме нови автомобили, които трябва да се асоциират с богатство и положение в обществото. В същото време обаче те са си почти същите технически.Затова и идеята на Brenthon заслужава уважение, тъй като в компанията явно са намерили пътя за постигане на печалби. Поне засега няма официални данни за това как се справя тя в Корея, но неофициално се твърди, че много хора в тази държава са склонни да платят за това колата им да се различава от обичайните модели на Kia или Hyundai.Снимки: Autoevolution

Тагове: kia hyndai brenthon
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    В българите има някаква мания да са различни."Определено изглеждало по-класно" .... с една емблема ли е момче ? Смешници.
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    По брандиране сме царе!"Жена звяр в колата!""Тати м и я купи""Kompressor"3.2 16V Turbo - това на по беемветата
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Именно пич - ФВ не са премиум но са по-скъпи от същата кола но с емблема на Шкода. Защо?"Шкода, ФВ и останалите споделят еднакви платформи и донякъде мотори и дотам. Всичко останало на 85% е различно. Табла, седалки, нави и всичко останало. Едното се сглобява главно в Германия, останалите в държави, където заплатите са достатъчно по ниски. Един *** пример - ФВ излизат с гуми Дънлоп или Конти, Шкода с Матадор или Барум.
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Аз виждам, лукс и дизайн!!!!Ослепявам от VAG !!!!
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    тези са по-прости и от българите
  • #10
    ! ( преди 6 години )
    шменти-капели! да им бяха сложили звездата на Мерцедес за по-сигурно ...
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тойота го е прави това от десетилетия. Щом има риби да кълват на лексус, ще кълват и на тоя шит.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    каките и те ли влизат в цената
  • #7
    Бай Санде ( преди 6 години )
    Бе тия са мноо назад бре, ние тука откога сме ги измислили тия работи ехеее. Лепиме на БМВ-то емблеми HAMMAN или AC SHNITZER, а на мерцедесо BRABUS и те ти го инженеринго. Ама като има балъци да плащат за глупости ще има и тарикати да им прибират парсата:)Ае със здраве.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Именно пич - ФВ не са премиум но са по-скъпи от същата кола но с емблема на Шкода. Защо? От единия дизайн ли идва тая разлика? И тук е същата спекулация с емблемата и имиджа като в статията
fallback
Последни