Още когато се види своеобразният и изразителен дизайн на това комби, става ясно, че си имаме работа с автомобил със спортни качества.
Субару Импреца WRC излъчва динамизъм, който не се среща често сред комби автомобилите, предназначени най-вече за семейни пътувания. Погледнат в профил Субару Импреца напомня с нещо миналото на фирмата, свързано с производството на самолети. Малките детайли от дизайна допринасят много за имиджа на Субару и това важи в пълна сила и при Импреца комби WRC. На този фон малка неприятна изненада поднася интериорът на колата. Вярно е, че той предлага всичко необходимо на водача и пътниците, но използваните материали напомнят на корейски автомобил от началото на 90-те години.
Може би дизайнът на таблото донякъде компенсира това, защото е приятен и все пак показва, че автомобилът е от 21 век. Трябва да се припомни, че Субару е най-консервативната японска автомобилна фирма и това най-силно личи именно в интериора на Импреца комби. За това говори и възможността само за регулиране на волана на височина. Мястото в купето не е много щедро към пътуващите. Особено на задните седалки, където трябва да си пазите главата при качване, заради рязкото снижаване на тавана. Всички тези проблеми обаче изчезват, когато се усетят качествата на автомобила при движение. Субару Импреца комби показва невероятна стабилност дори и при високи скорости и в същото време се управлява изключително лесно. Скоростният лост се движи без каквато и да е съпротива и бързо и точно намира мястото на всяка степен. Шасито предразполага към високи скорости, защото плътно прилепва към пътя и не се отклонява и на сантиметър от желаната посока на движение. Постоянното предаване на движението към четирите колела работи перфектно. От Субару не признават станалата модерна напоследък възможност за временно включване и изключване на задвижването към всяко от колелата.
Тук 4х4 работи постоянно и дава сигурност и спокойствие на водача при всякакви обстоятелства. За отличните впечатления от управлението на Субару Импреца комби допринасят и спирачките, които действат ефективно и бързо, дори и когато са силно загряти. Двигателят на Субару Импреца WRC е бензинов, тип боксер с обем от 2.0 литра и мощност от 160 к.с. За размерите на автоомбила това е идеалният мотор. Не е често срещана практика от двулитров двигател да се измъкват 160 к.с., но за това че си имаме работа с не съвсем стандартен мотор говори и звука, излизащ от него - невероятно наситен, сякаш показващ силата и еластичността, които предлага на водача.
Всичко се заплаща обаче, и разходът е също така "мощен", като при по-спортен тип водачи може да надхвърли 12 литра на 100 км при смесен режим. Фабрично даваният разход е от 9 литра на 100 км. Скоростната кутия е само с пет степени, но за сметка на това има редуктор, много полезен при теглене на фургон или ремарке и при движение по стръмни склонове.