fallback

Alfa Romeo и Suzuki са големите печеливши в Европа

DS и Honda отчитат най-значим спад на Стария континент през 2017

Alfa Romeo, Suzuki и Sеаt са компаниите с най-голям пазарен ръст на европейския пазар през миналата година, показват обобщените данни на АСЕА, асоциацията на автомобилните производители. Пазарът през 2017 е пораснал с 3.3 на сто до общо 15.63 милиона автомобила. Stelvio, който се продаваше само през втората половина на годината, тласна резултатите на Alfa нагореНай-сериозен ръст през годината отчита Alfa Romeo, чиито продажби са пораснали с 30% до общо 85 700 автомобила. Заслугата е на новите модели Giulia и особено Stelvio, който се появи на повечето европейски пазари през лятото. Все пак анализаторите подчертават, че Alfa остава под целите, заложени от главния изпълнителен директор на Fiat-Chrysler Серджо Маркионе. С 21% са се увеличили европейските продажби на Suzuki, най-вече благодарение на новото поколение на градския модел Ignis, кото компанията вече представя като "ултракомпактен SUV". При Seat ръстът е 14%, движен основно от Ateca, първия SUV на испанската дъщерна марка на VW. С появата на втория кросоувър модел Arona очакванията са продажбите да растат и през 2018. Toyota също може да се похвали с 13% ръст - нещо невиждано от много години. Нарасналите продажби се дължат почти изцяло на новия кросоувър C-HR, чийто необичаен дизайн го направи хит на много европейски пазари и му донесе над 100 000 сделки. Интересният дизайн на C-HR доведе до над 100 000 продажби и обърна тенденцията при ToyotaПочти всички производители отчитат ръст на Стария континент през 2017. Изключенията са DS (луксозната марка на Citroen се срива с 30%), Honda (спад от 12%) и Lancia (-9%).Иначе трите най-продавани марки в Европа остават без промяна: първо място за Volkswagen (1.7 млн. продажби), пред Renault (1.15 млн.) и Ford. Opel и Peugeot, които вече са под една шапка, държат четвъртата и петата позиция. В премиум сегмента начело остава Mercedes (с 6.4% ръст), пред BMW (+0.5%) и Audi (-0.5%)Анализ на пазарите в Източна Европа и България четете в Automedia.bg утре.  

fallback
  • #13
    we ( преди 6 години )
    да не се подценява заблудата на процентите...Ако марка Х да продали 1 кола миналата година, а тази 2 коли - това е 100% ръст, но те са си продали само 2 коли! А марка Y са продали 200 000 миналата и 200 000 тая и нямат ръст, но продават стотици хиляди бройки.. та, само да подсетя..
  • #12
    министъра ( преди 6 години )
    като заплатите бе...от 500лв на 600лв... на хартия 20%,реално все нищо...
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Те на алфа им стигат 2 модела, но култови. По-добре от 15 модела, от които нито един не става за нищо и се чупи 5 пъти докато е в гаранция и 20 пъти за 2-3 години след гаранцията, като немските кошници.Знаете ли колко бмв-та с 2.0 и 3.0 дизел правят основен ремонт ? ВСИЧКИТЕ. сменяш не сменяш верига в определен момент я къса или прескача и тичаш в сервиза на репатрак да дариш едни 3-5к. лева.А за VW и ауди да не говорим.. там си мазохист още при покупката и ти дават талон за остъпка в сервиза
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Въпросната Алфа е имала само електрически проблем, с имото или нещо такова. А за рено не ми говори, че като ходих да си взимам колата от същия сервиз в двора имаше един меган кабрио на 3г за смяана на сегменти.
  • #9
    Факт! ( преди 6 години )
    Ми така е кат карате пасатори алфи и тн.Запомнете това име Рено 19 ШАМАД!ШАМАД моите момчета това е истината само като видите отзад тоя надпис нема м пауър нема амг нема с и рс тва е истината нема немско нема яконско нема виетнамско!
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пълни измишльотини сте,лъжеш себе си майна, ти за 1000 лв кво очакваш. И на баба ми шурия кара пасат 4 за 2000 Бона и несе отърва от гаражните сервизи ама се нахендрил яко а
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ха! Май знам тоя случай, на един комшия от Дружба беше 166-цата,два пъти пътна помощ щото го остава на пътя,и два пъти основен ремонт на двигател(първия път сменя само сегменти и смяна на колянов вал щото бе изяден,а след тоя ремонт му задраха буталата и направо смени мотора).Накрая спря да пали и не успяха да му я оправят.Реална история е,ака говорим за една и съща алфа.Евала на майстора,ама предполагам после му се е разказала играта.. алфа за 1000 лева батко.. ужас..
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Преди 5г бях в един сервиз в Пловдив и собственика му караше Алфа 166 2.4JTD. Каза, че я е взел от София за 1000лв, щото майсторите не-мазохисти не можели да я запалят обиколила 20 сервиза. За 90лв я оправил и се наредил при мазохистите.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Качеството се подобрява вече окачването по здраво,скрибуцане по малко ,дизелите им са чук ,какво остава сегашните. Не подценявайте Алфа Ромео ,може да не са премиум коли но са едни от добрите. Всичко се разваля рано или късно ,кои по рано кои по късно .
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Кога Алфа умрело ще ги накаже? Та те за 10 години имат 2 модела,които не се продават??! Като стане време да ги наказва,ще е станало време да влизат в сервиза,я за бутала,я за сегменти,в най-добрия случай се е разтропала цялата предница а вътре са се разскърцали пластмасите.Бая алфи са ми минали през сервиза,да живеят собствениците им и пак да заповядат,иначе да си купа яз? не мерси,не съм мазохист!
fallback
Последни