fallback

Audi пести милиони след идеи на работниците си

Само прeз 2017 г. са внедрени над 15 000 иновационни предложения на служители

Повече от 15 000 предложения за подобряване на процеса на работа, дошли от работници в Audi, са внедрени в компанията през 2017 г. Това е довело до икономии в размер на 108,6 млн. евро, съобщиха от германския производител.„В Audi придаваме огромно значение на иновационните идеи на своите служители. В щаб-квартирата на компанията има експерти, които разглеждат предложенията и веднага решават дали те са целесъобразни. Работниците, чиито идеи бъдат използвани, получават финансови възнаграждения. Те зависят от иконимиите, които прави компанията”, обясниха от Audi. Повечето предложения идват от сектори, които централата на компанията наблюдава по-рядко, но същевременно те работят ежедневно. Така например, Audi икономиства около 100 000 евро на година, след като двама работници забелязаха, че системата за вентилация работи денонощно. Тяхното предложение – да бъде намалена скоростта на вентилаторите, когато в помещенията няма никой, бе прието от ръководството.От компанията допълват, че вече 50 години ръководителите се вслушват в съветите и препоръките на своите сътрудници. От 1994 г. в Audi действа програма за превръщане на техните идеи в действителност.Снимка: Audi 

Тагове: audi
fallback
  • #15
    Аморфис ( преди 6 години )
    Добре, че даде Тойота за пример, като повечето тук, но в случая не си прав. Според статистика, Тойота е най НЕЕФИКАСНАТА компания. В смисъл - имаш качество, имаш разходи, но крайната цел се постига по най-неефикасен начина. В Ауди, колкото и да не ми харесват се стараят да постигнат ефикасност. Това е много хубаво! Защо никой не обърна внимание на това, ами пишете за ламарини и окачване? Ефикасност момчета! По-малко разходи, по-добри заплати за работниците. Запомнете - ЕФИКАСНОСТ!
  • #14
    Цугцванг ( преди 6 години )
    Ауди официално признали че копирали един от основните принципи на Кайзен философията на Тойота. Голяма новина, но само за вагонетки. Сега ако вземат да изкопират и останалите принципи и след 30-40 години яка работа, може и да станат добър автопроизводител.
  • #13
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    Ауди да ви прочетат коментарите ! Може и да спестят още някое евро, и да вдигнат качеството с 234 млрд. пъти ! Големите разбирачи голямо чудо !
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ами нормално, работниците имат най-точна представа за недостатъците на производствения процес. Шефът и управителят обикновено са над нещата и те мислят за *** бачкер.
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имат премиум мераци, но реалността е много тъжна, фризиран фолкваген, третокласен произвидител.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не от вчера Ауди имат проблеми с ламарините и кашкавелената конструкция. Нищо ново.
  • #9
    Ба деда му ( преди 6 години )
    ..то затова Австралия е един от най развитите пазари за пикапи..има една камара фирми за афтърмаркет части и са еталон за условия за издръжливост смотан. На бе *** https://***.volkswagen.com.au/en/models/amarok-v6.html образовай се...ей тука ги продават забранените... хахахха болен болен
  • #8
    Ба деда му ( преди 6 години )
    Абе гьон ти изобщо асимилираш ли какво четеш ? Убедихме се че си невменяем дай да видим какви други дефицити имаш. Тебе требе да ти забранят интернета.Къв па такъв дефектен те е правил некой.
  • #7
    Факт! ( преди 6 години )
    Амарока ли то за тва е забранен за продажба у Австралия поради дефекти застрашаващи живота на водача!
  • #6
    Ба деда му ( преди 6 години )
    Каналните твари пак са се разпълзели..Тоя па тънки ламарини абе селчо..еднствените са японските лигени.П-малко антикорозия, я пак..или робота потапя колата наполовина.Айде ела ми да ти покажа рама на японец пикап..и да та чукна с нещо по кухото канче как требва да е.Бегай после да видиш един Амарок..бива такива ***..*** вашето..болна работа.
fallback
Последни