fallback

Автомобилите, които търговците мразят!

Дори добрата кола не винаги се продава успешно

Това, че една кола е красива и надеждна, не означава задължително добри резултати на пазара. Затова и американското издание Good Car Bad Car състави списък на интересни модели, които през миналата 2017 г. записаха много ниски продажби.Класацията е наречена „Антидилър”, тоест това са колите, които търговците на автомобили откровено мразят. В списъка влизат модели на европейски, японски и дори американски производители, които са оценявани високо заради качествата и надеждността си, но са записали по-малко от 15 000 продажби през 2017 г.. На първо място в него е Alfa Romeo 4C.14. Cadillac ATS -  13 100 продажби13. BMW 2-series -  11 73712. Mazda MX-5 Miata - 11 294 11. Jaguar XE - 9 27810. Porsche 911 - 8 970 9. Alfa Romeo Giulia - 89038. Volvo S90 - 7 823 7. Toyota 86 - 6 8466. Nissan 370Z - 4 6145. Jaguar F-Type - 4 1084. Porsche 718 Cayman - 2800 3. Mercedes-AMG GT - 1 608 2. Nissan GT-R - 578 1. Alfa Romeo 4C - 407 Снимка: Alfa Romeo 

Тагове:
fallback
  • #6
    v-1 ( преди 6 години )
    Джулията не се поръча, защото още след старта вече има няколко сервизни акции в САЩ. А славата на Алфа е - красива но чуплива кола с много досадни проблеми...Как да се продава, те хората да не си ги намират на улицата парите...
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    4C ня я искат и нея поръчват, затова могат и по бавно да започнат да я произвеждат. То е някакъв тесен оглозган глокник, на брутално висока цена. Хората искат и удобства от един спортен автомобил, искат да личи за какво са си дали парите. А невероятната Джулия,(която още не съм виждал на живо, защото няма) има по малко продажби от скъп и не толкова практичен автомобил като 911 на Порше. ГТР-а от 10 години само претоплят манджата.
  • #4
    нововнос ( преди 6 години )
    Е, то ако питаш дилърите ще ти кажат че искат да продават по половин милион AMGта, по милион двуместни Маада МХ-5 и по 3 милиона Порше 911ка. Тези модели в тези класове винаги имат малки продажби, това не са семейни коли, масови за всеки ден. това са сувенирни коли все пак.
  • #3
    единствено интересно ( преди 6 години )
    е прякото сравнение между конк-у-рентите Porsche 911 и GT-R. А то казва всичко!!!По принцип класацията е ид-и отска,понеже се сравняват несравними неща.Например само при Алфа.Докато Джулия трябваше да е ривал на БМВ3 и МБ С-класе и продажбите са истински провал,то 4С по план трябва да се произвежда макс. да 4500 бр. на година.Така,че е нормално да се продават под 15хил.До Д.Никой не чака 4С повече от година,защото просто няма поръчки за нея. Затова сега се обмисля смяна на двигателя с лифта.
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Голямата работа.Тогава масовия модел Джулия защо не се продава? Нали уж е конглокент на 3-ка, Ц-класа, А4-ка ?
  • #1
    Д ( преди 6 години )
    За Алфа Ромео 4C се чака повече от година, тъй като се произвежда на ръка до голяма степен. Продажбите е нормално да са в ограничени бройки, а не 15000. Това не е Голф или Тойота.
fallback
Последни