fallback

Най-продаваните коли в България за 2017 г.

Лидери са Dacia и Renault, най-голям ръст записва Kia

Изданието focus2move публикува резултатите от продажите на нови автомобили през 2017 г.  За поредна година начело са моделите на румънската марка Dacia, следвани от тези на Renault. Най-голям ръст обаче записва корейската Kia – цели 133 %, която вече е на трето място  в класирането.Марките Dacia и Renault са единствените, които са продали повече от 3000 бройки за първите 11 месеца от годината. При румънците резултатът е 3903 единици, което означава, че те вероятно ще успеят да преодолеят и границата от 4000 продажби за 2017 г.Топ 10 на продажбите по маркиЗаб. В първата графа е мястото на марката за 2017, а във второто - за 2016 г. В третата е името на марката, а в четвъртата е посочен броят продажби за 2017 г. В петата са бройките само за ноември, а в шестата - разликата от миналата година. Следва разликата само за ноември. В последните две графи са посочени пазарният дял за 2017 г. и само за ноември 2017 г.Топ 10 на продажбите по производители

Тагове:
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 6 години )
    КокаКола с оригиналните шишета от 200 мл. И надписите всичките бяха на български. По магазините е нямаше, но по заведенията имаше навсякъде. Кооп-Кола, Алтай, Етър само в сладкарницата или в кръчмата на село. В заведения не предлагаха или поне в тези в които съм бил не е имало.
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Колата Кооп-Кола ли беше? Понеже друга почти нямаше. Само за "правоимащите"
  • #15
    ех,години... ( преди 6 години )
    В студенсткото барче голям коняк Плиска и бутилка Кока кола струваха 90 ст. Коняка 60 ст колата 30 ст.Коняка беше истински и много хубав а не като сегашните ментета дето нищо не стават.Като закъсаш за пари бренди Слънчев бряг си вземаш голямо за 40 ст.Ех какви времена бяха ех...И нямаше кой да те ограби и пребие.По дискотеките беше спокойно и културно.
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Fury е прав!Около края на 70те, майка ми и баща ми взимаха по малко над 100 лв със 7ми разряд. Около 1985та вече бяха с по 140-150лв. И останалото което пише е абсолютно вярно! Може и още да добавя...Относно почивките, аз пък в наши дни ходя по 4-5 пъти. Това какво ти говори?Бегай у Куба, там и сега си живеят като нас през 80те
  • #13
    ех,години... ( преди 6 години )
    Не знам за какви заплати приказвате че вземали инженерите,но брат ми беше студент в техническия тогава мисля че ВМЕИ се казваше и стипендията му беше 90 лв.Наще му даваха по 50-60 лв на месец общежитието му беше около 20 лв студенстки стол 50 ст 1-во,2-ро и 3-то и допълнително.Готвеха много хубаво и имаше много ядене.Обед и вечеря.Закуските банички от баничарницата.18 ст голяма мазна баница и 8 ст бозата.Водил ме е да ям там.Та със 140-150 лв на месец живееше като цар.
  • #12
    Факт! ( преди 6 години )
    Киа са напред заради патрулките на ушевите!Но Киа са си допотопни коли корейците са дръпнати аборигени които технологично са на нивото на Столипиново.Марки като Кия *** Хундай и други такива звучни недоразумения не стават за нищо!
  • #11
    Факт ( преди 6 години )
    Само дето Бугати се прави на практика у Франция у Елзас някъде до Мюлуз Боби Михайлов играеше там навремето.Иначе първият е прав ама то дори в Германия се продава Голф най много а първата по продажни чуждестранна марка е Рено.Мерцедес стават само за плакат над тинейджърското легло редом до руса полугола мацка!Ама иначе са си ке.е.и!
  • #10
    до: Fury ( преди 6 години )
    С тази заплата и допълнително дето работех и на частно на месец ми се събираха по 500-600 лв пари. Гледахме и животни на село, но тях не ги броя. За 2 г без никакви лишения си купих апартамент, а още първата година си взех Жигула на старо. Като дойде демокрацията всичко отиде на кино. И народа и държавата. Само определени хора си оправиха животеца. При Бай Тошо по 2-3 пъти съм ходил на почивка в годината и не съм се стискал,защото пари имаше и работа и хората живееха спокойно без стрес.
  • #9
    до: Fury ( преди 6 години )
    На колко години си бе?1079 г. б БГ не е имало МС. Пак си чул нещо, ама недочул.1988 г. започнах работа, като ОММ (Оператор на Металорежещи Машини) в един машиностроителен завод със заплата 315 лв. Отделно даваха пари за пътни, храна и дрехи. Отделно получавах вредни, за извънреден труд, класове и премиални. Под 350 лв. чисто не съм падал. Със средно специално образование 4-ти разряд. Така, че тези за инженери по 120 лв ги разправяй на шапката ми! След 1985 г не е било така както пишеш!
  • #8
    Fury ( преди 6 години )
    Говориш за времена на пълен дефицит. Заплатата на висшист 120 лв. закрепена с решение на МС (1079 г.)Високите заплати около 200 лв. Цена на ВАЗ 2101 - 6100 лв.(300 заплати. Въпреки това парите се трупат - няма нищо в магазина. Чакане за кола - 15 г., за цветен телевизор Рубин 2-3 месеца пред магазина, цена 1050 лв., видео Акаи (българска сглобка) - 3200 лв. чакаш със списък пред магазина със седмици. Срещу рушвет от 500 лв. взех Велико Търново 85! Сега Дачията е 10 средни софийски заплати!!!!
fallback
Последни