fallback

Догодина германците ще купуват още по-малко дизели

2017 може да завърши с 3,5 милиона продадени нови коли

Германия най-вероятно ще завърши 2017 година с едни от най-добрите продажби на нови коли в историята, но за догодина се очаква спад в търговията, прогнозира агенция Reuters. Силната икономика и отстъпките, давани от търговците за дизеловите модели ще вдигнат продажбите тази година с поне 3% - до 3,4 или 3,5 милиона бройки. Това е много близо до рекордната 2009 година, когато в Германия бяха продадени 3,8 милиона нови коли. Германските дилъри записват четвърта поредна година с растящи продажби, които се дължат на постоянния икономически растеж, високите нива на трудова заетост, солидните заплати и ниските лихвени проценти. За догодина обаче се очаква снижаване на продажбите с до 2% до под 3,4 милиона коли. Основната причина за това е постоянно намаляващото търсене на дизелови автомобили. А това намаляване се движи от последствията от скандала „Дизелгейт” и политиката на опазване на чистия въздух в германските градове, които възприемат все повече ограничения спрямо дизелите. Миналата година дизелите държаха между 45 и 46% от пазара на нови коли в Германия, през 2017 този процент ще се смъкне под 40, а догодина ще се свие още. През февруари се очаква много важно решение на германския Висш административен съд, посветено на ограниченията на дизеловите коли. До него се стигна след поредица решения на по-ниски по ранг административни съдилища, които са на мнение, че забраната на достъп на дизелите до германските градове е необходима, за да се помогне на усилията на ЕС за запазване на чистия въздух в европейските градове.

Тагове:
fallback
  • #15
    ела ела ( преди 6 години )
    ...ела ми караш нисан-щайга леаф по дойч магистрала.50 км няма да изкара .Спирах точно на 800 км за спане.Земи една карта па виж и като разбереш как съм стигнал за 3 дена дневно каране до град Leer,може и да проумееш нещо ама едва ли.3 резервоара по 51 литра за 2300 км.Аз се прибрах а ти с твоя листак..още няма да си до Виена на отиване.:) Бегай далеко.Ама и това не можеш.Няма стигнеш никъде.
  • #14
    ехаа ( преди 6 години )
    Брато,кога иде у небитието дизела ,ела ми се обади !
  • #13
    бай Шиле ( преди 6 години )
    Днешните дизелови двигатели са едни пречистиватели на въздуха, навремето какви хубави дизелови двигатели имаше като лешнико-трошчаки мъркаха нямаха филтър дори на горивото.
  • #12
    zoom-zoom ( преди 6 години )
    друго си е да махнеш ДПФ филтъра и да турнеш лепенка - но смоук, но пауър... Аман от селски тарикати в големия град!
  • #11
    Вин Дизел ( преди 6 години )
    Друго си е да караш бензиново мпс и да ти харчи майка си и баща си и като туриш газува фърга кючеци.
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** *** си мислят, че дизела не си заминава, а той отива в небитието.Хората в прав тект ви го пишат, а те си знаят тяхното дизел, та дизел. Толкова сте се напушили с тези сажди, че не виждате по-далеч от носа си. Дано по-скоро ги премахнат, за да си проветрите малко главите и да прогледнете!
  • #9
    ЕХА ( преди 6 години )
    Обясни им брато,на *** *** ,дето си мислят ,че дизелът си заминава-да,ама не !
  • #8
    скрий се ти! ( преди 6 години )
    Скрий се ти бре, вчера се върнах от Германия, кви пушеци бе кви миризими..кръстосах я отвсякъде никъде не мирише на нищо.Всички коли са над 2015 та.Кви дизели Ви гонят кви пушеци ..скрий се с тия патологични нервности спрямо въздуха. Хората карат с над 150 из магистралите, кви икономии кви 5 лева.Пародия.
  • #7
    до Тиририрама ( преди 6 години )
    ти пак си се надишал и си си повярвал, че си юрист по европейско право. Виждаш си минусите, обаче опиятите не те пускат! Продължаваш да акаш ВСЯКА тема. Понятно ми е, че не ти пука за чистия въздух в града, щото пъцкаш от вилата.Стига вече, basta! Скрий се!
  • #6
    fermera ( преди 6 години )
    Новината за проверката на проглокатурата за 4 цилиндровия дизел на БМВ320 в този сайт я скриха в дъното на статията за присъда на директор на Фолксваген.Ако се окаже истина че има софтоер който изключва филтъра над 3500 оборота и че БМВ също мамят,процента ще е по висок.В същото време цените на ел.колите падат а избора се увеличава.
fallback
Последни