fallback

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?

Разкриха подробности за третото поколение на модела

Премиерата на третото поколение на купеобразния седан Mercedes CLS е насрочена за автосалона в Лос Анжелис през ноември. Колегите ни от британското издание Autocar обаче успяха да се запознаят с предсерийния вариант на автовобила и разкриха подробности за модела.Новият Mercedes CLS ще съхрани формата на предшественика си. Това е модел с 4 врати и нисък покрив, който ще се настани като размери и цена между традиционните седани E- и S-Class. Версия Shooting Brake (комби) в новото семейство няма да има, тъй като се оказва, че интересът към нея е много слаб.Промените във външния вид засягат на първо място фаровете, които следват новия дизайн на Mercedes-Benz. Те са необичайна форма най-вече на дневните светлини. За модела са предвидени 18, 19 и 20-цолови джанти.Интериорът не предлага изненади, като той е подобен на този на E- и S-Class. Пред водача има два дисплея – един за приборите и втори – за мултимедийната система. Дефлекторите на вентилацията са същите като при Е-Class. По желание на клиента, задните седалки могат да бъдат разделени на две или на три места.Моделът е изграден на платформата MRA, взаимствана от E-Class, но електрониката и повечето опции са същите като при S-Class. Стандартното окачване е на пружини, а адаптивните амортисьори се предлагат като опция.Двигателите са бензинови и дизелови, като при първите задължително има допълнителн старт-генератор с мощност 20 к.с. Той се захранва от 48-волтова система. Така нареченият „мек хибрид” гаси или стартира мотора при движение по инерция, а също така помага и при ускорение.Базовите мотори са два с по 4 цилидъра. Дизелът развива 244 к.с., а бензиновият – 299 к.с. Следват редовите 6-цилиндрови двигатели, които при дизела развиват 285 или 340 к.с., а при бензина – 367 к.с. Ще се предлага и версия AMG с 435 к.с., но все още не е ясно дали ще има вариант с V8 агрегат.Снимки: Autocar 

Тагове: mercedes-benz cls
fallback
  • #19
    Аморфис ( преди 7 години )
    Щуротия? Че не се борави удобно с мултимедията? Ти да си чувал, че има хора с различно мнение от твоето? Колко още човека да ти пишат, че на конглокенцията е по-удобна мултимедията? Колко?
  • #18
    99% от ... ( преди 7 години )
    драскалите щуротии тук ще точат лиги само и само да го вземат след 10-на години N-та ръка, когато трошотките и рената им са отдавна претопени за вилици и лъжици.Гроздето направо вкиснато! )))
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    ГРОЗЕН
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Колкото повече го гледам това, толкова повече ми харесва W124. Странно, но е факт. Който се чувства длъжен (или засегнат), може спокойно да ми даде един минус... Нямам проблем с това.
  • #15
    Аморфис ( преди 7 години )
    Мултимедията наистина не е удобна. Аз от друга гледна точка. 15 минути не мога да вържа един телефон към W212. На BMW F10 го вързахме за 2 минути. Сами преценете кое и как е направено!Дизайнът - бива. Лошото е, че ще се препокрива с s-class купето, ще е по-евтин и може пък и това да целят - от него да има най-големи продажби. Старите модели са ниски и не са удобни за хора над 180 см. Говорим за задностоящите.
  • #14
    Georgi ( преди 7 години )
    Да анонимко не е удобен интериора, особено мултимедията при 180км въобще не е удобна за управление и разсейва,и това ще ти го потвърди всеки от потребители до официални списания. Ама за това трябва да си ги карал всичките, а не да си ученик, дето знае само как Бенцу е много як...
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мда, интериора е копнат директно от Лада, затова скоростния лост е 1,5 метра! Аре на село, там си неотразим!
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много грозен.Новите Мерцедеси приличат на сапунерки до един,а с тия недодялани предници направо изглеждат абсурдно и отпред. А таблото е като от друга кола,тия километражи седят все едно са взети от Лада 1500S.
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тоя свят лежи на раменете на бунаците и така ще си остане во веки веков :)Е аз това от кога го разправям, ама няма кой да чуе!Само, че не светът, а немското автомобилостроене.Какъв бyнак трябва да си, за да си купиш немска талига при условие, че те мамят най-нагло с всичко. Ама така е де в този смисъл и за света може да го кажем.
  • #10
    Азис, ( преди 7 години )
    харесва това!П.С. Също и ана-ла на м0деpa-cта го харесва Азис, нищо, че е, като войнишко кепе.Ша та скъсам на балет момиченце.Нали знаеш от къде в 0стата, за да си усетиш вкуса на л***й-ната...
fallback
Последни