fallback

Какъв е новият Mercedes-Benz CLS?

Разкриха подробности за третото поколение на модела

Премиерата на третото поколение на купеобразния седан Mercedes CLS е насрочена за автосалона в Лос Анжелис през ноември. Колегите ни от британското издание Autocar обаче успяха да се запознаят с предсерийния вариант на автовобила и разкриха подробности за модела.Новият Mercedes CLS ще съхрани формата на предшественика си. Това е модел с 4 врати и нисък покрив, който ще се настани като размери и цена между традиционните седани E- и S-Class. Версия Shooting Brake (комби) в новото семейство няма да има, тъй като се оказва, че интересът към нея е много слаб.Промените във външния вид засягат на първо място фаровете, които следват новия дизайн на Mercedes-Benz. Те са необичайна форма най-вече на дневните светлини. За модела са предвидени 18, 19 и 20-цолови джанти.Интериорът не предлага изненади, като той е подобен на този на E- и S-Class. Пред водача има два дисплея – един за приборите и втори – за мултимедийната система. Дефлекторите на вентилацията са същите като при Е-Class. По желание на клиента, задните седалки могат да бъдат разделени на две или на три места.Моделът е изграден на платформата MRA, взаимствана от E-Class, но електрониката и повечето опции са същите като при S-Class. Стандартното окачване е на пружини, а адаптивните амортисьори се предлагат като опция.Двигателите са бензинови и дизелови, като при първите задължително има допълнителн старт-генератор с мощност 20 к.с. Той се захранва от 48-волтова система. Така нареченият „мек хибрид” гаси или стартира мотора при движение по инерция, а също така помага и при ускорение.Базовите мотори са два с по 4 цилидъра. Дизелът развива 244 к.с., а бензиновият – 299 к.с. Следват редовите 6-цилиндрови двигатели, които при дизела развиват 285 или 340 к.с., а при бензина – 367 к.с. Ще се предлага и версия AMG с 435 к.с., но все още не е ясно дали ще има вариант с V8 агрегат.Снимки: Autocar 

Тагове: mercedes-benz cls
fallback
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия съвсем се обезличиха,към по зле ..
  • #8
    JDM_Mercedes ( преди 7 години )
    Така с камуфлаж е трудно да се определи как изглежда модела. Най-вероятно отново ще бъде стандарт в сегмента, но...Колкото и да харесвам новите интериори на Мерцедес, не мога да разбера, защо ЦЛС не се предлага с негов си, уникален такъв. Както беше първата генерация.А 8-цилиндров мотор със сигурност ще предложат. Просто БМВ, Ауди и Порше няма да им позволят този лукс, да си карат само с 4 и 6 цилиндрови мотори, колкото и добри да са те !
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    Интериора не бил удобен при високи скорости !!! НЕВЕРЯТНИ КАПАЦИТЕТИ !!
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Истинската гъзария е S Coupe (по старому CL и SEC). Иначе CLS-а казва "много искам да съм супер гъзар, ама нямам толкова пари и не мога да си позволя втора кола, следователно ми трябват 4 врати" :-)
  • #5
    Брандо ( преди 7 години )
    Въпреки, че е с камуфлаж си личи че отново отвън ще е страхотен и пак на първо място ! на който му са малки прозорците да се вози с каруца на село. Новите двигатели са от S класата и поставят нови стандарти за останалите ! Нямам търпение да пробвам редовия 6 цилиндров 367+22к.с. УНИКАЛЕН !
  • #4
    нововнос ( преди 7 години )
    Това на предната броня дупки от глокшуми ли са?
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Чиста Е-класа с по-лоша видимост (през тези малки стъкла гледаш като през бункер), по-лоша ергономия и по-малко пространство. Като го предлагат вече и с 4-цилиндрови таксиджийски мотори, не знам къде отива ексклузивността на модела. Този сегмент си е изначално сбъркан при положение, че има големи и луксозни GT купета с две врати.
  • #2
    Georgi ( преди 7 години )
    Интериор - няма изненада, същият е като на Е класата и производните й, лично аз не го харесвам, не е удобен за управление, особено при висока скорост и е по-зле и от БМВ и от Ауди. Екстериор - горе долу, изчерпва се с промяна на стопове и фарово. Двигатели - там е голямата промяна - нови дизели, нови бензини. Чисто обективно: новата А7 ще изглежда по-добре, кой от двата е по-здрав е трудно да се каже, но е факт, че Бенца е с по-голяма гаранция, поне в БГ.
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 7 години )
    Към момента което се вижда е крайно грозен! Все още първото поколение е с най-добрия дизайн...
fallback
Последни