fallback

Hyundai: Немците се занимават с глупости

Влечението на BMW и Mercedes към електронните технологии било безмислено

В компанията Hyundai считат увлечението на германските премиум-марки BMW и Mercedes-Benz по съвременните електронни системи за „глупаво”. Това обяви Алберт Бирман, бивш шеф на BMW M, който сега оглавява спортното подразделение на корейския производител.„Ние нямаме пневматично окачване, активни стабилизатори или камери, „усещащи” пътя. Всичко това са глупости. Ние разполагаме със здрава платформа, тонове яка стомана (нищо че колите ни са по-тежки от тези на конкуренцията) и регулируеми амортисьори. Това е всичко, от което се нуждаем, за да направим добър автомобил”, обясни Бирман.Според топ-мениджъра, многото технологии в луксозния сегмент са маркетинг и повод за шум в медиите. Бирман е категоричен, че повечето от тях са ненадеждни, лесно се чупят и създават огромни проблеми на купувачите.В Hyundai са на мнение, че вместо върху електрониката производителите трябва да се съсредоточат върху прости, но надеждни технологии. Бирман посочва, че преди да стигнат до серийно производство автомобилите на марката му изминават близо 50 000 км на различни тестови трасета - нещо, което никой друг производител, с изключение на Ferrari и Porsche, не прави.Снимка: Hyundai

Тагове: hyundai
fallback
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    От последната статистика: лоялните клиенти на Хюндай са 91%, а на Фолксваген 47%. Няма какво да коментираме повече.
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хюндай имат полигн за изпитания в северна Швеция. Когато писаха за това, отбелязаха, че нито една германска фирма няма полигон за екстремни изпитания.
  • #20
    Анонимен ( преди 6 години )
    младене , много се бъркаш моето момче
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пичове, климатика беше сериен в Hyundai Accent от 1994 г. По това време Поло и Голф 3 изобщо не бяха чували какво е това. То в Голф 4 беше супер екстра.
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Прогресът движи света, но доказания прогрес. Не фърфалашки недоизпипани недомислици, каквото е практиката във Фолксваген. Там и 5 километра изпитания не правят. Бързат да продават и клиентите после ги съдят.
  • #17
    младен ( преди 6 години )
    До тоя под мене.До скоро изброените екстри бяха екстри в немските кошници. В японските автомобили си бяха стандартно обурудване ;)
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много ясно , че екстрите продават колатаМного ясно, че колкото повече екстри - толкова повече проблеми!Ама нека не забравяме, че екстра доскоро бяха климатик, ел. стъкла, отопляеми седелки, абс , есп, климатик...ама вече като сме свикнали с тях - няма да си купиш кола без примерно климатик (ако не си дошо де) така,че този Немец, да не се прави на японец и на много умен и оригиналенпрогреса движи света
  • #15
    СеСе СеРе ( преди 6 години )
    Прав е човека! Уливат се с "екстрите" в последно време! Всичко е да вземат повече пари, но всеки си знае какво му трябва в колата! Има маниаци, които искат да имат и тоалетна в колата си и доста от тях си я имат- цялата кола им е една мобилна тоалетна!
  • #14
    Брандо ( преди 6 години )
    На мен пък ми е приятно, автомобилът ми да се носи над пътя, да ме предупреждава за всичко и отпуснат на креслото да слушам Джо Кокър все едно е на задната седалка. Няма смисъл да казвам марката !
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Брей, в кви фирми бачкате вие бе. Служебни Мерцедеси раздават, служебни Аудита.Шофьори не ви ли дават?
fallback
Последни