fallback

Фиат Браво/Брава/Fiat Bravo/Brava

+ Прилично пространство, висок комфорт, добро оборудване за сигурност, нисък разход- кратки интервали на обслужване, нелогични инструменти, относително качество

 История на модела 9/95 Представяне на компактната лимузина с 3 и 5 врати.2/96 Нов мотор в програмата: 1.6 литров бензинов с 103 к.с.10/96 Представяне на два нови дизел мотора по 1.9 литра с 75 и 100 к.с.4/98 ABS и серво серийно във всички модели11/98 Мащабни подобрения в модела, странични еърбегове серийно8/01 Смяна на модела, представяне на СтилоИмето беше подбрано амбициозно, на аплаузите за компактния Фиат не бяха многоДали се дължеше на неконвенционалния дизайн или на тотално руинирания от предшественика Типо имидж? Специално в Германия Браво/Брава остана странично пазарно явление. При това почти няма какво да се критикува: пространството в купето и комфорта са над средното за класата, ниското ниво на шум също заслужава да се отбележи. Учудващо е, че бензиновите мотори, с изключение на спортния 5-цилиндров в Браво, не са много мощни и имат нужда от високи обороти. Повече сила имат дизеловите двигатели, които се появяват една година след старта на модела и през 1998 са заменени от модерни комън-рейл агрегати. Авариите застигат по-често слабата 1.4 литрова версия. Но така или иначе Браво и Брава не заслужават медал за надеждност.  Най-често срещани повреди: Мотор: Повреди, следствие на скъсани ангренажни ремъци и прегряване, причинено от дефектирали термостати или разливи на водаПроблеми със запалването и инжекционаЯдове, особено при 1.4 литра бензин, с износени съединители и тежък ход на скоростите. Електрика: бойкот на имобилайзера и дефектни горивни помпи  
Тагове:
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 16 години )
    НЕ МОЖЕ ВСИЧКИ ДА КАРАТ СКЪПИ КАЧЕСТВЕНИ КОЛИ НЕМСКИ ИЛИ ЯПОНСКИ ТРЯБВА ДА ИМА И ТАКИВА С ИТАЛИАНСКИ БОКЛУЦИВСЕКИ СПОРЕД ЧЕРГАТА СИ
  • #13
    Анонимен ( преди 16 години )
    НЕ МОЖЕ ВСИЧКИ ДА КАРАТ СКЪПИ КАЧЕСТВЕНИ КОЛИ НЕМСКИ ИЛИ ЯПОНСКИ ТРЯБВА ДА ИМА И ТАКИВА С ИТАЛИАНСКИ БОКЛУЦИВСЕКИ СПОРЕД ЧЕРГАТА СИ
  • #12
    vasil ( преди 16 години )
    Лошата слава на FIAT е абсолютно незаслужена и незнайно защо, това е така в България, в много по-голяма степен отколкото другаде. Конкретно за Браво - вижте кои са му конкурентите (европейските ;)) в класа, когато го пускат на пазара (1995) - Голф 3, Астра, Ескорт, Рено 19, Пежо 306(единствения достоен според мен). Динамиката и дизайна няма да ги коментирам, мисля че там е ясен победителя. Като добавим, че не отстъпва по комфорт и здравина и на всичкото отгоре е по-евтин, за какви конкуренти изобщо говорим.
  • #11
    Stigy ( преди 16 години )
    Здравейте.Карам Фиат Браво 1.9TD100 1998год. от 3 год.Имам 35 000км. Доволен съм, не ми е създавала проблеми.Останах приятно изненадан.Ел.пакет,климатик и всичко най-важно си го имам.От VW и Audi щяха да ми искат два пъти повече пари за такъв клас кола.Радвам се,че съм направил правилен избор.
  • #10
    dimo79 ( преди 16 години )
    karah fiat tipo 4 godini.sega karam bravo ot 3 dovolen sam i ot dvete da go duhat drugite
  • #9
    Сандо ( преди 16 години )
    kimМоже. Като смениш колата. Следващата като се разтрака - пак. И пак. И за това не са виновни ФИАТ, а тези, които поддържат пътищата.Имах ФИАТ Браво 1.6 ... Ами мажеше всичко в класа си, че и нагоре, което е ДО 2.0 и без турбина. Лекотата на управление е феноменална, доволно стабилна (но не уникална), приятно комфортна (много по-добра от 3-ките и Астрите). Сега карам Стило на смешни километри... ами общо взето - да го духат тези, които твърдят за ФИАТ-а и яда ... След първото Пунто, италианците дръпнаха много напред. За разлика от немците.
  • #8
    Kim ( преди 16 години )
    От 3 седмици имам Fiat Brava.В началото всичко беше наред и сега е,като изключим факта,че от както я карам по нашите разбити пътища всички пластмаси в купето започнаха да скърцат след втората седмица.Може ли човек да се справи с този проблем?
  • #7
    Yerdna ( преди 16 години )
    От около година карам Fiat Marea Weekend 105 JTD, модел 2000 година. Взех я за 6000 лева. Бих искал да ми посочите какво друго 7-годишно комби с common rail дизелов двигател бих могъл да си взема за тези пари. А, освен това колата е с ABS, 4 еърбега, климатроник, халогени, лети джанти, 4 елстъкла, елогледала, фабрично вграден радиокасетофон, електрическа седалка за шофьора с подвижна лумбална опора... За 7-годишно Ауди А4 или БМВ тройка с подобни характеристики ще ви искат 15-20 хиляди лева. Колата е много добра. Разбира се, има си и дребни кусури, които леко дразнят, но поне за мен е с оптимално съотношение между цена, качество, оборудване и возия.
  • #6
    fiata ( преди 16 години )
    Wartburg - 6to ne kaza vednaga 4e si mentak. Az pak karam kolite 2 naj-naj-mnogo do 3 metra i ustanovqvam kakvi sa :-D
  • #5
    Wartburg ( преди 16 години )
    4o4ko като казвам че съм карал,нямам предвид че съм притежавал автомобилите...карал съм ги във връзка с автокъща,карал съм ги в рамките на 25-30 километра,карал съм доста автомобили и усещам кой става и кой не...
fallback
Последни