IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz е готов с два нови модела

До месеци ще видим третото поколение на CLS и нов спортен седан

Mercedes-Benz е готов с два нови модела

Компанията Mercedes-Benz готви две предстоящи премиери на свои модели в близките месеци. Първата от тях ще е на третото поколение на седана CLS, а втората – на седан с 4 врати, в чоято основа ще бъде купето AMG GT, съобщава Motor1.

Mercedes-Benz е готов с два нови модела

Новият Mercedes-Benz CLS ще се появи пред публика по време на автосалона в Лос Анжелос през ноември, като ще бъде показана неговата хибридна модификация. Тя ще разчита на бензинов двигател с 6 цилиндъра и електромотор. В основата на модела е новата E-Class, като в компанията се отказват от версията Shooting Brake (комби).

Седанът с 4 врати на базата на купето AMG GT на свой ред ще бъде показан пред публика на автосалона в Детройт през януари. Серийното производство ще стартира веднага след това, а дизайнът на автомобила ще повтаря напълно показания тази пролет в Женева концептуален модел (на снимките).

Автомобилът ще бъде изграден на платформата MRA, която в момента се използва за моделите C63, E63 и S63 AMG. Заради намаляване на теглото по-голяма част от конструкцията ще бъде направена от алуминий и високоякостна стомана.

Техническите характеристики на модела се държат в тайна, но според неофициална информация той ще получи 4,0-литров V8. Мощността на двигателя ще е около 600 к.с. Не се изключва и появата на хибридна модификация.

Mercedes-Benz е готов с два нови модела

Прототипът, показан в Женева, бе оборудван с хибриден агретат, в който влизаха 4,0-литров бензинов V8 и електромотор. Съвкупната мощност превишава 800 к.с., като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3 секунди. Концептът получи и автоматична скоростна кутия Speedshift MCT и перенастроено окачване.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    БМВ то ми купено на 0км, пак определно е по-ново от кошницата на бащата ти мойто момче:))
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    до жорето ( преди 1 година )
    джорко карай си 5-годишното задно бенве и глей пак да не уцелиш кофата с боклука на завоя у маалата! за Мерцедес явно не ти стига нито джоба нито ума.
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    Мен ли си, уомън ли, ама вземи се обади в силвърстар Варна, имат е клас купе, е400 форматик, може и да ти дадат да го тестваш и после ми говори, кой какво е гледал на снимки. БМВ то ми на пет годин показва музика, радиа и телефони на стъклото, а чисто нов Мерцедес само скорост и навигация, в допълнение, новите тъчове на волана са са далеч от перфектното. Ама ти си знаеш, щото в училище си говорите, че Мерцедес е мноуууу як брат.
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Мерцедеса ако го погледнем от към двигатели , трансмисия, и разход на гориво е на нивото на коли от преди 10 години , но от към удобни седалки е първенец ....толкова му е величието
  • #7
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Мен ( преди 1 година )
    Момчета, пишете неща за стари модели. Колегата с 5 годишното БМВ, новото Е купе само на снимка май го е гледал...Инфотеймънта е в пъти по-добър от всичко до момента и най-вече е супер интуитивен и лесен за управление, особено с двата тъчпада на волана. Сега във фейслифта на Ес клас ще е така. Иначе до преди година определено БМВ бяха номер 1 в тази област
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Петър ( преди 1 година )
    А когато взех мерцедеса ми трябваше година да свикна с него, в Мерцедес всичко е по-различно от другите марки, в началото мислех, че не е логично и ме дразнеше, а полсе трудно се разделих с него. В началото колко се ядосвах само, че не е прост тъчскрийн, а трябваше да въртя тоя ролер и да се моля най-накрая да попадне на полето, което искам да натисна
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Петър ( преди 1 година )
    Относно тестовете съм съгласен, но разликата не е голяма. Във твоя случай е по-скоро въпрос на свикване. Аз имах подобно усещане след като бях карал Мерцедес (нов от 2014) и го смених с друга марка, всичко в мерцедеса ми се струваше по-логично, но това не беше само с мултимедиата а чистачките, ръчната, дори кукичките в бахажника.
  • #4
    7 rate up comment 8 rate down comment
    Georgi ( преди 1 година )
    S класата не е нищо повече от Седмицата, освен малко по-добре изглеждащ интериор. Мултимедията и системите за управление са все още много, много далеч от БМВ, всеки един тест го показва. Лично аз като тествах новата Е Клас купе не можех просто да разбера, как БМВ то ми на пет години има в пъти по-интуитивно обслужване на навигация, музика, радиостанции и телефон от чисто нов Мерцедес. В двигателите и разполагаеността им в различните модели БМВ са все още ненадминати.
  • #3
    7 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До този под мен Много си прав (S, S Coupe, SLS, SL) са в друга класа нооооо само по комфорт и глезотиики иначе са си гола вода от всякъде ако се сравнят с БМВ и Ауди
  • #2
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Като изключим грозните SUV-ове, топ-автомобилите на Мерцедес от последните години (S, S Coupe, SLS, SL) вече са просто в друга категория и не бива да се сравняват с БМВ и Ауди, а с бутикови и ексклузивни марки като Астън Мартин, Бентли и Мазерати. Една високо оборудвана S65 спокойно минава 250 хиляди евро.