fallback

Mercedes направи хибрид с водородно зареждане

Кросоувърът GLC F-Cell ще се появи в серийно производство

Компанията Mercedes-Benz представи на автосалона във Франкфурт предсериен вариант на електрическата версия на кросоувъра си GLC. Той е получил добавка F-Cell към името си, като електромоторът може да работи както с енергия от водородни клетки, получени в резултат на химическа реакция, така и от литиево-йонна батерия.Всъдеходът е получил електрически агрегат с мощност 200 к.с. и 350 Нм. Два балона побират 4,4 кг. водород, като са поставени в долната част на каросерията. Единият е под кардановия вал, а вторият – под задния ред седалки. Всички останали елементи от водородна система са поместени под предния капак.Литиево-йонната батерия е поставена под пода на батажника. Нейният капацитет е 13,8 кВт/ч, като тя може да се зарежда от електропреносната мрежа. За пълното зареждане на акумулатора са нужни около 90 минути.Mercedes-Benz GLC F-Cell има няколко режима на работа по време на движение. При активиране на режим Hybrid моторът получава енергия от двата източника. Ако се избере F-Cell, се изключва батерията. Тя работи сама в режим Battery, а при активация на Charge зареждането на акумулатора става по време на движение.Само на водород кросоувърът може да измине около 437 км. Пробегът единствено на ток от батерията е 49 км. В момента моделът преминава финалните си тестове, но все още не е ясно кога ще започне серийното му производство.Снимки: Mercedes-Benz 

Тагове: mercedes-benz glc f-cell
fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    " Е да, ама Мерседес не е Тесла. И наой ден като нищо може да станат част от портфолиото на американците. "Май доста си се пообъркал.Вземи чети повече.Мерцедес никога няма да стане американска - по скоро ще си купи нещо американско. Личи си, че не само от автомобили не вдяваш, ами и от геополитика също.Германските фирми са едни от най големите конглокенти на американските и малко трудно им се дават, както и обратното.Конглокират се по целия свят, но една друга трудно се купуват.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако САЩ спрат да наливат пари в Тесла ще фиряса за 2 месеца. Мерцедес са си опекли работата, та това с Теслите е само в главите на напушени ИТ-та, всеки нормално разбиращ от икономика човек е наясно че в близките 15г. тия електрики са заникъде. Дълъг процес на подмяна предстои и то в неясна посока.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е да, ама Мерседес не е Тесла. И наой ден като нищо може да станат част от портфолиото на американците.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    "3. Едва ли ще минеш повече от 400км. без да предвидиш престой ПОНЕ за тоалетна, в рамките на което може да презаредиш, без да се налага да чакаш 1-2 часа"И къде точно ще заредиш? Зарядните станции в цял свят се броят на пръстите на ръцете ти. Ако повечето мрънкат, че няма къде да си зареждат електромобилите, при положение че могат да го направят във всеки един контакт, какво ли ще е предизвикателството да зареждаш водороден автомобил?Зареждането на Тесла за 400 км отнема 40мин. а не 1-2часа
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Тея пак се опитват да открият топлата вода при условие, че японците са е открили.Дори Тойота предостави всичките си патенти по отношение водородните автомобили напълно безплатно. Вурстовете за пореден път копират и се мъчат да направят нещо допълнително, но едва ли ще им се получи, защото са си пълни некадърници и освен дизели за друго не ги търси. Похвалното е само това, че най-после им е увряла главата и са спрели да горят водорода. Малко бавно схващат, но това е нормално за тях и феновете им
  • #2
    До AutoMedia ( преди 6 години )
    "... батерия е поставена под пода на баТажника. ...* AutoMedia купете си софтуер или добавка за откриване и корекция на правописни грешки.
  • #1
    до Долния ( преди 6 години )
    1. Специални са и тежат, защото съдържат водород.2. Ето защо са СКЪПИ!3. Едва ли ще минеш повече от 400км. без да предвидиш престой ПОНЕ за тоалетна, в рамките на което може да презаредиш, без да се налага да чакаш 1-2 часа
fallback
Последни