fallback

Volkswagen показа своя кросоувър на бъдещето

Целта на германците е през 2025 г. да бъдат №1 при автомобилите на ток

Компанията Volkswagen показа във Франкфурт подобрен вариант на концептуалния си модел I.D. Crozz, който през 2020 г. ще се появи в серийно производство. Това е първият от серията електромобили, който трябва да направи от германската марка лидер в този сегмент.Пред журналисти шефът на Volkswagen – Херберт Дийс, заяви, че през 2025 г. марката ще продава по 1 млн. електромобили на година. Настъплението на този фронт ще стартира 5 години по-рано, когато на пазара ще излязат унифицираните модели от семейството I.D. Първо ще бъдат готови хечбекът I.D. и кросоувърът I.D. Crozz, а през 2022 г. към тях ще се присъедини и компактният ван I.D. Buzz.Именно показаният във Франкфурт прототипп I.D. Crozz II дава ориентир какъв ще бъде електрическият кросоувър на марката. Той е познат до голяма степен, тъй като повтаря концептуалния модел, показан през пролетта на салона в Шанхай. Машината е получила специален цвят „Хибискус”, 21-цолови джанти, преработена оптика и допълнителни декоративни елементи.Размерите на електромобила се запазват – дължина от 4625 мм и разстояние между двете оси от 2773 мм. Очаква се те да бъдат същите и при серийния модел. Най-вероятно ще бъде запазен и купеобразния силует с ниско падащ покрив, но някои от елементите – като вратите, които са без централни стойки и се отварят в различни посоки, ще бъдат опростени.Интериорът е във формат Open Space, като е запазил 4-те отделни седалки, цифровите органи на управление, системата с датчици за разпознаване на жестовете и светодиодната система Smart Lights. Концептуаният модел разполага с автопилот, както и със специална система за почистване на въздуха CleanAir. Не е забравена и практичността – обемът на багажника е 515 литра. С толкова разполага и удължената версия Allspace на VW Tiguan.Технически I.D. Crozz II не е променян. Той е изграден на електрическата си платформа MEB с поместена под пода литиево-йонна батерия с капацитет 83 кВт/ч и по един електромотор на всяка ос. Предният развива 102 к.с. и 140 Нм, а задният – 204 к.с. и 310 Нм. Сумарната мощност е 306 к.с., като осигурява развиване на скорост до 180 км/ч. С едно зареждане I.D. Crozz II изминава до 500 км, като за 30 минути батерията може да бъде напълнена до 80% от специална зарядна станция.Окачването на електромобила е с McPherson отпред и многоточково отзад. Има и адаптивни амортисьори, като разпределението на тягата между двете оси е 48:52. Според представител на Volkswagen, управляемостта и пътното поведение на модела са на нивото на хот-хеча Golf GTI.Снимки: Volkswagen

Тагове: volkswagen i.d.crozz i.d.buzz
fallback
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    хахаха,иронията ти е наистина впечатляваща! Ама само как ги нареди нямам думи "визия и концепция за бъдещето" хахахаха, опасен си.Ако погледнем реално на нещата, ако имаха визия нямаше да правят пенсионерски коли, а за бъдещето освен софтуер, който да лъже за вредните емисии друго не са измислили. Даже и него не са го измислили, а са го направили други мошеници пак немски от БОШ.Най-добрите и най-големи мошеници са и това никой не може да го оспори.
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    да от VW използват често ще, защото имат визия и концепция за бъдещето !досега каквото са казали са го направили - затова са най добрите и най големите !!!за разлика от доста други дето щекат и накрая фалират !!!
  • #3
    Анонимен ( преди 6 години )
    Частицата "ЩЕ" е най-ползваната от концерна Фолк с ВагенПак ЩЕ правят нещо и пак дават лъжливи обещания. Б***лъците да им вярват!
  • #2
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако някой им произведе батериите, електродвигателите и електрониката може и да успеят да произведат 1 млн. електрички. Иначе абсурд. Те сега сами без китайските заводи не могат да си обезпечат канцерогенните производства, а какво остава за съвсем ново за тях производство.
  • #1
    none ( преди 6 години )
    ФВ първо да продадат 10К ел.коли тогава да мечтаят за 1М. Най-технологично изостаналата компания, се сили да поведе технологичната революция. Конглокенцията им в лицето на Тесла и Рено-Нисан, ще трябва да се върне 5 години назад, че да ги настигнат. Може пък кризата на ФВ да им се отрази добре и да ме опровергаят ... От това ще спечелим всички ...
fallback
Последни