fallback

Porsche представи новия Cayenne

Всъдеходът излиза на пазара с два нови двигателя

Третото поколение на един от най-успешните модели в историята на Porsche – всъдехода Cayenne, официално бе представено на специално събиние в Щутгарт. Автомобилът е направен в стила на новото Porsche Panamera, но запазва пропорциите на своя предшественик.На старта на продажбите новия Cayenne ще бъде достъпен с избор от два нови 6-цилиндрови двигателя. Първият е 3,0-литров турбомотор, развиващ 340 к.с. (с 40 к.с. повече от предшественика му), а вторият – 2,9-литров (версия Cayenne S) с  440 к.с. Това е с 20 к.с. от аналогичната модификация при предишното поколение.Разстоянието между двете оси не се е променило в сравнение с предишната генерация – 2895 мм, но автомобилът е с 63 мм по-дълъг – 4918 мм, с 44 мм по-широк – 1983 мм, и с 9 мм по-нисък - 1696 мм. Увеличен е и обемът на багажника – със 100 литра и вече достига 700 литра.За първи път в историята Porsche Cayenne е оборудвано със система за управление на задните колела – такава, с каквато разполагат моделите 911 и Panamera. Тя повишава маневреността в завоите и устойчивостта при престрояване с висока скорост.Базовото оборудване на модела е доста по-богато от досега. Дори най-достъпният Cayenne разполага с светодиодни фарове, активно система за задвижване на четирите колела, система за помощ при паркиране с датчици отпред и отзад, телефонен модул с точка за достъп Wi-Fi, и друго оборудване.Всъдеходът ще се предлага с 3 вида главни светлини. В базовия вариант ще има светодиодни фарове, а срещу заплащане ще се поставя система Dynamic Light, която включва автоматично завиване и автоматично превключване от къси на дълги, за да не се заслепява шофьора на идващия отсреща автомобил. При най-скъпия вариант ще се предлага матричини фарове с 84 елемента, позволяваща промяна на интензивността и разпръскването на светлината.Снимки: Porsche

Тагове: porsche cayenne
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Пътуван за удоволствие, посещавам интересни места, не съм от тях ;)
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Охооо тук май си имаме няколко турски гастарбайтери
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Каква магистрала има в Мюнхен? Около Мюнхен и вътре има много ремонти. Пътувам последните 3-4 г по два пъти в годината през града. И да, прекарах 3 часа минавайки 4 км по магистралата Залцбург - Мюнхен на около 20 км от Мюнхен. Дори ще ти кажа, че беше на 20 юни. Какъв обходен маршрут търсиш? Всички които бяхме там, защо не бяхме отбити? Всъщност, зарежи... ясно е че няма смисъл да пиша повече. С форумни философи няма смисълАко засичат разхода там може и 70/100 да стигне.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако собствениците не ги интересуваше разходът, дизелoвият Кайен нямаше да е най-продаваният в Европа.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Чакай сега! До преди малко твърдеше, че В Мюнхен (не около, а В) си минал за 3 ч. 4 км. а сега го обърна на това, че ОКОЛО М1нхен имало много ремонти. Понеже никога не си бил там ще ти кажа, че и в самият град ги има много, но подобни задръствания НЯМА. Единствено от катастрофи се получават. Ремонтите главно нощем ги правят, за да не се отразява на трафика и отделно винаги отклоняват движението през обходни маршрути, за да няма задръствания. ВИНАГИ!Излез от селото и се разходи малко!
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** си!Около Мюнхен винаги има много ремонти. Всяка година. Ясно е колко си бил там!
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    За около 3 часа минах 4 км магистрала!!!Малееее, ама верно ли бе?Ама ти да беше слязъл пеш да се влачиш по-бързо щеше да минеш!!!И коя е таз магистрала в Мюнхен да ни светнеш, защото съм ходил много пъти там и мога да кажа че района го познава,много добре и никога подобни задръствания не е имало и НЯМА. единствено катастрофа ако има но тогава се реагира бързо и колите се пренасочват по обходни маршрути и пак няма как да стане за 3 ч. 4 км. Измисли друга лъжа! В Кайена имаше камера на теста.
  • #5
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Това е за 100 км. градско в Мюнхен."Това лято минах през Мюнхен. За около 3 часа минах 4 км магистрала!!!Ти какъв разход очакваш там? Твоята бангия колко ще даде?
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    ами явно някой хора го гледат.особено пък германците каквито са стиснати бъди сигурен че го гледат повечето.а дори и да не го гледат няма как да не ти направи впечатление че след 200 км трябва пак да зареждаш.естествено никой с порше не го бърка разхода но толкови фрапираща разлика между обявен и реален разход боде очите.
  • #3
    none ( преди 6 години )
    След 1-ви Септември, ще трябва да напишат истинският разход на гориво колко е в брошурата. И този път скандала с емисиите ще е с бензиновите двигатели, щото няма производител в момента, който да обявява реалният разход на бензинов или на дизелов двигател, но при бензиновите двигатели разликата с обявеният разход може да достигне до 100% нагоре. А като харчи двигателя двойно, то и емисиите са му двойни. Друг е въпроса кой си купува Порше и му гледа разхода ...
fallback
Последни