fallback

Турбодизел със 120 коня и 9-степенен автомат за европейската Honda Civic

Модернизираният агрегат с обем 1,6 литра харчи едва 3,7 л/100 км

Европейското подразделение на Honda разкри подробности за дизеловата версия на новото поколение на Civic, която ще се появи на пазарите на Стария континет през пролетта на 2018 г.Моделът ще разчита на добре познатия двигател 1.6 i-DTEC, развиващ 120 к.с.  Силовият агрегат е модернизиран, като  ще  предлага комбинация от висока динамика, ниски нива на вредни емсии и най-вече малък разход на гориво. Първите мотори са тествани, като те отговарят на новите стандарти за разход на гориво и вредни емисии, влизащи в сила през тази година.Инженерите на Honda са направи редица подобрения по мотора, за да постигнат среден разход от 3,7 л/100 км и нива на вредни емисии СО2 от 99 г/км. Промените включват намаляване на триенето в цилиндрите, което е постигнато с буталата, направени от нов материал - хром-молибденова сплав.В двигателя е използвана система Bosch за впръскване на горивото, както и малък турбокомпресор. Осигурена е циркулация на отработените газове под ниско налягане, както и отвор в главата на цилиндрите, гарантиращ голям всмукателен поток.Агрегатът е достапън и за двете версии на Civic - хечбек и седан. Той ще може да се комбинира с 9-степенна автоматична скоростна кутия, която за първи път ще бъде налична при автомобил с предно предаване. Моторът и трансмисията ще се сглобяват в завода на Honda в Суиндън, Великобритания, където се произвежда и моделът.Снимки: Honda

Тагове: honda civic
fallback
  • #51
    друг умник ( преди 6 години )
    хубаво е пич като си го вадиш,поне да има какво да покажеш,и си провери сантиметрите за да не ти се смеят, не за друго . High Torque Capacity RWD 10-speed Automatic Transmission(AWR10L65) Те ти го 10 степенния.Имаш да дочиташ явно..
  • #50
    Анонимен ( преди 6 години )
    Я кажи кой е 10 степенния автомат и на Айсин бе умник.
  • #49
    Анонимен ( преди 6 години )
    Я кажи кой е 10 степенния автомат на ZF бе умник.
  • #48
    Анонимен ( преди 6 години )
    А ти защо не кажеш колко ти е акъла? Всъщност няма нужда, защото караш немски кош и от това следва, че акъл нямаш.Кажи все пак за теглото да видим колко е по-тежко над 7 скорости. Автоматика на Хонда с 10 скорости е с 5 кг. по-тежък от 6 степеното дсг на ваг. Малеййй ама то много тежко ве. Направо ужас хахаха. Хайде измисли някоя нова лъжа, за да оправдаеш немската некадърност.
  • #47
    Kibik ( преди 6 години )
    Защо не кажат колко килограма тежи новия автоматик? След 7 степени нагоре ефекта се губи от голямата маса...
  • #46
    приусчето ( преди 6 години )
    ..inn-bla bla, пич на ква трева си ти ? хехех,забавно е.
  • #45
    Анонимен ( преди 6 години )
    Сивика е хубав, но няма шанс срещу Фолксваген, който вече ползва новите двигатели на Фиат.Просто са без аналог.
  • #44
    inniskilling ( преди 6 години )
    Pich, kazah ti da ne zaciklyash! Lek den!
  • #43
    приусчето ( преди 6 години )
    приусчето не е латиницата, друг е,демек аз,хаха..Приусчето не е манна небесна..един уж икономичен грозноват кошник.Който си го харесва да си го кара.С нищо не е повече от TDI..а на магистрала и зор съвсем м усе размива плюса.Точно тука дизела ги мачка всички.Ако искаш нормално да караш е дори икономичен,ако искаш зор..върви.По завой и баири торк-а е супер ..който каквото го кефи да си кара..и каквото може да си купи.
  • #42
    Анонимен ( преди 6 години )
    е как така са намалили триенето с новите бутала че нещо не се сещам?как новата сплав влияе върху триенето при условие че буталата нямат никакъв допир с цилиндрите. триенето е между сегментите и цилиндъра.
fallback
Последни