fallback

Новият Nissan Leaf получи мотор със 150 к.с.

Второто поколение на електромобила ще има пробег от 550 км.

Американската компания Autobytel разкри на сайта си в интернет характеристиките на второто поколение на електрическия хечбек Nissan Leaf, чиято премиера ще се състои на 6 септември в Токио.От публикувания конфигуратор на модела става ясно, че той ще получи електрически двигател с мощност 110 кВт (150 к.с.) и 320 Нм въртящ момент. За сравнение първата генерация на хечбека бе оборудвана с агрегат, разиващ 80 кВт (109 к.с.).Моторът ще се захранва от комплект батерии с капацитет 40 кВт/ч, които ще осигурят на топ-версията на модела пробег с едно зареждане от 550 км. За електромобила е предвидена система за полуавтономно придвижане ProPilot, както и с функция за изцяло автономно паркиране и с „умен” педал на газта.На пазара в САЩ електрическият хечбек ще се предлага в 3 нива на оборудване - Leaf S, Leaf SV и Leaf SL. Цените им стартират съответно от 29 990, 32 490 и 36 200 долара.Снимка: Nissan

Тагове: nissan leaf
fallback
  • #12
    peposhi ( преди 6 години )
    То и сега със 109 коня потегляш пръв :)Въртящият момент си казва думата :)
  • #11
    peposhi ( преди 6 години )
    ... въздушно съпротивление... не... всъщност е 0.24, (колкото на Тесла Модел Ес, ако не се лъжа).Едно 40кВтч-сово Рено Зои е с реален пробег 280км, въпреки, че е с 200кг по-леко от Лийф. Независимо, че го рекламират с 400км пробег по тестови показатели...
  • #10
    peposhi ( преди 6 години )
    Като собственик на Нисан Лийф от 2.5 години и 60 000км пробег първо с 24кВтч а от февруари тази година с 30кВтч батерия. Пробег: смесено - 170-180км, градско - 200км. Тествах за 24 часа 30квтч-сов Хюндай Айоник - 200км смесено са напълно постижими без да се налага да караш в аварийнната с 30км/ч.Средният ми разход е под 16кВтч на 100км, мой колега го докарва до 12/100, но той кара само в града. За Айоник - 12-13/100 разход и надолу, ако си внимателен. Хюндаят има 0.26 коефициент на....
  • #9
    max ( преди 6 години )
    От долните коментари разбирам, че 80% от вас имат електромобили и постоянно се сблъскват с проблемите на ниския капацитет на батериите, които са им в колите. Браво~~~~~~
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    до:Пробег от 550 км с 40 киловатчаса батерия е невъзможен...Ама верно ли? Това някоя врачка ли ти го каза или ти си го измисли?Изключително тАпо е да вземаш за база Тесла и да правиш сравнение с неговата батерия. Теслата моето момче виж с колко електромотора е, каква мощност и какви показатели и ела после тук пак да се упражняваш в глупостите си за електромобили!Все едно да сравняваме батериите на Нокия с фешнерче и на смартфон. На нокията е с по-малък капачитет, но държи повече. Нали!
  • #7
    Русия ( преди 6 години )
    комедия. Нищо общо с истината." 150 "лошадок", а на одной зарядке можно проехать порядка 265 км."
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    С 40кВТч батерия е възможно да изминеш 550км но да е на писта и средната скорост да е под 35 километра в час ХА ХА ХА
  • #5
    До пепоши ( преди 6 години )
    Това като разработчик на батерии ли го твърдиш или като лаик завършил ел.техникум?
  • #4
    Анонимен ( преди 6 години )
    Електромобилите ще станат масови когато батериите се зареждат за секунди. Тогава пробега няма да е критичен. Иначе ще са само скъпа екзотика.
  • #3
    peposhi ( преди 6 години )
    С 40кВТч батерия е невъзможно да изминеш 550км, дори и в лабораторни условия.Ако предложат като опция и 60кВтч батерия, тогава може да се говори за такъв пробег.Реален пробег при 40кВтч, смесено градско и извънградско - 250-300км и то при условие, че са успели да свалят коефициентът на въздушно съпротивление...
fallback
Последни