fallback

Всеки 10-и кандидат се отказва от Tesla Model 3

До момента 63 000 клиенти са отменили поръчките си за модела

Близо 63 000 души са отменили своите поръчки за най-достъпния електромобил на Tesla Motors – Model 3. Това озачава, че всеки 10-и записан клиент се е отказал от придобиването на машината, чийто сериен вариант беше показан само преди няколко дни, съобщава Business Insider, като се позовава на шефа на компания Илон Мъск.Първите 30 автомобила от новия модел вече са предадени за ползване на служитеби на Tesla Motors. Доставките до клиентите ще стартират през есента, като производството трябва да расте геометрична прогреди. През август ще бъдат сглобени 100 бройки, през септември – 1500, а през декември трябва да бъде достигнат месечен обем на производство от 20 000 единици.Вече се знае, че базовата версия на най-достъпния модел на Tesla ще ускорява от 0 до 96 км/ч за 5,6 секунди, а пробегът с едно зареждане ще достига 350 км. На клиентите се предлага и версия с удължен пробег – Longe Range, при която ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,1 секунди, а пробегът е 500 км.Цените на автомобила в САЩ стартират от 35 000 долара. Версията Longe Range струва с 9000 долара повече.Снимка: Tesla Motors

Тагове: tesla model 3
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Разбира се, абсолютно е прав 14..А и една кола не е само двигател..Окачване, пътно поведение, качество..И тук, опитните европейски и японски фирми ще сложат Тесла в малките си джобчета..Когато си пожелаят.Бъдещето все още е неясно.Два тона ресурси за една малка кола, едва ли е спасение за планетата
  • #14
    Бързата кучка... ( преди 6 години )
    Тесла бързат и излизат неподготвени с недизппани продукти. Германци французи през това време разработват платформи за автомобили на ток и един момент поовината им моделни гами ще се предлагат в електрически вариант с голям избор на оборудване и екстри всичко ще е добре направено и премислено автомобилите ще са с качестена сголбка и всеки ще може да го конфигурира както си пожелае. Същевременно върху споделена платформа цената ще намалее. При Тесла първо идва еуфорията а после разочерованието.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Що да е кисело, Пено? Купуваш си електрокар( разпродават колкото искаш) слагаш един телевизор до волана и готово..Модерна работа.
  • #12
    пена ( преди 6 години )
    "Учудващо е, че изобщо има хора, които не са се отказали...С тези 350 км...При американските разстояния..Пък и реалните километри сигурно са 200"То и при тебе е така, уж взимаш 600 лева заплата но реално са 300. И съответно гроздето е много кисело за теб....
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    Учудващо е, че изобщо има хора, които не са се отказали...С тези 350 км...При американските разстояния..Пък и реалните километри сигурно са 200..Изобщо, някой ги излъга американците, че електриката е бъдещето.Решиха, че е някаква нова технология.Нищо че Български пощи ползват електрокари още от 80-те
  • #10
    хахах ( преди 6 години )
    Е това е хубава новина..честно казано не го очаквах.Този лиген не прилича на нищо едно на ръка.Но така става когато народа купува виртуални стоки.Това е като грозна мадама на тъмно..и сутрин като я видиш,майкоо уплах...хаххаха.Грозната тесличка се оказа по грозна в действителност.Мъски помпи ли помпи.Аз искам да видя когато ел.талигите станат 10 % от автопарка ко шъ стани с подстанциите.Има време ще видим.
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    И само с 455000 резервации пак е най-желания автомобил, а дори не модел както голф има 5 различни купета
  • #8
    ммм ( преди 6 години )
    Модел 3 още не излязъл на пазара и вече се нуждае от фейслифт. Поне на интериора.
  • #7
    ммм ( преди 6 години )
    Аз съм голям фен на Тесла, но мисля че модел 3 няма да оправдае очакванията на клиентите. Причината е че Тесла продължават да правят противоречиви експерименти които в крайна сметка се оказват най малкото ненужни или непрактични. Може да са някакви дребни детайли но днес конглокенцията е толкова голяма че всичко е от значение.Например вратите на модел Х за мен са пълна глупост която само оскъпява излишно. Сега мисля че сгафиха със интериора на Модел 3.
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    надувате ли още балона тесла, надувайте, надувайте! сега като се разбере, че енрон мъск тези 400.000 автомобила ще ги произвежда до 2024 ще се откажат и останалите 90%. А до тогава останалите ще са пуснали по-добри и по-евтини електромобили. Апропо нали обяснявахте че модел 3 щял да има хедъп дисплей понеже нямало табло, нито хедъп ще има нито табло, на печелившите честито.
fallback
Последни