fallback

Германия забрани дизеловите Porsche Cayenne

Властите откриха забранен софтуер в тази версия на кросоувъра

Властите в Германия забраниха регистрацията на нови Porsche Cayenne, оборудвани с 3,0-литров дизелов V6 двигател. Причината е, че те използват  софтуер, който изкуствено намалява вредните емисии, съобщи министърът на транспорта Александър Добриндт, цитиран от Der Spiegel.Проверката е доказала, че моторите V6 TDI, производство на Audi, използват програмен алгоритъм, подобен на този, заради който през есента на 2015 г. избукна скандалът „дизелгейт”. При стартиране на оборудването за измерване на емисиите на двигателя, неговият софтуер превключва на „зелен” режим и снижава в пъти резултатите. Министeрството на транспорта на Германия е задължило Porsche да изтегли в сервизите си 22 000 автомобила от модела Cayenne, оборудвани с този двигател. На всички тях ще бъде инсталиран нов софтуер.Разследването срещу производителя на спортни коли стартира още през пролетта. Федералната агенция за автомобилен транспорт (KBA) установи, че дизеловите мотори, използвани от Porsche, разполагат с програма, която се стартира при поставяне на автомобила на стенд за измерване на вредните емисии. В този случй се имитира пътуване в реални условия, но воланът през цялото време се намира в статично положение. Ако той не се завърти, програмата автоматично превключва на чист режим, при който вредните емисии са най-ниски. От Porsche категорично отхвърлят всички обвинения.Снимка: Porsche

Тагове: porsche cayenn
fallback
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немските премиум производители станаха като български бизнесмени - където и да копнеш, излиза някоя далавера.
  • #18
    JDM_Mercedes ( преди 6 години )
    Порше, СУВ и дизел... Трябва мотора да е отзад, да слагаш бензин в резервоара, а цилиндрите да са 6 на брой, хоризонтално разположени ! :)
  • #17
    Разбирачов ( преди 6 години )
    Само чичаци с тънки мераци и почитатели на дебелите немски вурстове си падат по скъпа дизелова пръчка. Истинските дупцета си избират бензинови, най-често 12-цилиндрови атмосферни по възможност каляски (справка Ферари или дори швабите от Мерца).Така че това за богаташът с дизел - само в представата на предприемчивия ***.
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Който гледа разхода на гориво в премиум класа би си купил хибрид Лексус или Инфинити с 200,300,400 коня,а не дизелче като от миналия век.
  • #15
    до долният ( преди 6 години )
    Човек ти карал ли си съвременен дизел ?Тия неща дето ги казваш са точно наобратно.Хлопане няма, пушеци също няма още по-малко черни облаци, вървежа е субективно понятие, но според мен си го има и то от ниски обороти. Седни, пробвай и след това говори за вървеж, черни облаци и престиж. Това, че богатите хора не гледали разхода са глупости.
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Премиум и дизел е нещо, като богатия бедняк.Нека да видим, кога ще се осетят форумните вагонетки, че двете неща не са съвместими в реалния живот.Дизела има едно качество пред бензина - това е разхода на гориво.В премиум сегмента, разхода е най-малкия проблем. Там се гледа комфорта, а не да ти хлопа под капана нещо, гледа се вървежа, който при бензиновите двигатели е в пъти по-добър и се гледа и престижа. А в черния облак зад теб изчезва всякакъв престиж...
  • #13
    Ялова работа тая ( преди 6 години )
    Семейни седани, дизелови джипки...Щом го играеш кат музикантите с 5-те лева на челото, че и мамиш с грамажа на всичкото отгоре: Удряй кепенците направо!
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немски Пор..., оп сори, Мошета! Закривай!!!
  • #11
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Das ***. Немски премиум... върнете ни парите и си вземете премиума... "Какво да ти върнат за твоя кокошарник? Двеста - триста кинта за дръгливия ти жълт леген ли?
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е те БОШ да не произвеждат за всяка кола едно и също ЕКУ? Явно за "КОЙ"-то трябва правят какво трябва :Д
fallback
Последни