fallback

От кои автомобили са най-доволни в Германия

В проучването на J.D. Power са участвали над 14 000 собственици на леки коли

Ново мащабно проучване на агенцията J. D. Power сред автомобилните потребители в Германия - VDS (Vehicle Dependability Study - изследване на надеждността на автомобилите), разкри от кои марки и модели са най-доволни шофьорите в страната. Оценяваните коли са на възраст между 1 и 3 години.Анкетирани са общо над 14 000 потребители, като те е трябвало да отговорят на въпроки за качеството и надеждността на автомобилите, техния външен вид и експлоатационни разходи. Всички отговори се събират в таблица, като първото място е за модела или марката с най-нисък брой дефекти на 100 бройки.Включени са общо 71 модела, като на първо място с най-малко проблеми – 72 на 100 коли, е Hyundai i30 (на първата снимка), който печели и в компактния клас. При марките победител е Kia със среден резултат 99/100 за нейните модели. Кросоувърът Sportage (на втората снимка) печели при компактните SUV със 77/100.В останалите 4 категории първите места са съответно за Opel Adam при най-малките модели (79/100), Toyota Yaris при малките модели (110/100), Opel Insignia в средния клас (114/100) и Mercedes-Benz E-Class в луксозния клас със 126/100.Топ 10 на моделите1. Hyundai i30        72/1002. Kia Sportage      77/1003. Opel Adam         79/1004. Hyundai i10        80/1005. Mitsubishi Space Star    84/1005. Peugeot 2008    84/1005. Skoda Yeti           84/1005. Skoda Rapid      84/1009. Toyota Auris        89/10010. Opel Mokka      93/100Топ 10 на марките1. Kia                  99/1002. Hyundai        105/1003. Toyota            109/1004. Mitsubishi     113/1005. Skoda            114/1006. Peugeot        125/1007. Nissan          129/1007. Opel               129/1009. Honda           132/10010. Ford             137/100    Снимки: Hyundai, Kia 

Тагове: j.d.power vds
fallback
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    Каквото и да си говорим факт е,че двете корейски марки отидоха много напред с качеството и дизайна в последните години.
  • #14
    до: ТЮФлек ( преди 6 години )
    Гледам TUV и там японците са безапелационни в челните места по здравина и качество. Самите германци на тестовете признават, че от японските коли по-надеждни няма. Така, че дерзай!В самата държава Германия, явно манипулациите и подкупите лека-полека отиват в канала и истината за скапаното немско производство излиза наяве. Абе щом китайците ги разкриха и им връщат продукцията смятайте за какво качество говорим! Тук обаче *** продължава да се напъва да роди нещо, но не му се получава.
  • #13
    Анонимен ( преди 6 години )
    Я сложи очилата и виж пак класацията на JDpower за сащ за 2017 и не само за там...
  • #12
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Тия верно искат да станат #1 в Европа..... с пропаганда " Ми гледат от сегашния номер едно, който още ползва способите на духовния баща на майката - министъра на пропагандата на райха, родил великата националсоциалистическа идея за народната кола и избрал емблема изразяваща свтовното господство на арийската раса, която и до днес се ползва от същата фирма, нищо че пречупените кръстове са незаконни ;) Прочетете по темата и ще разберете за какво говоря.
  • #11
    ТЮФлек ( преди 6 години )
    Питали собствениците Абе те и собствениците на фиат, дачия и форд разправят че им са невероятни колите но в реалността не излизат от сервизите Далеч по обективни са класациите на TUV за това кой модел колко и за какво влиза в сервиз...ама там не е медия корейците да си платят и хюндай и кия изобщо не са на челните места
  • #10
    Анонимен ( преди 6 години )
    На сайта на JDpower се мъдри такава класация за САЩ 20171.лексус1.порше (наравно )3.тойота4.буик5.мерц6.ХЮНДАЙ 7.бмв8.шевролет 9.хонда10.ягуар..но не чакайте да я видите в ***, защото не е в полза на корейския спонсор
  • #9
    Анонимен ( преди 6 години )
    Работещите германци от средна ръка първо не са толкова високоплатени както гражданите на други западни страни с по-слаби икономики, и второ са много по-прагматични и пестеливи и не обичат кредитите. Купуват си колите, които отговарят на социалния им статус и няма да се набутат в приключения заради една кола. В домовете им също няма да видите разточителство. Нови Мерцедеси карат от среден мениджър нагоре, а дъртите Мерцедеси ги карат турците и арабите.
  • #8
    Анонимен ( преди 6 години )
    Къде е великия Пасат, май не са питали достатъчно автопаркове където масово се пласира на нива среден мениджмънт? :) Къде е лидера на Голф класа... негово величество софтуерната талига 7мо поколение? :) Къде е Мондео, къде е ония шампион по загуба на стойност Фокуса? Да не са анкетирали зимно време? :))))
  • #7
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немските марки в тази класация се представят така:7. Опел10. Форддругие ги нЕма! И това са резултати от анкета, проведена в Германия !
  • #6
    Анонимен ( преди 6 години )
    много ясногермнците са практични масово си купуват за 2-3 кола малолитражки за града с най най базови екстри - съответно проблемите са им по малко и казват , че са доволнизащо да не са ?всяка една кола с повечко екстри струва скъпо - съответно с потенциално повече проблеми нормални неща от нормалния животсамо един дошо от това прави проблем !
fallback
Последни