fallback

От кои автомобили са най-доволни в Германия

В проучването на J.D. Power са участвали над 14 000 собственици на леки коли

Ново мащабно проучване на агенцията J. D. Power сред автомобилните потребители в Германия - VDS (Vehicle Dependability Study - изследване на надеждността на автомобилите), разкри от кои марки и модели са най-доволни шофьорите в страната. Оценяваните коли са на възраст между 1 и 3 години.Анкетирани са общо над 14 000 потребители, като те е трябвало да отговорят на въпроки за качеството и надеждността на автомобилите, техния външен вид и експлоатационни разходи. Всички отговори се събират в таблица, като първото място е за модела или марката с най-нисък брой дефекти на 100 бройки.Включени са общо 71 модела, като на първо място с най-малко проблеми – 72 на 100 коли, е Hyundai i30 (на първата снимка), който печели и в компактния клас. При марките победител е Kia със среден резултат 99/100 за нейните модели. Кросоувърът Sportage (на втората снимка) печели при компактните SUV със 77/100.В останалите 4 категории първите места са съответно за Opel Adam при най-малките модели (79/100), Toyota Yaris при малките модели (110/100), Opel Insignia в средния клас (114/100) и Mercedes-Benz E-Class в луксозния клас със 126/100.Топ 10 на моделите1. Hyundai i30        72/1002. Kia Sportage      77/1003. Opel Adam         79/1004. Hyundai i10        80/1005. Mitsubishi Space Star    84/1005. Peugeot 2008    84/1005. Skoda Yeti           84/1005. Skoda Rapid      84/1009. Toyota Auris        89/10010. Opel Mokka      93/100Топ 10 на марките1. Kia                  99/1002. Hyundai        105/1003. Toyota            109/1004. Mitsubishi     113/1005. Skoda            114/1006. Peugeot        125/1007. Nissan          129/1007. Opel               129/1009. Honda           132/10010. Ford             137/100    Снимки: Hyundai, Kia 

Тагове: j.d.power vds
fallback
  • #45
    dfsdfsdfsd ( преди 6 години )
    Аууу, сакън ве бате, няма ни една немска високо качествена бангия, само някоя шкодичка леко се е промъкнала...
  • #44
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ето го и проучването. Интересно място взимат Ауди и БМВ. Малко съм изненадан. Тази подредба е на брой повреди на 100 коли. Ако има повече от 100 повреди явно се развалят повече от един път в тези 3 години. http://europe.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study
  • #43
    Анонимен ( преди 6 години )
    Много поздрави на Декра и на уволнения им шеф за фалшифицираните резултати на Ауди и Фолксваген! В Англия за 2016 най-трошливата бричка е новата Шкода Сюпърб, с 22% върнати в сервизите през първата година.
  • #42
    Анонимен ( преди 6 години )
    Санта фе по-голям от Туарег...!? И от ког това?
  • #41
    Анонимен ( преди 6 години )
    В Германия най-доволни от Хюндай. Ей това му харесвам на Свободния свят, доброто си е добро и си го казват.
  • #40
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не харесвам пишман проучвания, дето питат клиентите дали са доволни. Ами норамално е човек да купи евтина кола, да няма кой знае какви очаквания и да се изненада приятно, че тя се държи добре. Даже й "прощава" дребните дефекти, защото ги смята за очаквани. Виж, при "премиума" клиента е по-взискателен. Тогава и най-дребния проблем ще го подразни жестоко и ще го разочарова. Той няма да е доволен. Но за сервиза и в двата случая проблема ще е еднакъв. Затова признавам докладите на ДЕКРА от сервизите
  • #39
    Анонимен ( преди 6 години )
    Предтои големия БГ тест на КИА, патрулните Астри изкараха 15 години тормоз и продължават. Да видим колко ще изкарат тия корейски висококачествени изделия. :)Ясно е, че няма да намигат с левия фар, понеже са им прекарали дневните светлини на мястото на фаровете за мъгла, поука от бакшишите :)
  • #38
    Мистър Уейн ( преди 6 години )
    Е, точно SUV-овете им не са по-скъпи. Santa Fe, което е по-голямо като размери от Touareg е с 10 хиляди надолу от Tiguan-a. Като ще си говорим в суми, да си го говорим с факти.
  • #37
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ако слязат на цените на дачия имат шанс да увеличат продажбите
  • #36
    Анонимен ( преди 6 години )
    Киа и Хюндай отдавна не са евтини и целта им е да са позиционирани над Фолксваген.
fallback
Последни